• تاریخ انتشار : جمعه 30 ژوئن 2023 - 1:01
  • کد خبر : 119332
  • چاپ خبر

بهترین کیف پول ارز دیجیتال چه ویژگیهایی دارد؟

بهترین کیف پول ارز دیجیتال چه ویژگیهایی دارد؟   #ارزدیجیتال #دیجیتال #ارز   mazyarmir.com@gmail.com https://www.aparat.com/mazyarmir https://t.me/Iranian_leadership_school https://www.instagram.com/mazyare_mir https://www.linkedin.com/in/mazyarmir   بعنوان یک مشاور تخصصی کسب و کار و پژوهشگر در زمینه ارزهای دیجیتال سوالی که پیوسته از من پرسیده می شود این مهم است که اساسابهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است؟   بهترین کیف پول

بهترین کیف پول ارز دیجیتال چه ویژگیهایی دارد؟

\"Is

 

#ارزدیجیتال

#دیجیتال

#ارز

 

mazyarmir.com@gmail.com

https://www.aparat.com/mazyarmir

https://t.me/Iranian_leadership_school

https://www.instagram.com/mazyare_mir

https://www.linkedin.com/in/mazyarmir

 

بعنوان یک مشاور تخصصی کسب و کار و پژوهشگر در زمینه ارزهای دیجیتال سوالی که پیوسته از من پرسیده می

شود این مهم است که اساسابهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است؟

 

بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است؟

این پرسش یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران ارز دیجیتال است. می‌دانیم که نحوه‌ی ذخیره‌‌سازی و امنیت دارایی ذخیره شده‌ی ارز دیجیتال، نکته‌ی بسیار مهمی است و باید به آن بسیار توجه کرد. بنابراین انتخاب کیف پول ارز دیجیتال اهمیت بالایی دارد و باید با دقت و تحقیقات کامل انجام شود. در این مقاله ما فهرستی از بهترین و معتبرترین والت‌ها را معرفی خواهیم کرد و به بررسی ویژگی‌های هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

فهرست مطالب

 

بهترین کیف پول ارز دیجیتال سخت‌افزاری

کیف پول‌های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند. کیف پول سخت افزاری یکی از انواع ولت‌های کریپتو است که به دلیل برخی از ویژگی‌های امنیتی که دارد مورد توجه اغلب کاربران قرار می‌گیرد. البته باید توجه داشت که هنگام استفاده از این کیف پول‌ها هم باید تمام موارد امنیتی را در نظر گرفت، در غیر این صورت کیف پول‌های سخت افزاری هم می‌توانند در معرض حملات هکرها قرار بگیرند. با توجه به تعداد زیاد کیف پول‌های ارز دیجیتال سخت افزاری، انتخاب آن برای اغلب کاربران سخت است. در ادامه به معرفی بهترین کیف پول‌های سخت افزاری می‌پردازیم.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال کاغذی

وب‌سایت Bitcoinpaperwallet.com تمامی اطلاعات و منابع موردنیاز برای تهیه کیف پول کاغذی بیت کوین را در اختیارتان قرار می‌دهد. با کیف

پول‌های کاغذی این وب‌سایت، شما حتی می‌توانید بیت کوین را از طریق پست به افرادی که اهل تکنولوژی نیستند، ارسال کنید. برای حمل و نقل،

یک طرح تاشو تعبیه شده است که این اطمینان را به شما می‌دهد که کلید‌های خصوصی ایمن و محفوظ هستند.

walletGenerator.net نیز منابعی را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید کیف پول‌های کاغذی خود را به صورت رایگان تهیه کنید. این کیف پول همچنین

کمک‌های مالی را در راستای پرداخت خدمات میزبانی خود می‌پذیرد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند تا ارزها را در جهت به‌روزرسانی سایت خود

استفاده کنید. همان گونه که از نام آن پیداست، این سایت به طور خودکار آدرس کیف پول را ایجاد کرده و اطلاعات لازم را در یک فایل PDF چاپ

می‌کند.

کیف پول بلاک چین (Blockchain)

کیف پول تحت وب بلاک چین این ادعا را دارد که در بین سایر کیف پول‌های ارز دیجیتال رتبه‌ی اول را دارد. پذیرش رو به افزایش ۳۰ میلیون کیف پول از

سوی کاربران و تراکنش ۲۰۰ میلیون دلاری، از ویژگی‌های جالب توجه این کیف پول است.

همچنین می‌توانید شناسایی دوعاملی خود را از طریق Google Authenticator فعال کنید تا کیف پول خود را از آسیب‌هایی از جمله دسترسی غیر

مجاز، بیش از پیش محافظت کنید.

از نوامبر سال ۲۰۱۸، کیف پول Blockchain از ۲۲ رمزارز از جمله بیت کوین، بیت کوین کش و اتریوم پشتیبانی می‌کند. این کیف پول از قابلیت تبادل ارز

را ارائه می‌دهد. این شرکت علاوه بر کیف پول آنلاین، اپلیکیشن‌هایی برای اندروید و iOS نیز عرضه کرده است.

کیف پول ارز دیجیتال ترزور (trezor)

\"کیف

Trezor به عنوان یکی از بهترین تولید‌کنندگان کیف پول‌ سخت‌افزاری مطرح است. از لحاظ پشتیبانی رمزارزها، به شما قابلیت ذخیره بیش از ۵۰۰ کوین مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را می‌دهد.

Trezor دو مدل مختلف دارد:

  • Trezor One که با USB سازگار است و به کاربران این امکان را می‌دهد که به دستگاه‌های ویندوز و لینوکس دسترسی پیدا کنند.
  • Trezor مدل T، دستگاه گران‌تری است که مزایایی از جمله پردازنده بهتر، مشخصات شفاف‌تر و همچنین شاخصه‌های امنیتی پیشرفته‌تر دارد.

با کیف پول‌های Trezor شما می‌توانید اطلاعات کیف پول خود را با یک حساب به وسیله Dropbox همگام‌سازی کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • قابلیت ذخیره سازی آفلاین
  • امنیت بالا
  • سرعت پردازش مناسب

کیف پول ارز دیجیتال لجر (ledger)

\"بهترین

کیف پول لجر نانو اس، بهترین کیف پول سخت افزاری است. هر جا که صحبت از بهترین کیف پول ارز دیجیتال است، اسم کیف پول لجر نیز به گوش می‌رسد. این کیف پول سخت‌افزاری را از نظر کارایی می‌توان با Trezor مقایسه کرد. Ledger مدل Nano S، کیف پول سخت‌افزاری برتر شرکت سازنده آن است.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که Ledger را از بقیه کیف پول‌های سخت افزاری متمایز می‌کند، امکان بازیابی بدون نیاز به اتصال اینترنت است. این قابلیت در صورت گم شدن یا دزدیده شدن این نوع کیف پول، به شما کمک زیادی خواهد کرد.

Ledger از سال ۲۰۱۸ علاوه بر بیت کوین، بیش از ۷۰۰ کوین دیگر را نیز پشتیبانی می‌کند که به طور قابل توجهی از کیف پول Trezor بیشتر است. با این وجود، سیستم عامل و نرم‌افزار Ledger از یک‌پارچگی برخوردار نیستند و به خوبی کیف پول Trezor عمل نمی‌کنند. با توجه به رقابت تنگاتنگی که این دو با یکدیگر دارند، نمی‌توان هیچ‌یک را کاملاً برتر از دیگری دانست.

Ledger نسخه‌ای با نام Ledger Nano X نیز منتشر کرده است که از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می‌کند، با تلفن همراه سازگار است و در حجم وسیع‌تری قابلیت پشتیبانی از کوین‌ها را دارد. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • ضریب امنیتی بسیار بالا
  • پشتیبانی از اکثر رمزارزها
  • رابط کاربر پسند

کیف پول ارز دیجیتال کیپ‌کی (KeepKey)

\"جزوء

KeepKey یکی دیگر از انواع کیف پول‌ ارز دیجیتال سخت‌افزاری است که میان کاربران ارزهای دیجیتال محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. صفحه نمایش آن از Trezor و ledger بزرگتر است. برخی ممکن است این ویژگی را چالشی برای حمل این دستگاه بدانند ولی این یک قابلیت مثبت است. با این دستگاه شما مجبور نیستید با رفتن از برنامه‌ای به برنامه دیگر به دانگل بروید تا از میزان دارایی رمزارز خود، اطلاع پیدا کنید. با این وجود، Keep Key فاقد برخی از ویژگی‌های اساسی مانند پیشخوان است که در واقع معادل ارزش رمزارز با ارزش دلار یا سایر ارزش‌های فیات در زمان واقعی است. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • امنیت مناسب کیف پول
  • قابلیت ذخیره سازی آفلاین
  • رابط کاربر پسند

بهترین کیف پول ارز دیجیتال دسکتاپ

کیف پول دسکتاپ یکی دیگر از انواع ولت‌های کریپتو است که روی سیستم عامل‌های رایانه‌ای نصب می‌شود. کلیدهای خصوصی در این ولت‌ها به‌ صورت آفلاین روی سیستم ذخیره می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای این کیف پول‌ها سادگی و راحتی در استفاده آن‌ها است.سرعت بالای تراکنش نیز از دیگر مزایای ولت‌های دسکتاپی است که باعث صرفه‌جویی در زمان کاربران می‌شود. اما نباید فراموش کرد که همواره خطر نفوذ هکرها یا ویروسی شدن سیستم عامل وجود دارد. بنابراین باید اقدامات احتیاطی لازم انجام شود. در این بخش لیست کیف پول رمز ارز سخت افزاری را معرفی می‌کنیم که در میان کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

کیف پول Electrum

برای کاربران جدیدی که با Electrum کار می‌کنند، شاید یاد‌گیری نحوه کار کردن با آن کمی طول بکشد. زیرا رابط کاربری و طراحی بصری آن چندان جذاب و ساده نیست. از آنجایی که کد‌های دستگاه متن‌باز است، کیف پول دسکتاپ Electrum از امنیت بالایی برخوردار است. زیرا نقطه ضعف و یا شکستی در کار نیست و کلید خصوصی شما رمزنگاری شده است. این کیف پول نسخه اندروید نیز دارد.

یکی از ویژگی‌های ابتکاری Electrum، مدیریت هزینه است. این در حالی است که اکثر کیف پول‌های ارز دیجیتال به شما اجازه نخواهند داد که هزینه خود را پس از انتقال معامله به شبکه مدیریت کنید. این کیف پول حتی گزینه جایگزینی بعد از شروع تراکنش را نیز به شما می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی از اکثر رمزارزها
  • رابط کاربری آسان برای تازه کارها
  • امنیت مناسب

کیف پول اکسودوس (Exodus)

\"کیف

Exodus از زمانی که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده است تاکنون، مسیر پیشرفت و نوآوری خود را ادامه داده است. هر چند که این کیف پول دسکتاپ متن باز نیست، اما دارای رابط کاربری ساده‌ای است. کیف پول Exodus در مقایسه با Electrum، نحوه استفاده و یادگیری ساده‌تری دارد.

نکته قابل توجه دیگر درباره Exodus، نحوه دسترسی آن است که بر خلاف سایر کیف پول‌ها، برای شروع به استفاده از آن نیازی به ثبت نام پیشرفته یا KYC (شناخت مشتری) ندارد. یکی از دلایل احتمالی استفاده بیشتر از Exodus در مقایسه با Electrum، امکان دسترسی به رمزارزها است. Electrum تنها از بیت کوین پشتیبانی می‌کند اما Exodus نه تنها از بیت کوین، بلکه از اتریوم، دش، لایت کوین و سایر رمزارزها پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • یکی از اولین کیف پول‌های دسکتاپ
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی مناسب از رمزارزها

کیف پول کوینومی (Coinomi)

\"کیف

کیف پول Coinomi، در آغاز با نسخه‌ی موبایل معرفی شد. سپس، نسخه‌ی دسکتاپ آن نیز ارائه شد و به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های دسکتاپ ارز دیجیتال تبدیل شد.

این کیف پول از صدها رمزارز پشتیبانی می‌کند و در لیست بهترین ولت های ارز دیجیتال قرار دارد. طراحی کوینومی بسیار ساده و کاربرپسند است و کاربران مبتدی نیز به‌ راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. قابلیت مبادلات درون سیستمی و پشتیبانی بسیار قوی، ۲ ویژگی مهم کیف پول کوینومی است. همچنین در این کیف پول، کلیدهای خصوصی به‌صورت آفلاین ذخیره می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • مبادلات درون سیستمی
  • امنیت بسیار بالا
  • پشتیبانی از اکثر رمزارزها

کیف پول اتمیک (Atomic)

\"کیف

Atomic یکی دیگر از کیف پول‌های دسکتاپ محبوب میان فعالان بازار کریپتوکارنسی است. این کیف پول از صدها کوین و آلت کوین پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

سطح امنیت کیف پول اتمیک تقریباً متوسط و منوط به رعایت تمامی نکات امنیتی توسط کاربران است. این والت ارز دیجیتال، قابلیت مبادلات رمزارز درون سیستمی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. اتمیک تنها بخشی از ویژگی‌های خود را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و استفاده از تمامی امکانات آن به پرداخت هزینه نیاز دارد. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری ساده
  • امنیت متوسط
  • پولی بودن امکانات پیشرفته

کیف پول متامسک (Metamask)

\"کیف

کیف پول متا مسک یک گزینه بسیار مناسب برای کاربران Dapps و NFT‌ها است. این کیف پول با پشتیبانی از تمامی ارزهای غیرمتمرکز بازار، گزینه‌ای مناسب برای ذخیره سازی رمزارزها به شمار می‌رود. نکته جالب این کیف پول عدم نیاز به نصر است. متامسک به صورت یک Plugin یا افزونه به مرورگر شما اضافه می‌شود و همواره در دسترس است. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • رایگان بودن
  • پشتیبانی از DApss
  • پشتیبانی از NFT

بهترین کیف پول ارز دیجیتال موبایل

یکی از انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال محبوب، ولت‌های موبایلی هستند. کاربران از طریق گوشی‌های هوشمند می‌توانند به این کیف پول‌ها دسترسی داشته باشند و تراکنش‌های خود را انجام دهند. هر چند سرویس دهنده‌های کیف پول‌های موبایلی از روش‌های مختلفی برای حفظ دارایی‌های کاربران خود استفاده می‌کنند اما به دلیل اتصال به اینترنت، این کیف پول‌ها همواره در معرض خطر هستند.

در این بخش بهترین کیف پول‌های موبایل را معرفی می‌کنیم.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

\"کیف

کیف پول تراست (Trust Wallet) چند ارزی است و ارزهای مختلفی را پشتیبانی می‌کند. می‌توانید این کیف پول را روی موبایل نصب کنید و برای ذخیره، دریافت و ارسال رمزارزها از آن استفاده کنید.

کیف پول Trust بهترین کیف پول نرم افزاری است که به صورت غیرمتمرکز کار می‌کند و امنیت بالایی دارد. در زمان نصب این کیف پول، نیاز نیست هیچ‌گونه اطلاعات شخصی را وارد کنید. کیف پول تراست ۱۲ کلمه را برای بازیابی در اختیار شما قرار می‌دهد. این ۱۲ کلمه را یادداشت کرده و در یک جای امن نگهداری کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • امنیت بسیار بالا
  • پشتیبانی از اکثر رمزارزها
  • قابلیت اتصال به صرافی‌های بزرگ از جمله بایننس

کیف پول مای‌سلیوم (Mycelium)

\"کیف

Mycelium به عنوان یک کیف موبایل برتر و محبوب بیت کوین شناخته شده است. در آخرین به‌روزرسانی‌های این کیف پول، ویژگی‌هایی چون حساب‌های فیات (کاربردی و مبتنی بر بلاک چین)، رسیدگی آسان به صورت‌حساب‌ها و فاکتور‌ها، معاملات تجاری، موافقت‌نامه‌ها و دیگر موارد این‌چنینی به سیستم Mycelium اضافه شده است.

از چشم‌انداز امنیتی، Mycelium از یک نوع حساب استفاده می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد کلید‌های خصوصی را از دستگاه خود پاک کنید و در صورت لزوم، مجدداً آن را وارد کنید.

Mycelium در حال حاضر از کیف پول‌های سخت‌افزاری Trezor و Ledger پشتیبانی می‌کند. اما این کیف پول فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کند. این برنامه را می‌توانید برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS به صورت رایگان دانلود کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی از بیت کوین
  • امنیت مناسب
  • پشتیبانی از کیف پول‌های سخت افزاری

کیف پول گرین آدرس (GreenAdrdress)

\"کیف

Green Adrdress نشانگر آن است که یک کیف پول موبایل چقدر می‌تواند متنوع باشد. در این کیف پول، روی کلید‌های خصوصی و عمومی خود کنترل کاملی خواهید داشت. کیف پول موبایل Green Adrdress قابلیت‌هایی چون تأیید فوری، حفظ کامل حریم خصوصی و امنیت بالا را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

با استفاده از حالت «فقط تماشا» شما می‌توانید بدون دسترسی کامل به کیف پول، موجودی خود را با سرعت بالایی بررسی کرده یا رمزارز دریافت کنید. بنابراین زمانی که شما از اینترنت Wi-Fi همگانی استفاده می‌کنید، باز هم دسترسی به برنامه امن خواهد بود. همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده است که شناسایی دو عاملی را برای معاملات خود فعال کنند. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • امنیت بسیار بالا
  • تایید فوری تراکنش‌ها
  • حفظ حریم خصوصی کاربران

کیف پول مای اتر ولت (Myetherwallet)

یکی دیگر از بهترین کیف پول های نرم افزاری  که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد، کیف پول Myetherwallet است. مای اتر ولت از جمله بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید است. این کیف پول با رابط کاربری مناسب، گزینه ایده آل برای ذخیره سازی رمزارزها بر پایه اتریوم است.این کیف پول در دو نسخه اندروید و IOS عرضه شده است. مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری آسان
  • امکان اتصال به صرافی‌های بزرگ از جمله بایننس
  • پشتیبانی از رمزارزها بر پایه اتریوم

بهترین کیف پول ارز دیجیتال تحت‌وب

یکی دیگر از انواع کیف پول رمزارز، ولت‌های تحت وب است. کاربرانی می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به نصب نرم افزار، تراکنش‌های خود را انجام دهند. این کیف پول‌ها دارای مزایایی مانند رابط کاربری ساده و استفاده‌ی آسان هستند اما باید توجه داشت که از آنجایی که تمام عملیات و تراکنش‌ها در بستر آنلاین صورت می‌گیرد، امکان هک شدن وجود دارد. به همین دلیل باید تمام اقدامات امنیتی که باعث افزایش سطح امنیت کیف پول تحت وب می‌شود را جدی گرفت.

 

 

 


لطفا و حتما مقاله هشدار FBI  در مورد آگهی های شرکت های اشتغال رمز ارزها را مطالعه فرمائید.


 

فهرست سلسله مطالب دکتر مازیار میر
ویژگی‌های ارز های دیجیتال چیست و چه کاربردهایی دارد؟
انواع و اقسام ارزهای دیجیتال در جهان کدام است؟
دلایل اصلی تولد ارز های دیجیتال چیست ؟
ارزهای دیجیتال دقیقا چگونه کار می‌کنند؟
بخش بندی دقیق ارزهای دیجیتال ؟
توکن و کوین چیست و در بازار ارزهای دیجتال چه کاربردهایی می تواند داشته باشد؟
چگونه ارز های دیجیتال را استخراج نمائیم؟
اصطلاح استیکینگ در دنیای ارز های دیجیتال به چه معنی است؟
بهترین کیف پول ارز دیجیتال چه ویژگیهایی دارد؟
صرافی ارز های دیجیتال به چه معنی است؟
گام نخست برای خرید ارزهای دیجیتال کدام است؟
چگونه ارزهای دیجیتال بفروش می رسد؟
ترید ارزهای دیجیتال چیست ؟
فیلمهای آموزش مقدماتی ارزهای دیجیتال یارمزارزها توسط دکترمازیارمیرمشاورکلینیک تخصصی ارزهای دیجیتال

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.