• تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مارس 2024 - 12:05
  • کد خبر : 2778
  • چاپ خبر
تحلیل زبان بدن دونالد ترامپ

تحلیل زبان بدن دونالد ترامپ بازگشت گاو چرانها به سیاست قسمت دوم

تحلیل زبان بدن دونالد ترامپ تحلیل زبان بدن دونالد ترامپ بازگشت گاوچرانها به سیاست در قسمت اول این مقاله خواندیم که ترامپ چه ژستهایی را دارد که بوده و پیرامون زندگی خصوصی او عادتهایش و شخصیتش مطالبی عنوان شد و در ادامه … بعنوان یک مشاور انتخاباتی که دودهه در امر انتخابات مشغول هستم باید بگویم

تحلیل زبان بدن دونالد ترامپ

تحلیل زبان بدن دونالد ترامپ بازگشت گاوچرانها به سیاست

در قسمت اول این مقاله خواندیم که ترامپ چه ژستهایی را دارد که بوده و پیرامون زندگی خصوصی او عادتهایش و شخصیتش مطالبی عنوان شد و در ادامه …

بعنوان یک مشاور انتخاباتی که دودهه در امر انتخابات مشغول هستم باید بگویم بهترین و مهترین عامل انسانی برای انتخاب افراد و تفسیر آنان زبان بدن است اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص هستید:


لطفا و حتما مقاله زبان بدن چیست را مطالعه فرمائید.


زبان بدن ترامپ امروز و در زمان این سخنان کاملا با اقتدار محکم و عصبی بود و هیچ نشانه تردیدی در آن نبود شاید هم داشت خودش را به شدت کنترل می کرد که سیاهان را با عناوین زشت خطاب قرار دهد و بدین ترتیب حمایت کامل سیاهان آمریکا را به صورت کلی از دست داد هرچند باید اذعان نمود او یک بازیگر حرفه ای است که رول هایش را خیلی خوب اجرائ می نماید اما این بسیار خطرناک است باید زبان بدن تربت شده اسلامی و واقعی داشت خواهش میکنم در این خصوص و برای مطالعه بیشتر :


لطفا و حتما مقاله بان بدن سفیر را مطالعه فرمائید.


ترامپ به یمن همین دلارهای ساختمانی که بسیاری از جمله شبکه جهانی و پر مخاطب آر تی که به جرئت می‌توان آنها را یکی از مطرح‌ترین رسانه‌های مستقر در آمریکا نامید که به صورت مداوم جریان‌های عمده و مسلط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آمریکا را به نقد می‌کشد. و البته این شبکه عمدتا تابع سیاست‌های کرملین بوده و رویکرد آن نسبت به آمریکا نیز متأثر از رویکرد دولتمردان روس است. راشا تودی افشائ نمود که ترامپ دارای مشکلات حاد مالیاتی و اخلاقی بوده اما ترامپ در این موردسکوت اختیار نموده است

ترامپ پیش از این فرماندار سابق اوماری، مریلیند را به دلیل حمایت از جنبش سیاه پوستان یک کودک احساساتی ضعیف و منزجر کننده خطاب کرده و به شدت به او توهین نمود.البته کار به همین جا ختم نشد و چندی بعد، ترامپ گفت  که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال بعد آمریکا از رفتارهای عجیب و غریب خود حتما دست خواهد کشید اما اخیراً با تمسخر کردن ساکنان مکزیکی آمریکا، جنگ رسانه ای شدیدی علیه شبکه تلویزیونی “فاکس نیوز” و اخراج یک خبرنگار مکزیکی آمریکایی تبار از نشست خبری خود جنجال های بسیار گسترده ای در میان اهالی رسانه به راه انداخت. در تحلیل زبان بدن ترامپ نکته بسیار حائز اهمیت آن است که شخصیت پنهان و چند لایه او مارا به یاد کودکان قلدر محله می اندازد آری یک عربده کش تمام اعیار

\"تحلیلتحلیل زبان بدن دونالدترامپ

البته در تایم هم کمی بعد از اشپیگل نقاشی منتشر شد که ترامپ را نشان می دهد بیعقل و مستبد با دستهایی به سبک هیتلر گره کرده پشت میز مذاکره آیا این همان گاوچران فیلمهای گانگستری به سبک جان وین نیست؟

 او در یکی از وحشت انگیز ترین اظهار نظرهای خود که با انتقاد گسترده جامعه آمریکا روبرو شد گفته بود که اگر با دخترش پیوند خانوادگی نداشت، او را به نامزدی خود در می آورد هرچند به گفته ساندی تایمز و برخی از روزنامه های آمریکایی بعدا حرف خود را اصلاح و سپس پس گرفت

در شماره اخیر مجله پر فروش رولینگ استونز خواننده مطرح غربی و افسانه ای”، دونالد ترامپ دوباره در یک اقدام غیر اخلاقی و کاملا مضحک درباره قیافه کارلی فیورینا، تنها زن نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه، گفت: “به صورتش نگاه کنید! کسی به او رای می دهد؟ تصور کنید این قیافه رییس جمهور بعدی آمریکا باشد. او فقط یک زن است! قرار بود من مراقب حرف زدنم باشم اما بی خیال. جدی باشید. آری او فقط یک کودک است در لباس یک انسان بزرگ و یا یک عربده کش در لباسی که خیلی بزرگتر از قواره اواست.

\"ترامپتحلیل زبان بدن دونالد ترامپ بازگشت گاوچرانها به سیاست

بر اساس آمار، دونالد ترامپ تاکنون در تمامی مبارزات تبلیغاتی خود و مخصوصا در این دوره  برای نامزدی ریاست جمهوری آمریکا بسیار غیرقابل تصوراست و در این دوره فقط سه برابر هزینه های همتای خود در انتخابات یعنی خانم هیلاری کلینتون تاکنون هزینه نموده و این ریخت و پاشها به شدت ادامه دارد به کجا چنین شتابان.

دونالد ترامپ صاحب دو جت و سه هلیکوپتر خصوصی است. جت های خصوصی او که پرده های حریر و کمربند های ایمنی از جنس طلا دارد، هر ساعت پنج هزار دلار سوخت می سوزاند. در ماه اوت (شهریور و مهر) سال ۲۰۱۵ میلادی او بیش از ۷۱ بار به مکان های مختلف امریکا و جهان سفرهای جنجالی نمود که بازتاب به شدت بدی را در اذهان عمومی آمریکا داشت آیا او فقط یک کابوی ماجراجو است

شاید مسخره ترین  نامزد ایالالت متحده است که برخی رفتارهایش مارا به یاد بوش پسر می اندازد هرچند سعی دارد به واسطه آمیزه های مشاورنش از زبان بدن  یا body language حداکثر استفاده را بنمایدو معمولا کف دستهایش را به حضار نشان می دهد که صداقت خود را بیان کند اما پوز خندهای مسخره آمیز و یا تحقیر کننده اش بر این رفتار به خوبی رجحان دارد هرچند به شدت تحت آموزش حرفه ای زبان بدن body language مانند هر سیاستمدار دیگری است اما کاملا مشخص است که در این راه بسیار ناتوان بوده است اظهارات جنجالی جورج کلونی که او را دیوانه قلمداد نموده است شاید بسیار تعمل برانگیز باشد.

ترامپ در صدها سخنرانی که مورد بررسی قرار دادم با رفتارهای غیر معمول انواع و اقسام صداها و حالتها مورد تمسخر بسیاری قرار گرفته و می گیرد .

در بسیاری از برنامه های تلویزیونی تکه کلامها و رفتارهای زبان بدن body language او و مخصوصا موهایش مورد تمسخر قرار می گیرند صداهای ناموزون و دست تکان دادنها پارس کردن ها مانند یک سگ یا زوزه کشیدن مانند یک گرگ هم از رفتارهای بچه گانه و مسخره ترامپ است در یک شوی تلویزیونی هیلاری کلینتون با تمسخر این رفتار حداکثر استفاده را از این مطلب می برد و در حالیکه مانند یک مادر دلسوز و یک همسر شایسته دقیقا داشت نقش یک زن موفق آمریکایی را بازی نمود دقیقا نقش مورد نظر را یک یک رفتارهای زبان بدن body language و کلام ترامپ را مورد تمسخر و استیضاح قرا می داد و اجازه می داد تا مردم خود در بار این ادبیان رفتاری و کلامی ترامپ بیندیشند.

ترامپ در مسابقات مرحله نهایی کشتی کج در تگزاس کالیفرنیا حاضر شد یکی از گوینده ها و تبلیغ کننده های رقیب خود را در مسابقه زمین زد و به شدت کتک زد و روی تشک برد و سرش را با تیغ از ته اصلاح نمود و از ته دل می خندید و بالا و پایین می پرید و می توانستیم آن لحظه واقعیت درون اورا ببینیم فردی به شدت مغرور شاید مغرور ترین زبان بدنی که مازیار میر نویسنده مقاله تا کنون به خود دیده است .

غروری که با حماقت و پول به دست آمده است دقیقا قابل ارزیابی بود این مدل رفتار متعلق به افرادی است که می گویند با پول همه چیز و همه کس را می خرم . اما باید این بار به دونالد ترامپ گفت سیاست و جذب آراء مردم با پول خریدنی نیست

 چندی پیش در مکزیک عروسک هایی از او ساختند و در روز آتش زدن نمادهای شیطان عروسک اور ابه آتش کشیدند و در این مراسم بسیار پرطرفدار مردم به شدت انزجار خود را از ترامپ اعلام کردند شاید بد نباشد بدانید قبل از این رویداد ترامپ در حالیکه با مشت روی تریبون می کوبید اعلام کرد . مکزیک مرکز بزرگ قاچقچیان مواد مخدر و افیون و انحرافات جنسی و….. بوده و خواهد بود و این یک خطر بزرگ برای آمریکا است در حالیکه رفتارهایی از قبیل عدم تقارن در صورت عدم تقدم و تاخر در بیان و زبان بدن و همچنین رفتارهایی در صورت و ژستهایش کاملا مشهود بود که اگر چه کاملا نمی توان اورا دروغگو و دروغ پرداز لقب داد اما کاملا مشخص بود آنچه به زبان می راند با مکنونات قلبی او برابر نیست.

آیا ترامپ یک میلیارد خود ساخته است ایا او یک کارآفرین است واقعیت امر این است که رفتارهای مغروررانه ترامپ در همه فیلمه عکسها و سخنرانی های او بیان گر این مطلب است که او در دایره این افراد نمی گنجد صدها مورد ایرانی و یا برترین های جهان کارآفرین هیچکدام از تن گفتارهای ترامپ را ندارند او یک میلیاردر خود شیفته است که به واسطه پول و لابی های متعددش به اینجا رسیده است مخصوصا رفتارهای شبیه هیتلر در برخی از سخنرانیهایش و یا غرور زایدالوصفش هرچند همیشه سعی می کند آنرا پشت خندهای کاملا دروغینش پنهان کند موید این است که من به آنچه می گویم اعتقاد قلبی ندارم .

آنقدر حاشیه در زندگی این مرد هزار چهره پر است که هزاران صفحه باید در مورد او نوشت برخی برگزاری مسابقات دختر شایسته را پوششی برای انتخاب دختران زیبا برای خودش می دانند و شاید چند ازدواج رسمی و چندین رسوایی غیر رسمی گواه همین مطلب باشد وقتی به فیلمهای برگزاری دختر شایسته مراجعه نگاه می کنید نگاه های معنی دار ترامپ و دنبال کردن افراد با نگاه مدل نگاه کردن هم بیان کننده مطالب دیگری است که شاید نیاز به توضیحی ندارد آری بدون شرح؟؟؟

ترامپ همیشه با موهای ارایش کرده که اما اگر در مورد تقلبی بودن و یا آریه بودنش هم زیاد است و با دقت و وسواس خاصی آرایش شده جلوی انظار ظاهر میشود و این نکته فکر ما را به سوی این تعبیر سوق می دهد که او بسیار انسان خودشیفته ای است که دیگر امروزه به تعبیر بسیاری از کارشناسان به درجه افراطی غرور و خود بزرگ بینی رسیده است .

مقام معظم رهبری فرمودند :

ترامپ چهره اصلی ایالات متحده را روشن نمود

ترامپ متشکریم . ترامپ متشکریم

تو چهره آمریکای جهانخوار را لخت و عریان به تمام دنیا نشان دادی وقتی یک کودک ایرانی ۵ ساله ایرانی تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا است حقیقت حقوق بشر آمریکایی یعنی چه

شاید جالب باشد بدانید که ترامپ که دایه دار عدم ورود مسافران غیر قانونی به کشور است از مادری متولد شده که خود مسافر غیر قانونی بوده است …

ترامپ و مادر و پدرش

\"دونالدپرزیدنت ترامپ

مازیار میر به عنوان یک مشاورانتخاباتی شدت معتقد است پیروز انتخابات آمریکا فردی است که مشاورین بهتر و حرفه ای تری داشته باشد و در چند روز پایان انتخابات حرکت حرفه ای در جهت جذب و جلب افکار عمومی داشته باشد.

نویسنده همچنین به شدت معتقد است رفتارهای ترامپ و ترامپیسم دچار بیماری بنام خودشیفتگی مزمن هستند و البته این مدل از بیماری در حال رشد در جامعه امریکا است.

\"\"

ترامپ مردی است که همه چیز را فقط از دریچه پول و با لنزی به شکل دلار می بیند و با پول همیشه همه چیز را می خرد و همیشه می سنجد .

یکی از شاگردانم مطلبی نوشته بود که بیشتر شبیه شوخی بود او ترامپ را شعبده باز خطاب نموده و این در حالی است که ترامپ آگانه و کاملا عمدی رفتارها وژستهایی از خود بروز می دهد تا بیشتر خود شیفتگی خود را درمان و شومن بودن و قدرت نامحدود خود را به رخ کشدیادمان باشد هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست و زبان بدن علم دودوتا چهارتا هم نیست .

ترامپ اصلا بدنبال پنهان کاری

شاید جالب باشد بدانید که اکونومیست در شماره جدید، ابعاد و پیامدهای رابطه دونالد ترامپ و پوتین را بررسی کرده است.اکونومیست آینده این رابطه را بسیار بد ارزیابی کرده است.

اگر علا قه مند هستید بصورت تخصصی به رازهای ارتباطات یرکلامی و کارافرینان برتر جهان و مخصوصا برندسازی تخصصی در حوزه موسسات و مجموعه های آموزشی دست پیداکنید و ناگفته های این حوزه و حقایاق آنرا بشنوید لطفا با ما همراه شوید .

میان این سر و صدایی که ترامپ در آغاز ورودش به کاخ سفید به پا کرده، راستی چه خبر از #اوباما؟ او در جزیره خصوصی ریچارد برانسون، میلیاردر بریتانیایی خستگی در می‌کند

Mazyar Mir consultant and analyst

مطالب دیگری که پیشنهاد میکنیم حتما بخوانید:

تحلیل زبان بدن دونالد ترامپ بازگشت گاوچرانها به سیاست قسمت اول

زبان بدن هیلاری کلینتون و دونالدترامپ قسمت سوم

مجموعه آموزشی موفق قسمت اول

کتاب زبان بدن ایرانی

زبان بدن دستها قسمت اول

زبان بدن کلاهبرداران قسمت اول

زبان بدن داعش

زبان بدن برایان تریسی

حقایق کارافرینی

آنچه که در مورد کارافرینی در هیچ کتابی نمی خوانیم( قسمت اول)

لمپنیسم کار آفرینی

تجربیات کارافرینی و ارتباط موثر

تحلیل زبان بدن دونالد ترامپ

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.