خلاصه کتاب کارخانه خلاقیت نوشته ادکتمال و امی والاس

خلاصه کتاب کارخانه خلاقیت نوشته ادکتمال و امی والاس
اسفند ۲۱, ۱۴۰۲
9 بازدید

خلاصه کتاب کارخانه خلاقیت نوشته ادکتمال و امی والاس شرکت خلاقیت: غلبه بر نیروهای غیر منتظره‌ای که بر سر راه الهام ‌بخشی قرار می‌گیرند کتاب شرکت خلاقیت: غلبه بر نیروهای غیر منتظره‌ای که بر سر راه الهام ‌بخشی قرار می‌گیرند احتمالا بهترین اثری به شمار می‌آید که تاکنون برای کسب و کارها نوشته شده است! اد کتمول یکی از […]

خلاصه کتاب کارخانه خلاقیت نوشته ادکتمال و امی والاس

شرکت خلاقیت:

غلبه بر نیروهای غیر منتظره‌ای که بر سر راه الهام ‌بخشی قرار می‌گیرند

کتاب شرکت خلاقیت: غلبه بر نیروهای غیر منتظره‌ای که بر سر راه الهام ‌بخشی قرار می‌گیرند احتمالا بهترین اثری به شمار می‌آید که تاکنون برای کسب و کارها نوشته شده است! اد کتمول یکی از روسای استودیو پیکسار در این کتاب اعجاب‌انگیز و پرفروش، از خاطراتش در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های انیمیشن یعنی پیکسار می‌نویسد.

موضوع کتاب شرکت خلاقیت چیست؟

به نظر شما چه ویژگی این شرکت را متمایز می‌کند؟ خلاقیت چگونه وارد کسب و کار می‌شود؟ افراد مهم‌ترند یا ایده‌ها؟ شرکت پیکسار در مسیر کاری خود از مشکلات زیادی عبور کرده که از نگاه مدیران و مهندسان دور نبوده است.

اد کتمول در کتاب شرکت خلاقیت: غلبه بر نیروهای غیر منتظره‌ای که بر سر راه الهام ‌بخشی قرار می‌گیرند (Creativity, Inc: overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration) آموخته‌ها و اشتباهاتی را شرح می‌دهد که در مسیر ساخت شرکت پیکسار (PIXAR) تجربه کرده است. نکاتی که بسیاری از مدیران می‌خواهند بدانند تا مسیر کارآفرینی و خلاقیت را به درستی طی کنند و به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند.

کتاب «شرکت خلاقیت» برای مدیرانی به نگارش درآمده که قصد دارند کارمندانشان را به جایگاهی بالاتر برسانند. این اثر به مرکز فکر، گروه اندیشمندان، جلسه‌ها و شرکت‌هایی سفر می‌کند که برخی از فیلم‌های موفق‌ تاریخ در آن تدوین و ساخته شده‌اند.

درنتیجه کتاب «شرکت خلاقیت» اثری گیرا و تأثیرگذار است و راهکارهایی درمورد خلاقیت در کسب و کار، چگونگی مدیریت و رهبری شرکت‌ها، راهنمایی‌ها و استراتژی‌های بسیار کاربردی را شرح می‌دهد که برای دست‌یابی به موفقیت ضروری است.

Visits: 3

برچسب‌ها: