زبان بدن مشاور دونالد ترامپ

زبان بدن مشاور دونالد ترامپ
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳
16 بازدید

زبان بدن مشاور دونالد ترامپ کارگاه اموزش مدیریت علم، دانش کاملا سازمان یافته و ساختار یافته است و خِرد،یک زندگی کاملا سازمان یافته . امانوئل کانت انتقاد شدید از طرز نشستن مشاور دونالد ترامپ خانم کانوی در این عکس دونالد ترامپ در دفتر در حال عکس گرفتن با سیاه پوستان است که روی مبل دفتر […]

زبان بدن مشاور دونالد ترامپ

\"کارگاه کارگاه اموزش مدیریت

علم، دانش کاملا سازمان یافته و ساختار یافته است و خِرد،یک زندگی کاملا سازمان یافته . امانوئل کانت

انتقاد شدید از طرز نشستن مشاور دونالد ترامپ خانم کانوی

در این عکس دونالد ترامپ در دفتر در حال عکس گرفتن با سیاه پوستان است که روی مبل دفتر سرکار خانم کلی‌آن ‌کانوی دیده می‌شود . او بسیار بسیار راحت تر از عرف روی دو زانو روی مبل نشسته و موبایلش را در دست دارد و در حال بازی با موبایل است او در حالیکه ترامپ و عده‌ای در حال عکس گرفتن‌‌ کاملا رسمی هستند سرگرم است ….. اما  به راستی چرا ؟

\"www.mazyarmir.com\"

در مقالات قبل هم به نظریه پردازی پیرامون دونالد ترامپ پرداخته بودم همه شواهد و قرائن نشان دهنده آن است که رابطه سرکار خانم  کِلی‌اَن کانووی فراتر از یک …. است چه روابطی دارند انقدر گستاخانه و بی مهبا نشان  از چه دارد. و چه رمز و رازهایی از ترامپ نزد او موجود است زمان به این سوالات پاسخ خواهد داد.


لطفا مقاله آموزش زبان بدن حرفه ای  Professional body language را مطالعه فرمایید.


اما کِلی‌اَن کانووی Kellyanne Conwayکیست؟

کلی ان کانوی مدیر کمپین، استراتژیست، و نظرسنج جمهوری‌خواه آمریکایی و مشاور رئیس جمهور آقای دونالد ترامپ است. او در پی استعفای پال منافورت مدیر کمپین دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

خانم کلی ان کانووی رئیس و مدیرعامل اجرایی ده پولینگ کامپنی & وومنترند است و به طور مرتب به عنوان صاحبنظر سیاسی در سی‌ان‌ان،فاکس نیوز، شبکه فاکس بیزنس، و بیش از این دعوت شده است. او به عنوان مهمان در برنامه‌هایی چون صبح بخیر آمریکا, پخش زنده با بیل مار, میت ده پرس, و هنتی حضور داشته است.

کانووی زنی ۴۹ ساله و استراتژیست و متخصص در امور نظرسنجی‌ها. او به سومین مدیر کارزار انتخاباتی ترامپ تبدیل شد. او اولین زنی است که تاکنون توانسته مدیریت یک کارزار انتخاباتی را در جبهه جمهوری‌خواهان به عهده بگیرد. او یک سلاح موثر و البته مخفی بود. زمانی هم که پیروزی ترامپ محرز شد، میلیاردر نیویورکی وی را به آغوش کشید و گفت همه چیز به‌خاطر وی رقم خورده است.

سرتیپ خلبان شهید فریدون ذوالفقاری نابغه ای برای تمام فصول

دونالد ترامپ برای قدردانی از وی یک پست درخور در کاخ سفید در نظر گرفته است. قرار است او مشاور رسانه‌ای ترامپ شود.معمولا در کارزارهای انتخاباتی متنی به‌عنوان سند از سوی مدیر کمپین در اختیار نامزد قرار می‌گیرد تا در رسانه‌ها و مناظره‌ها براساس آن متن سخن بگوید.

کان‌وی برای مرتفع کردن مشکلاتی که سخنان سخیف به زبان می‌آورد راه‌های گوناگونی داشت. به‌عنوان مثال زمانی که فیلم ترامپ درخصوص زنان منتشر شد و او گفته بود با زنان هر رفتاری (جنسی) را که بخواهد انجام می‌دهد، وی در یک تغییر تاکتیک سعی کرد برنامه تلویزیونی خود را لغو کند و در آن برنامه حاضر نشود. زیرا وی بر این باور بود که در برنامه حاضر نشدن بهتر از دفاع کردن از ترامپ جواب می‌دهد. خودش بر این باور است که راز موفقیت وی در این است که مادرش و چندین زن دیگر تربیت او را بر عهده داشته است؛ یک تربیت زنانه.

مادر او دو رگه آمریکایی-ایتالیایی بوده است. او مادری مجرد بود که در کازینو کار می‌کرد، به همراه او مادربزرگ و دو خاله ازدواج نکرده‌شان هم حضوری موثر در تربیت کلیان کان‌وی داشتند. گاردین می‌گوید که وی یک سلاح مخفی برای ترامپ بود.

ترامپ توانست با این سلاح کاخ سفید را فتح کند. به نظر می رسد زبان بدن این سلاح مخفی یا همان خانم کانووی یک چیز را فریاد می زند او آنقدر قدرت دارد و آنقدر از رمز و رازهای ترامپ با خبر است که حتی می تواند اینگونه و بدتر از این هم بر مبلها و صندلیهای کاخ سفید جلوس کند. شما چه فکر می کنید؟


لطفا مقاله زبان بدن حرفه ای دونالد ترامپ را مطالعه فرمایید.


مازیارمیر مشاور و تحلیلگر

Visits: 14

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , ,