بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی مجلس شورای اسلامی وشورای شهر

بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی مجلس شورای اسلامی وشورای شهر
مارس 13, 2024
8 بازدید

بهترین مشاور عالی انتخابات کشور بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی مجلس شورای اسلامی وشورای شهر   بعنوان یک مشاورانتخاباتی و طی دو دهه فعالیت حرفه ای به نظر داشتن یک مشاورانتخاباتی حرفه ای فصل مشترک موفقیت و شکست است. به عبارت دیگر تمام کارشناسان و متخصصین امر انتخابات نقش کلیدی مشاور را بالاترین تاثیر روی انتخابات […]

بهترین مشاور عالی انتخابات کشور

بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی مجلس شورای اسلامی وشورای شهر

 

بعنوان یک مشاورانتخاباتی و طی دو دهه فعالیت حرفه ای به نظر داشتن یک مشاورانتخاباتی حرفه ای فصل مشترک موفقیت و شکست است. به عبارت دیگر تمام کارشناسان و

متخصصین امر انتخابات نقش کلیدی مشاور را بالاترین تاثیر روی انتخابات و اخذ آراء ارزیابی می کنند شاید جالب باشد بدانید که  نشریه تایم https://www.time.com  در نسخه

۲۱ دسامبر ۲۰۱۵ در حالیکه عکس یک آوازه خوان را روی جلد چاپ کرده از موفقیتهای یک خواننده پاپ و نقش مشاوران او یا مینماید اکثر نشریات برتر جهان تاکید می کنند پیروز

انتخابات فرد و حزبی است که بهترین تیم مشاوران را در اختیار داشته باشد این در حالی است که تیم مشاوران و هر مشاور به منزله یک وزنه کلی و در عین حال جزئی عمل می نماید

مشخص اسست که یک مشاورانتخاباتی بد نام و یا یک مشاور انتخاباتی غلط باعث از هم پاشیدن تمامی زحمات خواهد بود.

 


لطفا فیلم دکتر مازیار میر حرفه ای ترین مشاور انتخاباتی کشور درآپارات https://www.aparat.com/v/LXUk2مشاهده فرمایید.


آخرین نامه به دخترم و پسرم ….

\"بهترین بهترین مشاور عالی انتخابات کشور


لطفا فیلم رهبری کردن مهمترین مولفه ی موفقیت در کاندیدای انتخاباتی از نظر دکتر مازیار میر در آپارات https://www.aparat.com/v/Akouf مشاهده فرمایید.


 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در پی درج مطلبی با عنوان یک بام و دو هوای وزارت کشور در روزنامه آرمان سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد؛سخنان مطروحه از سوی اینجانب در راستای کلیات لایحه جامع انتخابات بوده و اهم صلاحیت های عمومی اختصاصی داوطلبان در اعلام خبر، دمورد مسلمان و اقلیتهای دینی نیز بیان گردیده است. از این رو در مطالب اعلامی از سوی اینجانب ثنویتی وجود نداشته و هیچ تناسبی بین تیتر مذکور با توضیحات ذیل این تیتر به الحاظ ادبی مشاهده نمی شود و بکارگیری این عبارت صحیح نمی باشد.
لذا دستور فرمایند حسب قانون مطبوعات نسبت به درج دقیق خبر و اصلاح تیتر گزارش طبق رسالت روزنامه نگاری اقدام نمایند.
 
 

لطفا مقاله بهترین مشاورین انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شورای شهر ملاحظه فرمایید.


\"بهترین بهترین مشاور انتخابات


لطفا فیلم پرسونال برندینگ جهت کاندیدای انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/BAj8Jمشاهده فرمایید.


\"بهترین بهترین مشاور انتخاباتی

به گزارش خبریجات: دکتر مازیار میر مشاور عالی انتخابات به خبرنگار ما گفت :تکنیک انتخاب بین بد و بدتر سعی دارد با ارائه یک ایده یا پیشنهاد با گزینه‌ای که کمترین میزان تعرض را داشته باشد، ما را نسبت به ایده یا پیشنهادی متقاعد کند.

https://khabarijat.ir/?option=com_k2&view=item&id=3169

 

\"بهترین بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی


لطفا فیلم آمادگی در انتخابات حرف اول را میزند در آپارات https://www.aparat.com/v/c0Jbmمشاهده فرمایید.


با این مقدمه کوتاه بهتر است بپردازیم به شگردهای حرفه ای برای انتخاب تیم مشاوران توانمد و تاثیرگذار در عرصه انتخابات ریاست جمهوری مجلس و یا شورای شهر بپردازیم. دکتر مازیار میر، مشاور عالی انتخابات می گوید: با نزدیک شدن به روزهای داغ انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز انتخابات ریاست جمهوری، تب انتخابات کم کم بالا می گیرد و در بیشتر جلسات خانوادگی و دورهمی ها موضوع مورد بحث، انتخاب کاندیداهای مورد نظرآنها است و اظهار می دارند که تجربه ثابت کرده دوره های ریاست جمهوری در کشور همیشه ۸ ساله بوده است. به گزارش ایرانا ،دکتر مازیار میر، مشاور عالی انتخابات می گوید: به نظر می رسد که انتخابات از ابزارهای تحقق مردم‌سالاری و از مولفه‌های مشارکت سیاسی و یکی از معیارهای سنجش مردم‌ سالاری است.

https://khabarijat.ir/?option=com_k2&view=item&id=3154

 

\"بهترین بهترین مشاور انتخابات

 

باید اذعان نمود که اولین گزینه ها معمولا سابقه خدمتی است . اما چرا؟ چرا رسول الله (ص) در ۴۰ سالگی به مبعث مبعوث شدند؟ چرا تمامی تیم دونالدترامپ هیلاری کلینتون و یا در انگلستان و اروپا و حتی کشورهای همسایه معمولا مشاورانتخاباتی با سن ۴۵ و ۵۰ سال انتخاب میشوند؟

آیا یکی از دلایل مهم این امر سابقه تجربه و پختگی لازم نیست اینکه باید به جوانان فرصت داد و یا از تیم مشاوران انتخاباتی جوان هم استفاده نمود قطعا درست است و سفرهای متعدید که به خارج از کشور داشتم و یا حتی در دوره های اموزشی تخصصی بازاریابی سیاسی و یا دوره مشاوره انتخاباتی که شرکت نموده بودم.دقیقا طی این سفرها به این نکته بسیار ظریف و در عین حال کلیدی پی بردم که که طیف گسترده جوانان در اینگونه دوره ها شرکت داشتند و تمامی این دوره ها با حضور حداکثر جوانان برگزار میشد اما نباید این نکته را فراموش کرد که مشاور کهنه کار و با سابقه از جوانان خام کم تجربه به مراتب بهتر است و لازم است مانند بیشتر تیم مشاوران انتخاباتی کشورهای پیشرفته جوانانی که علاقمند به ورود به حیطه های سیاسی را دارند پیوسته در کنار مشاوران حرفه ای و کار کشته حضور پرشور وفعالی داشته باشند .

 


لطفا فیلم آموزش موفقیت در انتخابات مجلس توسط مازیار میر در آپارات https://www.aparat.com/v/epcWqمشاهده فرمایید.


\"بهترین بهترین مشاور استراتژیک انتخاباتی

لطفا فیلم تکنیک های انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/aNcSxمشاهده فرمایید.


نکته مهم و حیاتی دیگر این است که هرگز نباید از یک مشاور استفاده نمود و تیم مشاوران را باید بکار گرفت و از تجربه حداکثر بومی و کشوری در کنار هم بهره برد در جریان انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در هر منطقه افراد باتجربه از تم و قومیت و بومیت هر شهر نکته هایی را بیان می نمودند که بسیار با درآمیخته شدن با علم روز و کمک تکنیکهای پیشرفته جهان می توان به حداکثر نتیجه دست پیدا کرد کاری که بصورت کاملا حرفه ای طی این چهار سال و با کمک و همراهی بهترین مشاوران در سطح عالی جناب آقای دکترمحمدجواد ظریف وزیر محترم امورخارجه انجام داد.

 

\"بهترین بهترین مشاور انتخابات

لطفا فیلم کاندیدای انتخاباتی – مراقب رفتار خود باشید در آپارات https://www.aparat.com/v/kelE9 مشاهده فرمایید.


\"بهترین بهترین مشاور انتخاباتی

 

تیم مشاور انتخاباتی از پوشش و لباس و ظاهر تا انتخاب خودرو و رنگ و مدل آن و حتی زبان بدن افراد و تیم حامی و حلقه های آتش کاندیدایمجلس و یا شورای شهر باید اطلاعات کاملی داشته و بداند هر کدام کی و چه وقت کاربرد بهتر و بیشتری دارد در یکی از دوره های آموزشیبرای یکی از کاندیداهای شوررای شهر متوجه شدم چند مشاور آن کاندیدای محترم هیچگونه درک و فهم دقیقی از این مطالب نداشته و ندارند و هاج واج مرا می نگریستندراستی آیا فردی که بویی از بدیهی یات در امر انتخابات و مشاوره انتخاباتی نبرده گزینه مناسبی است.آیا به صرف نام نیک و بیست و یا سی و یا چهل سال خوش نامی و تجربه گزینه مناسبی برای احراز پست مشاورانتخاباتی است؟

الزاما جواب این سوال و دامنه جوابها و همه و همه طیف از راهکارها بازهم باز می گردد به تیم مشاورانتخاباتی شماباز می گردد

mazyarmir.com@gmail.com

 

دکتر مازیارمیر مشاور عالی انتخابات

 

Visits: 8

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , ,