تحلیل زبان بدن مناظره 1400

 

به عنوان یک مشاور انتخاباتی وبه منظور بالا بردن دانش وآگاهی هم وطنان به تحلیل و بررسی یک یک کاندیداهای انتخابات خواهم پرداخت. اما نگاهی گذرا داشته باشیم به سوابق جناب آقای مهرعلیزاده می پردازیم

اقای حسن مهرعلیزاده متولد مراغه سیاستمداری با رویکرد اصلاح طلبی است او را بعنوان رئیس ورزشهای زورخانه ای می شناسیم و همچنین عضو هیئت مدیره سازمان منطقه ازاد کیش بود ودختر گرامیشان هم با سن کمبعنوان ریاست یکیدر ارکانهای سازمان منطقه آزاد کیش بسیار چنجال برانگیز بود. مهرعلیزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی توسعه آب آسیا بوده و در دولت اول خاتمی استاندار خراسان و در دولت دوم خاتمی هم معاون ریاست جمهوری بوده اند ایشاندر کارنامه استانداری اصفهان و ریاست شهاب خودرو وسازمان انرژی اتمی و و سازمان گسترش و…… بوده است. ایشان از نامزدان انتخابات مجلس شورای اسلامی سال94 بود که صلاحیتش توسط شورای نگهبان رد شد حال چگونه رد صلاحیت نگردیده اند در هاله ای از ابهام است.

بدترین کاری که مهرعلیزاده انجام داد این بود که شعر ترکی خواند در این برهه حساس سپس توهین مستقیم به آقای رئیسی و نکته بعد قرائت انشا در مناظره که نشان از عدم اشراف به موضوعات مختلف داشت.

زبان بدن ایشان بیشتر شبیعه فاجعه بود ایشان با زاویه بد با عینک بدتر و با زست بدتر از بد ما را کاملا نا امید کرد

لحن و دایره کلمات بسیار محدود و ومعدوم بود و اکت ضعیف داشتند که کاملا تامل برانگیز بود برای شور انتخابات و جذب مردم اینچنین مناظره ها و سخنرانی و….. بسیار بیش از جذابه ایجاد نمودن باعث ایجاد دافعه خواهد بود.

برای تمام کاندیداهای محترم آرزوی موفقیت هرچه بیشتر را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

دکتر مازیار میر مشاور عالی انتخابات

Views: 7

دسته‌ها: در حال ویرایش
برچسب‌ها: