جسم ماهم میتواند سخن بگوید

جسم ماهم میتواند سخن بگوید اگر … زبان بدن body language شمابرای جذاب  تر بودن نیاز ندارید که به صورت افراطی پولدار باشید ، خیلی با هوش، خوش تیپ و یا ماشین مدل بالا داشته باشید ….. البته اذعان می کنم قوم آهن پرست ماشین را به همه چیز ترجیح می دهد.

 زبان بدن چیست؟ زبان بدن یا همان زبان بی زبانی که به انواع  و اقسام اشکال ارتباطات غیر کلامی اطلاق می شود و یا بصورت تخصصی به رفتاری اشاره می‌کند که یک انسان بدون هیچ آوا و کلام و صدایی بتواند به دیگر افراد پیام و سخن و منظور خود را انتقال دهد گویند. این زستها و رفتارها و حرکتها می تواند مانند انواع اداها و حالتها و به اصطلاح اطوارها و یا حالت بدنی خاص مانندکیفیت قرار گرفتن سر و صورت و یا پا بازوها و دستها و انگشتان دست و…  باشد.به تعبیر دیگر باید گفت  زبان بدن یا تن گفت یا تن گفتار به کلیه رفتار های بدنی و و زوایای بدنی و همچنین جلوه های هیجانی سر و صورت چشمها لب و دهان و ابرو و… اطلاق می گردد.

اما یک چیزهایی هست که بسیار مهم تر اما کم رنگتر چیزهایی  بسیار مهم تر اما ورای تمام چیزایی که گفته شد نیاز داریم. چیزی که پیوسته با شماست و سیگنالهایی را از جانب شما برای دیگران به شدت ارسال میکنه که برای یک رابطه رمانتیک  هم به شدت به آن نیاز دارید.

می دانید اون چیه ؟ بله درست حدس زدید زبان بدن البته هر تازه از راه رسیده ایی که می آید لاف بلد بودن این علم را دارد و در نهان بویی هم از این علم نبرده بیشتر روانشناسان و یا اساتید مدیریت و….. خلاصه خیلی ها را دیدم و سرکلاس هایشان رفتم که بویی هم از علم زبان بدن نبرده بودن اما ادعا داشتند که…..

آری دوست عزیز علم زبان بدن = کتاب زبان بدن الن و باربارا پیز نیست این کتاب اگر  نه نصف بیشتر که نصف آن دروغ های بی پایه و اساس است و صرفا این زوج قصد پرکردن کیسه خود را داشته اند آری با زبان بدن  body language  صحیح و اصولی و قتی وارد  هرمکانی می شویم، سیگنالی به اطرافیان مخابره می کنیم که : “منآمده ام ، من یک دختر قوی و قدرتمند و سرشار از اعتماد بنفسم و یا خیر….

من در کارم  بسیار جدی و  حرفه ای و در عین حال بسیار مصمم هستم و میدانم که دقیقا دارم چه کار می کنم” و هر آقایی را در اطراف خودتون تحت تاثیر قرار دهید.و هنگامی که هدف خودتان را کشف نمودید …..

اقایان سیگنال ظریف خانمها را و خانمها این سیگنال های ظریف رو از جانب آقایون به دقت دریافت می کنند مطمئن باشین که یادگیری روشهای ابراز صحیح زبان بدنی شما رو یک آدم بسیار موقر ارزشمند و محبوب و در نهایت حرفه ایی تبدیل می کند. پس بیایید شروع کنیم از این پس در این وبلاگ مازیار میر مدرس  زبان بدن body language  برایتان مطالب کوتاهی را برای مطالعه و تحقیق بیشتر برایتان می نویسد.

مطالعات بیشتر:

زبان بدن (تعابیر)

 

زبان بدن

 

موفقیت با زبان بدن

 

مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Views: 9

دسته‌ها: کسب و کار
برچسب‌ها: