داستان آراد برندینگ که باید بدانید

 

#ارادبرندینگ

 

* الو؟ سلام. پشتیبانی آرادبرندینگ؟
# بفرمایید. سرمون خیلی شلوغه. لطفا سریع کار تون رو بگید.
* بعد از ۱۰ ماه زحمت و ۶۰ میلیون تومان هزینه کردن، سایت من هنوز صفحه 2 گوگله! پس کی میاد صفحه ۱ گوگل؟
# ۶۰ میلیون دادی انتظار داری صفحه ۱ گوگل هم باشی؟! باید بیشتر هزینه کنید.
* این چه طرز صحبته! چقدر باید هزینه میکردم؟
# تاجران موفق مون حداقل ۴۰۰ میلیون هزینه پرداخت کردن به آراد. سند ماشین و خونه هم بیارید قبول میکنیم.
* اگه میدونستین با ۶۰ میلیون به جایی نمیشه رسید، پس چرا اونهمه پیگیر بودید که هزینه کنم؟
# کم کاری از خودتون بوده. ما کلی تاجر موفق داریم که با آموزشهای ما میلیاردر شدن. احتمالا آموزشهای ما رو بخوبی بکار نبستید. چطور انتظار دارید مشتری براتون بیاد؟
* من کلی زحمت کشیدم و آموزشها رو مو به مو اجرا کردم. این مشتریان آفریقایی و هندی و پاکستانی همکه برام میاد، تابلویه که فیک هستن. حداقل مشتری واقعی از داخل ایران برام بفرستید. مشتری خارجی نخواستیم.
# به شما مشتری داخلی معرفی کردیم. اما پاسخگو نبودید.
* من تماسی نداشتم. چجوری مشتری فرستادید برام که خودم خبر ندارم؟
# در اپلیکیشن بله. شما چون پیام رسان “بله” نداشتید این فرصت ها رو از دست دادید.
* بهونه بنی اسرائیلی نیارید. کلاهبرداری ازم کردید. من پولمو میخوام.
# طبق قراردادی که امضا کردید، برای سایت شما 30 مقاله هر کدام به ارزش 2 میلیون تومان (جمعا 60 میلیون تومان) منتشر کردیم. ما طبق قراداد پیش رفتیم ، کم کاری از خودتون بوده.
* اون مقالات بدردنخور و کپی که برام منتشر کردید، هرکدوم 2 میلیون تومان؟!!! ازتون شکایت میکنم. همه جا میرم میگم چه بلایی سرم آوردید.
# شما احتمالا از شرکتهای رقیب هستید و قصد تخریب آراد برندینگ رو دارید. اگه پیگیر عودت وجه باشید و علیه مون مطلب بنویسید، ازتون شکایت میکنیم به جرم افترا و نشر اکاذیب.
* الو ؟ الو (قطع مکالمه. صدای بوق اشغال)

در این مقاله خواهید خواند :
۱- مقدمه (چرا با وجود کلاهبرداری های هنگفت آرادبرندینگ، این شرکت همچنان فعال است و پلمپ نمیشود؟)
۲- کلیات کلاهبرداری شرکت آرادبرندینگ
۳- خدماتی که تاجران تازه وارد آراد برندینگ دریافت میکنند
4- روال و مراحل کلاهبرداری آرادبرندینگ
5- دست و پا زدن آرادبرندینگ در باتلاق رسوایی
6- امین رسول نیا کیست؟ (ماجرای پرداخت دستمزد 20 هزار تومانی به نویسندگان مقالات و فروش این مقاله ها با تاجران با قیمت 2 میلیون تومان)
7- نظرات مالباخته ها و تاجران گول خورده آراد برندینگ در شبکه های اجتماعی (انتهای مقاله)
8- روایت های شما : نظرات کاربران ویرگول (مالباختگان آراد)

مقدمه (چرا با وجود کلاهبرداری های هنگفت آرادبرندینگ، این شرکت همچنان فعال است و پلمپ نمیشود؟)

این روزها نام آراد برندینگ با واژه کلاهبرداری درهم آمیخته شده؛ شرکتی که هزینه های هنگفتی کرد تا افرادی که عبارت “آراد برندینگ کلاهبرداری” را گوگل میکنند، چیزی دستگیرشان نشود! شرکتی که در این چند سال از طریق تهدید و تطمیع مشتریان معترض خود، جریان سازی مردم در شبکه های اجتماعی را در نطفه خفه کرد. شرکتی که کارمندان خود را اجبار میکند هرکجای فضای مجازی که صحبتی علیه آراد است مثلا در شبکه های اجتماعی و حتی زیر پست همین مقاله، کامنت بگذارند و به دروغ خود را تاجر موفق معرفی کنند و از آراد تمجید و دفاع کنند.

از وقتی این مقاله را منتشر کرده ام، انواع تهدیدات جانی از سمت آرادی ها دریافت کرده ام. شرکت آراد برندینگ شاکیان خصوصی زیادی دارد و بعلت کثیر الشاکی بودن، قوه قضاییه پرونده این شرکت را تسریع کرده است. گول مقالات در رسانه های خبری درباره ی آرادبرندینگ را نخورید. تمامی این مقالات “رپورتاژ آگهی” هستند که رسانه های خبری در ازای دریافت پول منتشر کرده اند.

چرا با وجود کلاهبرداری های هنگفت آرادبرندینگ، این شرکت همچنان فعال است و پلمپ نمیشود؟ پاسخ به این سوال ساده است. اغلب تاجران گول خورده و مالباخته آرادبرندینگ بعلت عدم آگاهی و شناخت کافی در حوزه بازاریابی آنلاین، قرارداد را بدون مطالعه امضا کرده اند و متوجه بندهای ابهام دار نشده اند. در قراردادهایی که بررسی کردیم متوجه شدیم آرادبرندینگ تعهدی به تاجران خود در قبال مسایل حساس مثل رتبه وبسایت مشتری در گوگل، افزایش سیگنال های فروش و… نمیدهد. علاوه بر این، نوع کلاهبرداری آراد برندینگ پانزی نیست. اغواگری، رویا فروشی، آسان جلوه دادن امور و پول گرفتن بابت مواردی است که مطلقا تخصصی در آن ندارند. به همین دلیل شاید به شکل ساده ای نتوان کلاهبرداری هایش را در مراجع قانونی اثبات کرد مگر اینکه شخص مالباخته از یک وکیل حرفه ای کمک بگیرد.

تنها تعهد آرادبرندینگ به تاجران، تهیه دامنه اینترنتی، طراحی یک وبسایت پیش پا افتاده و تولید محتوا است! تولید محتوایی که هر مقاله آن حدود ۲ میلیون تومان برای تاجر آب میخورد در صورتی که آرادبرندینگ برای نگارش این مقاله ها به نویسندگان استخدامی خود حدود ۱۰ الی ۲۰ هزار تومان دستمزد برای هر مقاله پرداخت کرده است (با یک جستجوی ساده در فروم ها و گروه های تلگرامی، براحتی میتوانید متوجه این مسایل بشوید).

بهمین علت معمولا شکایتها به جایی نمیرسد چون آرادبرندینگ خدماتی که در قرارداد متعهد شده را تمام کمال انجام میدهد (مثلا ۳۰ مقاله برای وبسایت تاجر منتشر کرده که در مجموع ۶۰ میلیون تومان قیمت داشته) و تاجر هم بدون اطلاع امضا کرده است!

Views: 19

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده
برچسب‌ها: