عاشقانه جذب کنیم

چگونه عاشقانه کنیم

 

می دانم چگونه و چه زمانی باید به قلب و روحت شلیک کنم که تا ابد مال من باشی 

مازیار میر

 

در اوایل زمستان و در یک غروب زیبا ایمیل یکی از دانشجویانم مرا به فکر انداخت پس از سالها باز به سراغ نوشتن

پیامون عشق بروم .عشق

و این مبنای مقاله ای شد که چگونه عاشقانه  دیگران را جذب کنیم

 

افرادی که زبان بدن عشاق را ندارند

 

بسیاری از خانمها وآقایان علی رقم میل باطنی و قلبی مالامال از عشق زبان بدنی بی تفاوت دارند البته بازهم تاکید

میکنم تشخیص این مورد سخت ترین مدل تشخیص است اما حداقل کمی به این افراد با شک نگاه کنید شاید واقعا

بشما علاقه مند هستند.

بسیاری از انسانها علاقه شان را پشت حرف های خود پنهان می کنند اما این دسته معمولا از جملات  آزاردهنده و

کنایه دار و حتی منفی مخفی میکنند.معمولا این افراد لطیفه های معمولا بی مزه و نا بجایی تعریف میکنند که در واقع

می خواهند عشق خود را به طرف مقابل ابراز کنند و تا آنجا پیش می روند که ناخواسته و معمولا باعث رنجش طرف

هم مقابل میشوند برای جنس مذکر میتوان ادبیات خاص و تند و خیلی خشک و عاری از هرگونه احساسی را مثال زد

این افراد داری یک دایره المعارف کاملی از کلمات و جملات خشن بی روح و حتی آزار دنده هستند که این در خون این

افراد نهفته است البته هر دو طرف با مرور زمان به این اخلاق و روحیات خو گرفته و برایشان عادی می شود اما در گام

اول بسیار دلسرد کننده و حتی آزار دهنده است .

لبخند

در زبان بدن یا body language شاه کلید ورود به قلب دیگران لبخند است آری لبخند؟

اما هرچه لبخند واقعی تر باشد تاثیرآن بیشتر و طویل المدت تر و در عین حال تاثیرگذار تر است افرادی که دارای لبخند

های ریا کارانه و یا دروغین هستند و یا تبسم های ضعیفی هر از چند گاهی می کنند و شاید خیلی عاشق به نظر

نرسند شاید ذاتا اینگونه هستند و دوم شاید در مکان مورد نظر بسیار موذب است و شاید به آن مکان علاقه ندارد و

مطمئن باشید بزودی ان مکان را ترک خواهند کرد . باید بدانید که در لبخند دروغین هرگز عضلات صورت هماهنگ نبوده

و اگر صورت را به دوقسمت بالا و پایین تقسیم بندی کنید قسمت بالا کمتر دچار حرکت یا جمع شدن و یا هویدا شدن

خط و خطوط صورت می گردد. شما در یک لبخند ساختگی یا زوری هرگز اثری از چال افتادن در چانه یا حتی گونه ها

نخواهید دید و مخصوصا عدم تقارن بین انتهای لبها وانتهای ابروها و شقیقه ها کاملا مشهود است و به سادگی می

توان خنده دروغین را کشف کرد.

عشاق وقتی یک خنده واقعی از خود بروز می دهند خنده انها کاملا پذیرفته است در غیر اینصورت شما انرا حس می

کنید نکته بعدی این است که خندیدن واقعی باعث  میشود که چشم ها در حدقه کاملا مشخص شده و حتی

بدرخشند و شقیقه ها دوطرف صورت و نوک ابرو در کنار شقیقه ها بصورت متقارن  بهمراه لبها کمی جمع شده و خط

و خطوطی ظاهر می گردد و این در حالی است که امکان دارد شما از میان لبهای شکفته شده ردیف دندانها و یا

قسمتی از دندانها را نیز رویت کنید.شاید شنیده باشید که می گویند(طرف تا منو دید نیشش تا بنا گوش باز شد) و

این علامتی برای مقبولیت طرف مقابل است یا همین تعبیر برای نگاه های عشاق است که می گویند تا طرف دید گل

از گلش شکفت یا عبارت یک دل نه صد دل عاشق شدن پس از این مدل نگاهها است که در ذهن اطرافیان تداعی

میشود یا شخصا خیلی از مکانها بلافاصله وقتی اقا یا خانمی باهم برخورد می کنند بلافاصله این نگاههای ما است

که باهم گره می خورد و طرفی که تحت تاثیر قرار گرفته با یک لبخند یا سر به زیر انداختن رضایت خود را از این

اشنایی و ملاقات اعلام می نماید و این شروع یک آشنایی است

زبان بدن یک نگاه

من چشمها را آئینه تمام نمای درون هر انسانی می دانم چراکه شما بر اساس نگاهها و چشمان طرف مقابل به بسیاری از مکنونات قلبی دست پیدا می کنید بیشتر عشاق یا زن و شوهر های جوان از شدت نگاهها و رد و بدل کردن نگاههایشان می توان حتی به عمق عشقشان هم پی برد چراکه هرچه نگاه و تماس چشمی دو طرف بیشتر باشد عشق و علاقه و حتی نیاز به شناخت دو طرف درجه بالاتری را به ما اعلام می کند. وقتی مرد یا زنی بی وقفه بشما چشم دوخته است و پلک هم نمی زند باید بدانید بسیار مورد توجه قرار گرفته اید و طرف مقابل به شدت عاشق شما است البته به (شرط ها و شروطه ها)مخصوصا ذوج های جوان یا ذوج های عاشق همیشه چنین نگاههایی بهم دارند این نگاهها نشان دهنده این هم شاید باشد که او در حال ارزیابی و موشکافی شما است و البته در حال بررسی شخصیت واقعی و مخصوصا تحلیل پشت نقاب چهره شما است . البته باید بدانید متاسفانه خیلی مواقع میبینم که نگاههای یکی بیش از طرف مقابل به اطراف هم چرخشی دارد که این نشان دهنده آن است که عاشق شما در دل خود خیلی استوار نیست و شاید هنوز هم شک و دو دلی  در او وجود دارد پس سعی کنید راه را بر دو دلی ببندید البته شاید برخی خجالتی باشند و روی بیان برخی موارد را نداشته با این تکنیک قصد دارند فشار را بر خود کم کرده اعتماد بنفس یا زمانی را برای بیان حقایق یا ابراز علاقه یا حتی برخی پرسشها را در نهان دارند.

نکته مهم برای خانمها اقایان پیوسته دوست دارند به عشق خود نگاه کنند چرا که اقایان همیشه از مدل مغزی بهره میبرند که تصویر محور بوده و کاملا منطبق بر عکسهایی است که با دیدن در مغز ضبط می شود بنابراین با نگاه های عاشق خود هرگز سرد برخورد نکنید و همیشه به گرمی و با محبت نگاه ها را با نگاه با محبت جواب دهید. اگر کمی بیشتر دقت کنید می توانیدمردمک چشم عاشق خود را بزرگ تر از همیشه و حتی همه ببینید. شاید همان لحظه هم زمان احساس میکنید که چشم عشق شما زیباتر شفاف تر و بسیار پر حرارت تر شده است و در عین حال تاثیر گذارتر فکر میکنم حس خوبی که از این نگاهها بروز میکند هم خالی از لطف نیست فقط بیاد داشته باشید افراد شیاد هم این مطالب را خوانده اند و می توانند شمارا فریب دهند پس بسیار زیرک عمل کنید همیشه از نگاههای دزدکی برای تست طرف هر از چند گاهی سود ببرید تغیر حالت ناگهانی حتی در گشادی و تنگی مردمک و چشم و یا تغیر حالت نشان از ریاکاری طرف مقابل می دهد.

انواع شخصیت

قبل از شروع به توضیح و تفسیر این مسئله اشاره میکنم به سخنی از همفری بوگارت که می گوید : سالها با کت شلوار جنتل منی  بر روی پرده نقره ای سینما ظاهر شدیم اما مارلون براندو با یک عرق گیر ساده و با فیلم بارانداز آمد و قلب همه را تسخیر کرد پس سعی نکنید ظاهر سازی و ظاهر فریبی کنید.

وقتی اقایان به خانمها در پوشیدن لباس و یا بدرقه راه در خروج و یا تعارف برای ورود به داخل کشیدن صندلی برای جلوس طرف مقابل و یا در را برای پیاده شدن از خودرو باز می کنند و برای معرفی طرف مقابل بسیار وسواسی و اغراق آمیز رفتار می کنند و همه و همه شدت علاقه و احترام به طرف مقابل را بیان می کند و به زبان بی زبانی میخواهد ادب و نزاکت و عشق خود را به رخ کشیده و شدت علاقه خود را به طرف مقابل ابراز نمایند. این افراد معمولا از همسر خود برای کارهای بزرگ و کوچک در زندگی آتی همراهی و همفکری می طلبند و در خانواده هایی تربیت یافته اند که این گونه مسائل به دقت و با وسواس به انها اموزش داده شده است نقطه مقابل این شخصیتها را می توان در تضاد با این مدل دید که در اینده هم هرگز از شما مشاوره و هم فکری طلب نخواهند کرد خودرای و شاید لجوج هم باشند البته بیشتر اوقات برخی افراد این رفتار را ناشیانه اجراء می کنند اما در فشار و در زمانهایی که زمان در اختیار نداشته باشند دستشان کاملا برایتان رو می شود. حتی در ادای فرایض هم میتوانید این مسئله را به دقت وارسی کنید چراکه افرادی که نقش بازی میکنند در فرائض دینی خود هم شکننده و بی تعادل هستند (تجربه شخصی)

عاشق در میان جمع

عشاق همیشه در اجتماع عشق خود را به طرف مقابل با نگاه و لبخندهای خود که در سطور قبل توضیح آن بیان شد ابراز می کنند اما نکات دیگری را هم همیشه میبینیم معمولا وقتی باهم قدم میزنند معمولا قدمهایشان برابر است و چنان باهم گام بر می دارند که انگار یک انسان در حال قدم زدن است اقایان همیشه سمت راست خانمها قرا میگیرند کمی متمایل به جلو به سمت خانمها هستند و این کاملا مشهود است ودر اولین دیدارها و یا قدم زدنها آنچه بیشتر رخ می نماید آقایان سعی میکنند با سینه ایی بر افراشته قد و قامت کاملا سیخ و عصا قورت داده ظاهر شوند تا خود را به خانمها بیشتر نشان دهند یا مخصوصا سینه خود را جلو داده کتفها را بعقب داده  و مخصوصا بازوهایش را به عقب متمایل می کنند تا توجه بیشتری را جلب نمایند. حتی بصورت ناخود آگاه تنفس انها و به طبع سخن گفتن انها با کمی نفس بریدن و ….. همراه شده و هر از چند گاهی هم شاهد نفس های عمیق و یا طپش قلبشان هم اگر کمی دقیق تر بشوید را حس خواهید کرد که تعابیر فیزیولوژیک دارد که قبلا به تفصیل شرح داده شد و در این حالت است که  معمولا چشم از همدیگر بر نمی دارند بارها زن و شوهرهای جوان و دو عاشق را دیده ام که در خیابان جلوی پای خود را هم ندیده اند و…. زبان بدن مثبت و تاکید گرایی نسبت به هم داشته و بیشتر اوقات در عشاق سینه چاک خماریی چشم در اقا و خانم بسیار مشهود و البته مشهور است و حتی پلک هم دبهم نمی زنند و ساعتها باهم حرف می زنند و به اصطلاح از هم سیرر نمیشوند و همیشه صدای خنده ها و مدل لبخند انها بسیار مشخص و معلوم است.

اندام یک عاشق در چه حالتی هستند

در ادامه و پس از مدل قدم زدن نگاه و چشمها و…. به حالت قرار گرفتن اندام یک عاشق بپردازیم هرچند تذکر این مورد را بازهم به علت اهمین موضوع واجب می دانم که این موارد قطعی نبوده و به سادگی قابل ساختن دوگانگی و ده ها مورد دیگر است شاید جالب باشد بدانید که حیوانات در اسارت و یا در حیات وحش از خود واکنشهایی بروز می دهند که بسیار نزدیک به زبان بدن انسان است مثلا سگها و طوطی سانانن و… وقتی تکانهای شدیدی به سر خود بدهند نشانه خوشحالی است و با این رفتار قصد دارند تمایل و علاقه و وفاداری خویش را به صاحب خودد متذکر شوند.

وقتی یک عاشق برای خوش امدگویی به استقبال معشوق خود میرود که البته در میان زوج های جوان بسیار متعارف تر و معمول تر  است با دستهایی باز که معمولا کف دستها هم به وضوح  مشخص است نشانه بارزی است از عشق به طرف  قابل و همچنین ایجاد حس خوب و مخصوصا بیانگر علاقه و صد البته برای افزایش عشق و علاقه و صمیمیت و همچنین در نهایت شناخت هرچه بهتر و بیشتر این افعال صورت می گیرد مخصوصا اگر ملاحظه نمودید که دست ها حالتی مرطوب و عرق نموده دارد و یا دیدید که طرف مقابل به همراه این افعال مشغول بازی با گلهای قالی و یا…. است بدانید مرد روبروی شما شاید به شما تمایلاتی پیدا نموده است البته نکته مقابل این مطالب گارد بسته و عدم دعوت شما به حریم محارم است حریمی که فاصله ای است با قطر حداکثر ۴۰ سانتی متر که فقط مخصوص عشاق و پدرو مادر و خواهر برادر هر انسانی است.

و در پایان بد نیست در مورد حالت نشستن یک عاشق مطالبی برایتان بنویسم در مقالات گذشته من در مورد نحوه نشستن مطالبی را ارائه نمودم اما معمولا فرد عاشق بر روی صندلی متمایل به جلو نشسته و هرگز به پشتی صندلی تکیه نزده دستها را روی دستگیره های صندلی قرار نمی دهند به یک طرف لم نمی دهد .

عاشق موقع نشستن سعی بسیاری می کنند تا بسیار بسیار مودب رو به روی عشق خود ظاهر شوند و تا آنجا که قد و قامتشان اجازه بدهد به سمت عشق خود متمایل  میشود و به اصطلاح روی میز خود را می اندازند البته این یک تعبیر است و تعبیر دیگر که کاملا مخالف این تعبیر است برخی افراد دیگر بخاطر خجالت از افشای عشقشان بسیار محجوب و سر به زیر ظاهر میشوند و خود را از شما دور می کنند و به صندلی تکیه می دهند سر به زیر ظاهر شده و با انگشت و ساعت و …. بازی می کنند اما برای دید زدن دزدکی ثانیه شماری می کنند. اکثر افرادی که بصورت حرفه ای خانمها و آقایان را اغواء می کنند از این تکنیک استفاده می کنند که بسیار موثر است و روی طرف مقابل تاثیر گذار است. (لطفا آنرا بخاطر بسپارید)

عشاق در رستورانها و یا اداره و محل کار و…. همیشه سعی میکنند به طرف خود بسیار نزدیک شوند و با هر موضوع بی ارزشو یا بی اهمیت و یا حتی غیر مرتبطی سرحرف را باز کنند نوشیدنی و غذای مورد انتخاب عشق خود را انتخاب می کنند حتی ظرف و و نوشیدنی و سعی میکنند میزان نوشیدن و خوردن خود را مطابق عشق خود تنظیم کرده و مخصوصا موقع نشست و برخواست تا آنجایی که ممکن است هیچ مانعی بین انها قرار نگرفته و مخصوصا از حایل هایی که خواسته و یا ناخواسته بینشان قرار گرفته مثل البسه چتر کیف و……اعراض می جویند.

من مدتهای مدیدی در کافی شاپها و رستورانها به همراه دوستان و دانشجویانم موارد بالا را تحقیق نموده ام و نکته جالب فشار دادن لبها به روی هم دست زیر سر و حتی تکیه دادادن سر به دست با حالتها و ژستهای مختلف و همچنین خم کردن سر به چپ یا راست و با نفس …..و نگاه به صورت خیره با همان متدی که قبلا برایتان بازگو نموده ام.

این مقاله به تنهایی برای درک عشق طرف مقابل کفایتت ننموده اما در حد کبریت روشن کردن در اتاقی تاریک می تواند بشما حدو حدود کارتان را معرفی کند همیشه سعی کنید به حس خود و زبان بدن اکتفا نکنید و به شواهد و قرینه های علمی مکتوب و واقعی استناد کنید تا به بیراهه نرفته باشید .

———————————————————————————————————————————————————-

توصیه میشود رازهای جذب و اقناع را حتما مطالعه فرمائید

حال که مواردی را بیان نمودم بهتر است نکات منفی را هم در این خصوص بدانیم

۱ – مردان با فشار اجتماعی کمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یک عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود.

۲ – مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد. از طرفی آنها بیشتر نگران ریسک خسارات مالی که احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.

۳ – این در سرشت و طبیعت مردان است که هر چیزی را که موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشکلات یک مرد است. خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یک زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.

۴ – مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند که مطمئن شوند بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند که: نکند سر و کله یک دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود. اما چگونه می‌توان مردان را پای‌بند یک رابطه درازمدت و تعهدآور ساخت؟

ویژگی‌هایی که در ادامه آمده‌است باعث می‌شود یک خانم در نگاه مردان جذابتر به نظر برسد:

۱. سلیقه‌ی لباس پوشیدن‌تان

مردها عاشق خانم‌هایی هستند که تمیز و مرتب هستند، پس از این موضوع نهایت استفاده را بکنید. اغلب دخترها سردرگم می‌شوند که برای قرارشان چه لباسی بپوشند که مردشان نتواند در برابر ستایش و تحسین آنها مقاومت کند، . هر وقت با او هستید چیزی بپوشید که زیبا و چشم‌نواز باشد و با پوشیدن آن فوق‌العاده شوید. دختری که در لباس پوشیدن خوش‌سلیقه باشد می‌داند چگونه زیبا و در عین حال عادی به نظر برسد. این باور رایج که کسی که عاشق‌ات باشد تو را قضاوت نمی‌کند همیشه درست نیست. اگر مرد شما نامرتب لباس بپوشد، احساس ناامیدی نمی‌کنید؟

۲. عطری وسوسه‌کننده

وقتی با یک آغوش از او خداحافظی می‌کنید، اجازه بدهید عطرتان به نفع شما کار کند. مردها عاشق این هستند که نامزدشان بوی فوق‌العاده‌ای داشته‌باشد. عطر را به مچ دست‌ها، اطراف گردن، پشت گوش، و روی استخوان ترقوه بزنید تا مطمئن شوید عطرتان ماندگار است.

می‌توانید در مناسبت‌های مختلف از عطرهای مختلف استفاده کنید. عطرهای متنوعی بخرید و ببینید کدام‌یک برای‌تان بهترین نتیجه را دارد. خوش‌بختانه مجبور نیستید برای خریدن‌شان از خانه بیرون بروید. با وجود چند فروشگاه الکترونیکی عطر، می‌توانید به‌صورت برخط عطرهای فوق‌العاده‌ای بخرید.

۳. هوش هیجانی بالا(ای‌کیو)

به عنوان یک دختر، اغلب از شما انتظار می‌رود هیجان‌های عمیقی داشته‌باشید. اما معنی‌اش به هیچ وجه این نیست که هر وقت داستان غم‌انگیزی شنیدید چشم‌های‌تان را پر از اشک کنید. یک خانم با هوش هیجانی بالا(که به آن ای‌کیو هم گفته می‌شود) می‌تواند هر زمان که مردش به انگیزه نیاز دارد او را تشویق کند و برای‌اش الهام‌بخش باشد. این خانم به جای این‌که داستان‌های غم‌انگیز غیرضروری خلق کند، در زمان مناسب جملات مناسبی می‌گوید.

همچنین بخوانید : ۷ ویژگی کسانی که هوش هیجانی بالایی دارند

۴. زیاد لبخند بزنید(البته نه غیرضروری)

مردها دیوانه‌ی لبخند یک دختر هستند. لبخندتان باید واقعی و شیرین باشد. در غیر این‌صورت به زور لبخند نزنید، شاید مردتان فکر کند غیرعادی هستید. هم‌چنین، وقتی با او هستید، تمام توجه‌تان را به او بدهید و به جوک‌های‌اش بخندید. نشان بدهید از بودن با او خوشحال هستید. او بقیه‌ی کارها را انجام می‌دهد.

۵. با او بحث کنید و کم نیاورید

یک دختر جذاب کم‌عقل فقط چند ساعت جالب است. بیش‌تر مردها دختری را می‌خواهند که از امور جهان آگاهی داشته‌باشد و با آنها منطقی بحث کند. مردان واقعی عاشق این هستند که به آنها نشان دهید آی‌کیوی بالایی دارید.

۶. بازیگوش باشید

یک دختر بازیگوش به آسانی می‌تواند یک مرد را به شور و هیجان بیاورد. خیلی نزدیک به او نشستن می‌تواند گاهی به سود شما باشد. یاد بگیرید چگونه یک مرد را به شیوه‌ای نه‌چندان آشکار دست بیندازید. نوازش‌های غیرجنسی این پیام را می‌فرستند: “من عاشق با تو بودن هستم، و دوستت دارم.”

۷. قضاوت نکنید

اگر چیزی را درمورد فرد محبوب‌تان دوست ندارید، می‌توانید نظرتان را صادقانه با او درمیان بگذارید. در عین حال، به خاطر آن موضوع به او اهانت نکنید و آن را تبدیل به یک مشکل نکنید. داشتن نظر و عقیده خوب است اما بی‌ادب و منفی‌باف بودن پسندیده نیست.

۸. نشان ندهید تمام توجه‌تان فقط مال او است

حتی اگر او را خیلی می‌خواهید، بگذارید برای شما سخت تلاش کند. بیش از حد سعی نکنید مردتان را خشنود کنید، چون در این‌صورت شما را مسلما برای خودش می‌داند. با او وقت بگذرانید و قبل از این‌که به او ابراز عشق کنید مطمئن شوید او هم دارد به شما علاقه‌مند می‌شود. این‌که بدانید چگونه توجه یک مرد را به خودتان جلب کنید به‌طور شگفت‌انگیزی به نفع‌تان خواهدبود.

۹. باید به چیزی خیلی اشتیاق داشته‌باشید

داشتن یک سرگرمی و اشتیاق زیاد به آن مردها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دخترانی که سرگرمی‌هایی مانند موج‌سواری، گلف، و رانندگی دارند واقعا مردان را دیوانه‌ی خودشان می‌کنند. آن باور رایج که “مردها سرگرمی‌ها را ایجاد می‌کنند، زنان روابط را ایجاد می‌کنند” دیگر درست نیست.

۱۰. با دیگران مهربان باشید

نیازی به گفتن نیست که این خیلی مهم است. با همه مودبانه صحبت کنید و با دیگران گرم و صمیمی باشید. این نه فقط برای تحت تاثیر قرار دادن مردتان، بلکه به خاطر بشریت مهم است

روشهای پیشرفته برای  فتح قلب مردان.

۱-برای او همیشه وقت داشته باشید و وقت صرفش کنید آرامش به او در هر حال هدیه کنید و مخصوصا باورهایش را پیرامون خودتان مثبت ارزیابی نمائید و مثبت باشید

۲ – همواره همان فردی باشید که هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد که مردان در زنان جستجو می‌کنند. ۹۹ درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند که زنانی که شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری که در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش کرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌کنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان کردن شماست.

۳ – به او نشان دهید که استقلال دارید. مردان از زنانی که به عقب تکیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن که شما از ایده‌های او استقبال می‌کنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موکول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت کند که شما شخصیت مستقلی ندارید.

۴ – به او نشان دهید که فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یک مرد به دختری نیاز دارد که او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان که استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌کند.

مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌کنند. بنابراین همان طور که زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص کنند که دارای میل وافری برای قسمت کردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

۵ – نشان دهید که او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش که چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند که: اطمینان یافتن از آن که دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه که هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.

هیچ مردی دوست ندارد احساس کند که دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ که: او یک تأمین‌‌کننده معیشت مناسب، یک شهروند نمونه و یا حتی یک پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یک مرد زمانی که متوجه می‌شود یک دختر به این علت او را برگزیده که او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.

دختری که همواره در کنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی که او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت کنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه کنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیک شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

۶ – برای آن که او را به دنبال خود بکشانید برایش نقش بازی نکنید. مردان کاملاً از بازی‌هایی که زنان به آنها روی می‌آورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممکن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازی‌های شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد.

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممکن است برای مدت کوتاهی کار‌ساز باشد. اما او چگونه می‌تواند به شما اعتماد کند؟ هنگامی که شما را دسیسه‌گر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی که کوچکترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

۷ – نشان دهید که قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یک مرد احساس کند که تعهد به یک دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبک زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

نشان دهید که قادر به سازش با او هستید. نشان دهید از آن که او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یک شب را با دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، کاری نکنید که احساس کند اکنون باید از وقت خود کمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد کرد.

۸ – به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست که شما مانند یک مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن کنید که بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حرکت کرده و رفتار کنید.

۹ – طوری وانمود نکنید که برای ازدواج شتابزده‌اید، ممکن است شما تصور کنید او تاکنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری کرده است. اما آرامش خود را حفظ کنید! این ممکن است خبر نویدبخشی باشد. ممکن است او می‌خواهد مطمئن شود که یک تصمیم معقول و صحیح اتخاذ کرده است.

خود را شتابزده و ناشکیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچ‌گاه به یک مرد پیشنهاد ندهید که به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعکس. مگر آن که خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ کنند.

به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این که فضا و فرصت کافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید.

۱۰ – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید که مردی که برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری کنید.

با خواندن این مطالب شاید جالب باشد که این را هم بدانید که تا زمانی که کاملاً متقاعد نشده‌اید که برای یکدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور کند. شناخت شما از همسر آینده تان باید به حدی باشد که قادر به تعیین این موارد باشید که وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است که شما همواره در همسر دلخواه خود جستجو می‌کردید.

شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن که باید مطمئن شوید که او شما را از ته قلبش  دوست دارد.

واژه ها و کلماتی که مردان و زنان به کار می برند  و حت به دنبال آن هستند کاملا متفاوت است.برای هر دو طرف بسیار مهم است که طرف مورد نظرشان به طرف آنها جذب شده است یا خیر.

زمانیکه پای جذب شدن به میان می آید،بهتر است که ببینیم زبان بدن طرف ما چه می گوید شاید به جای اینکه به کلماتش  زیاد توجه کنیم. زمانیکه مردان و حتی زنان به طرف کسی جذب می شوند معمولا زبانشان بسته می شود و ممکن است گیج و سردرگم به نظر برسند.

اگر علا قه مند هستیدبا اصول و فنون مذاکره و زبان بدن اشنا شوید و به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید و اگر می خواهید واقعیت انسانها را بیشتر درک کنید و در تجارت و کسب و کارتان موفق ظاهر شوید و اگر می خواهید کمتر فریب نیرنگ دیگران را بخورید  لطفا و حتما کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید و یا با ما در دوره های تخصصی زبان بدن همراه ما شوید و یا پرفروشترین و اولین کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید

همیشه به یاد داشته باشید که : (( هیچ چیز و هیچ کس  و هیچ رفتار و گفتاری آنگونه که به نظر میرسد نیست. کتاب زبان بدن ایرانی))

فروردین ۱۳۹۰ مازیار میر مشاور و تحلیلگر

———————————————————————————————————————————————————-

Views: 9

دسته‌ها: کسب و کار
برچسب‌ها: