آنچه که باید هر مردی در مورد زبان بدن خانمها بداند

آنچه که باید هر مردی در مورد زبان بدن خانمها بداند
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
17 بازدید

آنچه که باید هر مردی در مورد زبان بدن خانمها بداند مجله مذاکره و زبان بدن آنچه که هر مردی باید …. رازهای زبان بدن تکنیکهای طلایی برای فهم زبان بدن زنان کلیدهای اسرار آمیز زبان بدن زنان زبان بدن زنان  آیا از علم زبان بدن اطلاعی دارید برای آن دسته از عزیان که نسبت […]

آنچه که باید هر مردی در مورد زبان بدن خانمها بداند

مجله مذاکره و زبان بدن

آنچه که هر مردی باید ….

رازهای زبان بدن

تکنیکهای طلایی برای فهم زبان بدن زنان

کلیدهای اسرار آمیز زبان بدن زنان

\"زبانزبان بدن زنان

 آیا از علم زبان بدن اطلاعی دارید برای آن دسته از عزیان که نسبت به این علم اطلاعی در دست ندارند باید گفت که زبان بدن یا body language یکی از برترین خصوصیات نسل بشر بر روی کره خاکی آن است که قدرت تکلم و سخن گفتن دارد. او می تواند با به کارگیری کلمات و جملات احساسات و نیات درونی اش را انتقال دهد. زبان بدن یا زبان بی زبانی تنها با آنچه «body language» یا زبان حرکات بدن و اجزای آن خوانده می شود،به کلیه ژستها و حرکتها و حالتها مانند انواع نگاه راه رفتن و نشستن و…. زبان بدن گویند.زبان بدن شامل دو قسمت است . یکی زبان حرکات بدن و دیگری زبان آرایش و ظاهر بدن؟بعنوان یک مشاور و مدرس تخصصی ارتباطات غیر کلامی و زبان بدن باید بدانیم یکی از مهمترین عوامل موفقیت در ارتباطات . 


لطفا و حتما مقاله رازهای جذب و اقناع را بخوانید


سالها است که دانشجویان از من سوال پیرامون جنس مخالف می کنند این مقاله نگاهی ساده و اجمالی به این محدوده سوالات دارد ضمن آنکه ما پیوسته باید این مهم را در نظر داشته باشیم تحصیلات خانواده شهر و محله و حتی تحصیلات و سواد و سطح اجتماعی پدر و مادر هم می توانند روی گرایشات هر فردی تاثیر بگذارد در پایان این مقدمه یادآوری این مهم را به نقل از کتاب زبان بدن ایرانی برخود واجب می دانم که هیچ چیز هیچ کس و هیچ رفتار و گفتار و کردار و پنداری آری پنداری آنگونه که به نظر می رسد نیست .

  از زنها با گوش عاشق میشوند و مردها با چشم اما کاربرد این جمله استراتژیک با استفاده از علم زبان بدن چیست و چگونه است اگر علاقه مند به خواندن در این خصوص هستید پس لطفا به خواندن ادامه دهید و این مقاله را با دوستانتان هم به اشتراک بگذارید.


لطفا مقاله زبان بدن عشق را مطالعه فرمائید


هر مردی که می خواهد زنی را عاشق و حتی فریفته خود کند باید به این مسئله شدیدا توجه کند و زبانی افسونگر داشته باشد زبانی جذاب که زیبایی ها و خوبیها را به تصویر بکشد. باید اقایان بدانند که خانمها احساساتی تر هستند پس پاسخگوی احساسات آنها باید باشید و در لایه پنهان نگاه و سخنان خود باید احساسات خانمها را هدف قرار دهید هرچقدر هنر مندانه تر و ظریفتر آنها را به صورت لایه پنهان هدف قرار دهید شانس موفقیت شما بیشتر است و اگر هویدا و باز رفتار کنید شانس موفقیت شما بسیار کمتر است.

در هر حال همه اینکارها را که انجام دهید شاید بتوانید بیشتر و بهتر خانمها را تحت تاثیر قرار داده و یک دل نه صد دل عاشق نمائید البته باز تذکر این مطلب واجب است دقت کنید عجله نکنید و بسیار صبور باشید هرگز از کوره در نروید و یادتان باشد گر صبرکنی زقوره….


لطفا مقاله رمز گشائی زبان بدن مردان عاشق را بخوانید


شاید بهتر باشد در این خصوص مثالی بزنم برای مثال ارتباط چشمی غلط  هم موثر است هم بازدارنده و غیرقابل انکار  است که بد نگاه کردن کم نگاه کردن و یا زیاد نگاه کردن و برانداز کردن خانمها بسیار جلف و ناپسند است و این در حالی است که نمی ددانید بیش از ۸۰% خانمها بسیار بدشان می آید شما از لبها امتداد نگاهتان پایین برود حداقل روزهای اول و ماههای اول نسبت به این مسئله بسیار دقیق باشید و حتما آنرا آویزه گوش خود نمائید.

اما معمولا به ان توجه نمی گردد و شاید مهم به نظر نمی آید،حال آنکه بسیار بسیار مهم و پر اهمیت است

متاسفانه هزاران پرونده طلاق را که خوانده یا مورد تحقیق قرار دادم بیش از ۹۵% اختلافات ناشی از آشنایی با همین اصول و در نظر نگرفتن همین نیاز اساسی باعث جدایی های بسیاری شده است. برای اینکه خانمها را آقایان شیفته خود بنمایند این مهمترین تکنیک است.

دیروزدر دفترم مهمانی یکی از خوانندگان برتر و سوپراستارهای کشورمان بودم ایشان مطالبی را پیرامون همسرشان بیان فرمودند که دقیقا نقطه مقابل این مطالبی است که تا کنون خوانده اید و الان شاید دلیل جدایی او را از همسرش بهتر و بیشتر برای ما فاش می نماید

 خانمها در مقایسه با اقایان ، به ویژه از لحاظ زبان رفتار، تفاوتهای فاحشی دارد. این تفاوتها ساختاری هستند و هرساختار رفتار خاصی دارند.
برای شناخت زبان بدن مهمترین مولفه همین شناخت تفاوتهای فاحش است که گاه در نظر گرفته نمیشود و در شناخت و تفسیر زبان بدن به بیراهه می رویم.


لطفا و حتما مقاله زبان بدن مردان عاشق را بخوانید


بعنوان یک محقق و مدرس مذاکره و زبان بدن متاسفانه ما بدون دانستن و شناخت این دو علم مهم و بدون دانستن ویژگیهای زنانه فقط کاررا برای خود خرابتر از خراب مینماییم در حالیکه دانستن این موارد مهم در مورد جنس مخالف میتواند بسیار مفید و موثر وافع شود.
البته وجود این اختلافات  ساختاری و رفتاری حکایت از تقسیم کار متفاوتی به طور طبیعی  هم میکند بدیهی است شناخت واقعیت ها دلیل بر خوب یا بد بودن آنها نیست بلکه زن باید زنانگی کند و مرد مردانگی یعنی زن زن باشد و مرد مرد،هر چند شاید امروز زنانی را در جامعه می بینیم که مرد شده اند و مردانی که بیشتر زن هستند تا مرد  در کل میتوان گفت که هستی از زن مأموریت مادری میخواهد و از مرد مأموریت پدری. یعنی زن همچون گل (گلستان)  ومرد همچون درخت(بوستان) بوده باشد

زنان رحمان و مردان رحیم باشند.


به هر جهت از آیات قرآنی بر می آید که زن مأموریت آرامش دارد و مرد مأموریت آسایش


پاره ای تفاوتهای ساختاری زنان نسبت به مردان


۱٫قد و قواره جمع و جور تر از مردان(ریزتر،تیزتر، فرزتر، تمیزتر و….)


۲٫مغز کم حجم تر و کم وزن¬تر ولی فعال تر (احتمالاً متناسب با قد و وزن زنانه)


۳٫ترشحات هورمونی متفاوت تر از جهت هورمونهای جنسی (تستسرون)


۴٫قاعدگی ماهانه از سنین ۱۰ سالگی تا ۵۰ سالگی (حداکثر به طور نسبی)


۵٫ یائسگی در سنین ۴۵ تا ۵۰ (با کمی دیر یا زودتر،بسته به شرایط اقلیمی)


۶٫ساختار رحم برای پرورش بطنی جنین در طی ۹ ماه و اندامهای شیر دهی


۷٫آزاد سازی ماهانه یک اوول در دوران فعال بودن جنسی( در قیاس با میلیون ها اسپرم مرد)


۸٫زود به حرف افتادن کودک دختر، نسبت به پسر


۹٫ زود به راه افتادن کودک دختر و همچنین زود فعال شدن اندامهای جنسی زنانه


۱۰٫بالاتر بودن عمر متوسط زنان نسبت به مردان (در طول زمان و عرض مکان)


لطفا و حتما زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ را مطالعه فرمائید


امروزه در سایتها و شبکه های مجازی بسیاری به انواع مختلف شناخت و موفقیت در زندگی خانوادگی اشاره شده است یادمان باشد این موارد یک زنجیره و یک رشته است پس در طول مدت و زمان به دنبال سوالات خود باشید و به طول مدت زمان و عرض آن برای کشف هر زنی توجه بسیار داشته باشید.

زن ها اگر چه با گوش عاشق میشوند اما در ادامه عاشق شدن با چشم شیفته می شوند بخاطر داشته باشید که پیرامون این مسئله باید بیشتر و بهتر لباسهای مورد علاقه و تیپی مورد پسند اورا داشته باشید تمیزی و تمیزی و بازهم تمیزی در کنار ظاهر آراسته بسیار مهم و حیاتی و اغواء کننده است.

لطفا در این خصوص مطالعات بیشتری انجام دهید و آنرا سرمایه گذاری برای زندگی مشترک و یا انشاالله زندگی مشترکتان در آینده بدانید یادتان باشد که هیچ کس وهیچ چیز و هیچ گفتار و رفتاری آنگونه که به نظر میرسد نیست. برگرفته ازکتاب زبان بدن

 اگر علا قه مند هستید به دوره های ارتباط موثر بیایید و یا به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید اگر می خواهید واقعیت انسانها را بیشتر درک کنید و اگر علاقه مند هستید در مذاکره و یا حتی تجارت و کسب و کارتان موفق تر ظاهر شوید و اگر می خواهید کمتر فریب نیرنگ دیگران بخورید  لطفا و حتما کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید و یا با ما در دوره های تخصصی ارتباط موثر و  زبان بدن همراه باشید.


لطفا و حتما مقاله زبان بدن عاشقانه  را هم مطالعه فرمائید.


ارسطو میگوید: “حکمت عملی ترکیبی از نیت و مهارت اخلاقی است.” انسان خردمند می داند چه وقت و چگونه برای هر قانون استثنا قائل شود،.انسان خردمند میداند که چگونه بالبداهه خلق کند.

انسان خردمند همچون یک نوازنده سبک جاز است که از نُتهای صفحه بهره می گیرد اما در واقع فقط درحواشی آنها پرسه میزند، و دست به ابداع ترکیباتی میزند که مناسب موقعیت و افراد حاضر باشند. انسان خردمند می داند که چگونه از این مهارتهای اخلاقی در راستای اهداف درست خویش استفاده کند تا به دیگران خدمت کند نه اینکه آنها را فریب دهد. و در نهایت بتوان گفت که: انسان‌ِ خردمند، زاده نمی شود بلکه ساخته می شود پس برای دانستن زبان بدن زنان باید مطالعه گسترده و تحقیق نمود تا ساخته شود باور دانش با درک مساوی نیست.

شاید جالب باشد بدانید که برخی رفتارها که قبلا مد بوده است و هنوز هم و گاه و بیگاه از خانمها ملاحظه می شود خال با مداد است روی صورن اما این خال چه کاربردی دارد .زمانی خال های مصنوعی برای زنان اروپایی اهمیت زیادی داشت و ابزاری برای جذابیت به حساب می آمد.

خال بالای لب نشان دهنده مجرد بودن است. خال روی گونه راست نشان دهنده متاهل بودن و خال روی گونه چپ نشان دهنده مطلقه بودن فرد است.

برخی افراد بیسواد و سطحی داروین بردیستویل و یا پاولف و یونگ و یا …. را اولین های زبان بدن قلمداد می کنند در حالیکه مولای متقیان حضرت علی ع اولین فردی است که در این خصوص بسیار بسیار می دانسته و حتی به تجربه و تحقییق پرداخته و شاهد مثال این است که حضرت علی علیه السلام پیرامون زبان بدن می‌فرمایند.

مَا أَضْمَرَ أَحَدٌ شَیْئاً إِلَّا ظَهَرَ فِی فَلَتَاتِ لِسَانِهِ، وَصَفَحَاتِ وَجْهِه

هیچ کس چیزى را در دل پنهان نداشت، جز این که در لغزش هاى زبان و خطوط چهره اش آشکار شد.

یادتان باشد هیچ چیز هیچکس و هیچ رفتار و گفتار و یا تفکری آنگونه که به نظر می رسد نیست. پس بسیار مراقب باشید. برگرفته از کتاب زبان بدن ایرانی  برای تهیه کتاب زبان بدن لطفا با ما تماس فرمائید.

\"زبانکتاب زبان بدن ایرانی

 مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Mazyar Mir professional consultant and analystd

cfhk fnk.cfhk fnk jjg.cfhk fnk jjg,gogبهترین استا ل لخ لخخلخخلد مذاکره و زبان بدن 

 یک پیشنهاد دوستانه لطفا و حتما مطالب زیر را هم مطالعه فرمائید:زبان بدن وانگشتر

زبان بدن فیلم فروشنده

زبان بدن – سیاستمداران قسمت اول

تحلیل تخصصی زبان بدن هیلاری کلینتون و دونالدترامپ

رمزگشائی زبان بدن مردان عاشق

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن آرایش قسمت اول

زبان بدن هیلاری کلینتون قسمت دوم

زبان بدن خفاش شب قسمت اول

کارگاه یک روزه ارتباط موثر و زبان بدن ویژه خانمها

زبان بدن لوندقسمت اول

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن دکتر ظریف

تحلیل زبان بدن هیلاری کلینتون

زبان بدن مسعودفراستی

 اگر علا قه مند هستید به دوره های ارتباط موثر بیایید و یا به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید اگر می خواهید واقعیت انسانها را بیشتر درک کنید و اگر علاقه مند هستید در مذاکره و یا حتی تجارت و کسب و کارتان موفق تر ظاهر شوید و اگر می خواهید کمتر فریب نیرنگ دیگران بخورید  لطفا و حتما کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید و یا با ما در دوره های تخصصی ارتباط موثر و  زبان بدن همراه باشید.


لطفا و حتما مقاله زبان بدن عاشقانه  را هم مطالعه فرمائید.


ارسطو میگوید: “حکمت عملی ترکیبی از نیت و مهارت اخلاقی است.” انسان خردمند می داند چه وقت و چگونه برای هر قانون استثنا قائل شود،.انسان خردمند میداند که چگونه بالبداهه خلق کند.

انسان خردمند همچون یک نوازنده سبک جاز است که از نُتهای صفحه بهره می گیرد اما در واقع فقط درحواشی آنها پرسه میزند، و دست به ابداع ترکیباتی میزند که مناسب موقعیت و افراد حاضر باشند. انسان خردمند می داند که چگونه از این مهارتهای اخلاقی در راستای اهداف درست خویش استفاده کند تا به دیگران خدمت کند نه اینکه آنها را فریب دهد. و در نهایت بتوان گفت که: انسان‌ِ خردمند، زاده نمی شود بلکه ساخته می شود پس برای دانستن زبان بدن زنان باید مطالعه گسترده و تحقیق نمود تا ساخته شود باور دانش با درک مساوی نیست.

شاید جالب باشد بدانید که برخی رفتارها که قبلا مد بوده است و هنوز هم و گاه و بیگاه از خانمها ملاحظه می شود خال با مداد است روی صورن اما این خال چه کاربردی دارد .زمانی خال های مصنوعی برای زنان اروپایی اهمیت زیادی داشت و ابزاری برای جذابیت به حساب می آمد.

خال بالای لب نشان دهنده مجرد بودن است. خال روی گونه راست نشان دهنده متاهل بودن و خال روی گونه چپ نشان دهنده مطلقه بودن فرد است.

برخی افراد بیسواد و سطحی داروین بردیستویل و یا پاولف و یونگ و یا …. را اولین های زبان بدن قلمداد می کنند در حالیکه مولای متقیان حضرت علی ع اولین فردی است که در این خصوص بسیار بسیار می دانسته و حتی به تجربه و تحقییق پرداخته و شاهد مثال این است که حضرت علی علیه السلام پیرامون زبان بدن می‌فرمایند.

مَا أَضْمَرَ أَحَدٌ شَیْئاً إِلَّا ظَهَرَ فِی فَلَتَاتِ لِسَانِهِ، وَصَفَحَاتِ وَجْهِه

هیچ کس چیزى را در دل پنهان نداشت، جز این که در لغزش هاى زبان و خطوط چهره اش آشکار شد.

یادتان باشد هیچ چیز هیچکس و هیچ رفتار و گفتار و یا تفکری آنگونه که به نظر می رسد نیست. پس بسیار مراقب باشید. برگرفته از کتاب زبان بدن ایرانی  برای تهیه کتاب زبان بدن لطفا با ما تماس فرمائید.

\"زبانکتاب زبان بدن ایرانی

 مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Mazyar Mir professional consultant and analystd

cfhk fnk.cfhk fnk jjg.cfhk fnk jjg,gogبهترین استا ل لخ لخخلخخلد مذاکره و زبان بدن 

 یک پیشنهاد دوستانه لطفا و حتما مطالب زیر را هم مطالعه فرمائید:زبان بدن وانگشتر

زبان بدن فیلم فروشنده

زبان بدن – سیاستمداران قسمت اول

تحلیل تخصصی زبان بدن هیلاری کلینتون و دونالدترامپ

رمزگشائی زبان بدن مردان عاشق

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن آرایش قسمت اول

زبان بدن هیلاری کلینتون قسمت دوم

زبان بدن خفاش شب قسمت اول

کارگاه یک روزه ارتباط موثر و زبان بدن ویژه خانمها

زبان بدن لوندقسمت اول

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن دکتر ظریف

تحلیل زبان بدن هیلاری کلینتون

زبان بدن مسعودفراستی

 مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Mazyar Mir professional consultant and analystd

Visits: 7

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,