اسرارهایی از زبان بدن (قسمت دوم)

اسرارهایی از زبان بدن (قسمت دوم)
تیر ۳, ۱۴۰۲
16 بازدید

اسرارهایی از زبان بدن مجله مذاکره و زبان بدن  اسرارهایی از زبان بدن (قسمت دوم)   ایا می دانید که چگونه می توان به دروغگویی شخصی پی برد و یا چگونه می توان خود را دوست داشتنی تر ساخت و یا چگونه می توان از همکاری دیگران برخوردار شد و یا چگونه می توان مصاحبه […]

اسرارهایی از زبان بدن

مجله مذاکره و زبان بدن

 اسرارهایی از زبان بدن (قسمت دوم)

 

ایا می دانید که چگونه می توان به دروغگویی شخصی پی برد
و یا چگونه می توان خود را دوست داشتنی تر ساخت
و یا چگونه می توان از همکاری دیگران برخوردار شد
و یا چگونه می توان مصاحبه و مذاکره ای موفقیت آمیز انجام داد
و یا چگونه می توان یک شریک انتخاب کرد

و یا می دانید بهترین هنرمندان و بازیگران و خواننده ها و یا حتی استنداپ کمدی ها اگر زبان بدن را بصورت تخصصی آموزش ببینند شانس موفقیتشان مضاعف خواهد شد. آیا می دانید که باراک اوباما پوتین و یا کوین اسپیسی بیش از ۴ سال زبان بدن را بصورت حرفه ای آموزش می بینند. بعنوان یک مدرس و محقق ارتباطات غیرکلامی که دو دهه از عمر و زندگی خود را صرف تحقیق و مطالعه پیرامون ارتباطات کلامی و غیرکلامی نموده ام به شدت معتقدم راه طولانی و بسیار دور و درازی برای رسیدن به قله های موفقیت در این زمینه در پیش رو داریم و این سلسله مقالات به این موارد به صورت اجمالی خواهد پرداخت.

چکیده ایی از کتاب زبان بدایرانی را برایتان نقل می کنم در اینجا از استاد پیشکسوت جناب پروفسور حیدری و  دکتر بلوریان که نکات ارزشمندی را در این خصوص به بنده ارائه نمودند کمال تشکر را اعلام می نمایم
لطفا نظرات خود را بیان فرمائید.با سپاس شما باید با آگاهی از علم زبان بدن به قدرتی دست پیدا کنید که در زمان برخورد با طرف مقابل در مورد نگاهتان اینگونه بگویند که نگاهش آنقدرمهربان است که چشم رهایش نمیکند. در نگاهش دریای عشق آنقدر ماندگار بود که زمان حریفش نمیشود و یا بهتر بگویم آنقدر عزیز، که قلب رهایش نمی کند اینگونه شما در قالب همسر یا معشوق یا بازاریاب یا معلم یا شاگرد و یا یک دانشجو همیشه بهترین بهترینها هستید البته به شرطها و شروطها…..
اولین و حیاتی ترین نکته در تشخیص و تفسیر زبان بدن و ارائه یک الگوی فوق العاده موفق از ارتباط موثر این است که به دقت نگاه کنید و حواستان را جمع کنید و در عین حال که به صحبتهای طرف مقابل گوش میکنید رفتارهای جزئی و کلی فرد را زیر نظربگیرید اگر تازه کار هستید نمی توانید دو فعل شنیدن و تجزیه و تحلیل دیدهایتان را در یک لحظه انجام دهید پس بهتر است درجلسات مختلف برای تمرین حضور یابید و فقط خوب نگاه کردن و تجزیه و تحلیل کردن را در دستور کارتان قرار دهید این کمکی کند تا مهارت و تجربه شما بالا رفت و کم کم انقدر متبحر شوید که هم خوب ببینید هم خوب بشنوید و هم فوق العاده تحلیل کنید و این راه فقط با بهره گیری از استادهای اهل فن که خود راه را تجربه کرده و هم با تمرین مستمر بسیار امکان پذیر می باشد.

شاید خالی از لطف نباشد که  داستانی فوق العاد جذاب برایتان نقل کنم : آوردهاند که در زمانهای بسیار دوری بازرگانی به همراه الاغهایش و کالاهای بازرگانی طی مسیر میکرد ناگهان الاغی از کاروانش پایش شکست و انها مجبور شدند بار انرا بر روی دیگران منتقل و در وسط جنگل رهایش سازند الاغ که در جنگل با پای شکسته تنها مانده بود به فکر چاره افتاد و به اطراف نگاهی کرد و شیر مرده ای را دید بلافاصله فکری به سرش زد و خد را وارد پوست شیر مرده کرد القصه که بعد از دیدن احترام اهالی جنگل شیر باورش شد که شیر است و خاست غرشی هم بکند که صدای عر عرش همه را به خنده واداشت آری دوستان در باب آموزش زبان بدن هم مقالات بسیاری می خوانید که نتیجه تحقیق است و نه….. بلکه افراد با خزیدن در پوست شیر و یا حفظ کتب قدیمی یاد گرفته اند پس بی نهایت دقت فرمائید.

هیچ چیز هیچکس و هیچ تفکر و هیچ رفتاری آنگونه که به نظر می رسد نیست. زبان بدن ایرانی

 اگر علاقه مند به آموزش دوره های پیشرفته ارتباط موثر و مذاکره و زبان بدن توسط  نویسنده کتاب زبان بدن ایرانی متخصص ارشد زبان بدن را دارید وعلاقه مند به مطالعه بیشتر هستید لطفا با ما همراه باشید.

باتشکر فراوان

\"\"

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

Mazyar Mir professional consultant and analyst

منابعی برای مطالعه بیشتر:

روشهای ساده آموزش زبان بدن

زبان بدن احسان علیخانی

زبان بدن علی لهراسبی

زبان بدن مهران مدیری

زبان بدن عادل فردوسی پور

زبان بدن محمد سلوکی

زبان بدن پیامبر ص

روشهای ساده آموزش زبان بدن

زبان بدن دکتر ظریف

زبان بدن دونالد ترامپ

زبان بدن داعش

زبان بدن ملانیاترامپ

 زبان بدن چگوارا

زبان بدن  برایان تریس

 

Views: 8

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,