ایجاد انگیزش در نظام پیشنهادات

ایجاد انگیزش در نظام پیشنهادات
تیر ۱۶, ۱۴۰۲
12 بازدید

ایجاد انگیزش در نظام پیشنهادات دستاورد آموزشی بسیاری از کارگاه های آموزشی برخی از اساتید ارائه یک پاور پوینت نصفه و نیمه و دیگر هیچ است خروجی ؟؟؟؟ در این کارگاه آموزشی خبری از پاورپوینت نیست البته برای علاقمندان پاورپوینتی ارائه می گردد اما مبنی آموزش نیست . محسوب می‌شود، با این حال که بیشتر […]

ایجاد انگیزش در نظام پیشنهادات

دستاورد آموزشی بسیاری از کارگاه های آموزشی برخی از اساتید ارائه یک پاور پوینت نصفه و نیمه و دیگر هیچ است خروجی ؟؟؟؟

در این کارگاه آموزشی خبری از پاورپوینت نیست البته برای علاقمندان پاورپوینتی ارائه می گردد اما مبنی آموزش نیست . محسوب می‌شود، با این حال که بیشتر عمر خود را در شرکتها و مجموعه ها صرف مدیریت و کار و تولید و … می نمائیم اما هرگز در مدیریت و کار مهارت کافی پیدا ننموده ایم.

برای همین امر و مخصوصا برای جلوگیری از وحدت رویه های موجود که بی‌دلیل با ایده‌هایی موافقت یا مخالفت کنیم بدون این‌که بدانیم افکار و پیش‌داوری‌هایمان از کجا سرچشمه می‌گیرند. ممکن است به راحتی به دام یک آگهی‌ تبلیغاتی پوچ و توخالی بیفتیم یا بدتر از آن بدون هیچ دلیل روشنی نسبت به گروهی از آدم‌ها بدبین یا خوش بین شویم مخصوصا نکته مهم شکست در مدیریت و ایجاد انگیزش به همین دلائل به ظاهر ساده اما متاسفانه پیچیده و فراموش شده!!!

برخی از کارکنان و مدیران دقیقا نمی‌توانند استدلال‌ها و طرز فکرشان را روشن و واضح توضیح داده ونه مدیریت نمایند به همین دلیل گفت‌ و شنودها در محیط کاری همراه با چالش و تعارض فراوان بهمراه کاهش تولید و پایین بودن بهره وری همراه است و خروجی تمام این مطالب با جدال و مشاجره و متاسفانه زدو خورد و…. همراه شده و یا در خوشبینانه ترین حالتهای ممکن به سکوت و سر تکان دادنی مختصر و سکوت سازمانی و مرگ انگیزش می انجامدو….

مدرس دوره:

دکتر سید مازیارمیر مدرس و مشاور کارکنان سازمان برنامه و بودجه محقق و مولف در زمینه نظام پیشنهادات در ایران و همچنین  نویسنده برترین کتاب در حوزه کسب و کار ببا عنوان کسب و کار با دل و کتاب جان و زبان بدن ایرانی

ایجادانگیزش در نظام پیشنهادات

نحوه برگزاری دوره:

کارگاه ایجادانگیزش در نظام پیشنهادات روش‌ها و مهارت‌هایی کلیدی را معرفی می‌کند که یک مدیر و یا هر یک از پرسنل یک مجموعه و کارافرینان یا استارتاپها و حتی لین استارتاپها علاوه بر ایجاد و توسعه و بهبود انگیزش به گسترش و مشارکت در مدیریت و در میان کل کارکنان در هرم خود خواهد انجامید.

ایجاد انگیزش در نظام پیشنهادات یکی از اهرم‌های تبدیل شدن به یک شرکت بین المللی حرفه ای همانند گوگل اپل و یا آمازون و سونی و سامسونگ و… خواهد بود

با شرکت در این کارگاه آموزشی شما به مدیر و یا سرپرست و  حتی کارمندی خلاق با انگیزه و متفکر و منتقد و در عین حال مدیر تغییر حالت خواهید داد.

پرسنل و مدیران پس از شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند اندیشه‌های خود را به شیوه‌ای روشن و شفاف و مؤثر و کاملا بهبود یافته و موثر بیان کنند. ما ادعا نمی کنیم این کارگاه معجزه می‌کند اما روش‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که با تمرین آن‌ها کم‌کم به مدیریت مشارکتی و در عین حال با انگیزه هرچه تمامتر سوق خواهید یافت و متفکرانه به سنجش‌ رفتار خود و مجموعه ها یا شرکتها دست خواهید یافت.

و شرکتها و موسسات و استارتاپها و مجموعه ها را تبدیل به یک مجموعه ای استثنایی که در آن همه حق بهتر فکر نمودن و روشن‌تر و موثر حرف زدن و عمل کردن و نوشتن را دارند .

در این کارگاه  یک روزه، با تعریف کارآمدی از مدیریت مشارکتی زیر سایه ایجاد انگیزش آشنا می‌شویم و با هم درباره این‌که چطور این مهارت های متفاوت و کاملا کاربردی آموخته می‌شود بحث خواهیم نمود و از راه‌حل‌های پیشنهادی مثل تستهای انگیزشی و خلائ های انگیزشی در سایه مدلهای برتر جهان و ایران به توسععه و بهبود نحوه مدیریت عملکرد و تفکر خود و مشارکت همه  خواهیم پرداخت.

متد آموزش فیلم محور بوده و مانند برترین کلاسهای آموزشی دانشگاه هاروارد کپی برداری و الگو برداری شده است.

مازیارمیرمشاوروتحلیلگر

\"\"

Views: 1

برچسب‌ها:,