دکتر مازیار میر مرجع و مشاور انتخابات، مذاکره و زبان بدن ایران

برند سازی شخصی و یا برند سازمانی

در این مطلب خواهید خواند

سطح 1:

کارشناسان مقیم. این کارشناسان در داخل شرکت و مشتریان خود به خوبی مورد احترام هستند، اما در خارج از آن مخاطبان دیده نمی شوند. اکثر کارشناسان قابل مشاهده سفر خود را از اینجا شروع می کنند.

سطح 2:

قهرمانان محلی این افراد در خارج از شرکت خود شروع به شناخته شدن کرده اند. آنها در جوامع تجاری محلی خود فعال تر هستند و اغلب در فعالیت های تجاری و وبلاگ نویسی صحبت می کنند. آنها حتی ممکن است یک کسب و کار جدید را به شرکت خود بیاورند.

سطح 3:

ستاره های در حال ظهور. این کارشناسان شهرت منطقه ای پیدا کرده اند. آنها در بین همتایان منطقه خود کاملاً شناخته شده هستند و اغلب در مورد حوزه تخصصی خود صحبت و می نویسند. ستاره های در حال ظهور تمایل دارند کسب و کار با کیفیت بالاتری را به ارمغان بیاورند و هزینه های بیشتری را دریافت کنند.

سطح 4:

ستارگان راک صنعت. این نام ها به دلیل زمینه های تخصصی تخصصی خود در سراسر کشور شناخته شده اند. آنها مشتریان ممتاز و هزینه ها را جذب می کنند. در نتیجه، آنها به دارایی های قابل توجهی برای شرکت های خود تبدیل می شوند.

سطح 5:

سوپراستارهای جهانی. کارشناسان نخبه جهان، سوپراستارهای جهانی از جایگاه خود خارج شده اند و به طور گسترده تری در صنایع خود شناخته شده اند. آنها بالاترین هزینه ها را دارند و شرکت ها در سراسر جهان می خواهند با آنها در ارتباط باشند.

اولین کار شما این است که بفهمید کدام یک از این سطوح امروز شما را توصیف می کند. سپس باید تصمیم بگیرید که می خواهید به چه سطحی از تخصص برسید.

قبل از اینکه بلافاصله به سوپراستار جهانی بپرید، به خاطر داشته باشید که هر مرحله متوالی به تلاش و زمان بیشتری نسبت به مرحله زیر نیاز دارد. برای مثال، انتقال از Resident Expert به Local Hero آسان‌تر از ایندستری راک استار به سوپراستار جهانی است. برای تبدیل شدن به یک نام خانوادگی جهانی، احتمالاً باید بیشتر وقت آزاد خود را سرمایه گذاری کنید. آیا به اندازه کافی وسواس و فداکار هستید که بتوانید آن را از بین ببرید؟ فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید.

مزایای یک برند شخصی قوی
یک برند شخصی قدرتمند، جدای از تقویت نفس شما، چه مزایای ملموسی می تواند داشته باشد؟ برای شروع، Visible Experts درآمد بیشتری کسب می کنند. اغلب، خیلی بیشتر. نمودار زیر نرخ‌های صورت‌حساب نسبی را برای هر سطح خبره قابل مشاهده نشان می‌دهد.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
اگه مطلب رو دوست داشتی، اینا رو از دست نده!
مای پادکست
مدیریت و رهبری

مای پادکست پادکستی برای تمام فصول

مای پادکست پادکستی برای تمام فصول مای پادکست پادکسیتی برای… دکترمازیارمیر     #مای_پادکست   ما در مای پادکست یا #پادکست_من بدنبال خلاصه نمودن یک کتاب پرفروش یا معروف و

برنامه برند سازی حرفه ای کلینیک دکتر میر
بهترین مشاور کسب و کار

برنامه برند سازی حرفه ای کلینیک دکتر میر

برنامه برند سازی حرفه ای کلینیک دکتر میر برنامه برند سازی حرفه ای کلینیک دکتر میربرنامه برند سازی حرفه ای کلینیک دکتر میر              

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما:

دکترمازیار میر

989198718767+
دریافت مشاوره