بهترین بازی های مدیریتی برای بهترین مدیران

تیر ۲۱, ۱۴۰۲
21 بازدید

بهترین بازی های مدیریتی برای بهترین مدیران   بازی های مدیرتی   09120054873 09198718767 mazyarmir.com@gmail.com https://www.aparat.com/mazyarmir https://www.aparat.com/zabane_badan https://t.me/Iranian_leadership_school https://www.instagram.com/mazyare_mir https://www.linkedin.com/in/mazyarmir لینک اختصاصی(پنل دانش):                                                    https://www.google.com/search?kgmid=/g/11f0_7m_63   MBA یا کارشناسی ارشد مدیریت […]

بهترین بازی های مدیریتی برای بهترین مدیران

 

بازی های مدیرتی

 

لینک اختصاصی(پنل دانش):                                                    https://www.google.com/search?kgmid=/g/11f0_7m_63

 

MBA یا کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی مدرکی است که برای تقویت مهارت های کارآفرینی، تجاری و مدیریتی یک دانشجوی MBA ایجاد می شود.

در حال حاضر این دوره محبوب ترین و پیگیری شده در سراسر جهان است. تقریباً 2500+ برنامه MBA در سراسر جهان ارائه می شود. اگرچه در ابتدا پرطرفدارترین مسیر دوره دو ساله بود، اما در حال حاضر سال هاست که برنامه های پاره وقت و آنلاین جایگاه محکمی پیدا کرده اند.

بازی های مدیریتی
در هند، پذیرش در مدارس B از طریق آزمون‌های پذیرش سطح ملی یا ایالتی مانند CAT، ATMA، MAT، CMAT، OJEE، APICET و غیره انجام می‌شود. دسترسی به کالج‌های برتر آسان نیست. اغلب، برای شکستن امتحانات ورودی، در کلاس ها یا کلاس های آموزشی خاص شرکت می کند. هر کجا که بروید، MBA شغلی پردرآمد است. از این رو، تمام تلاش ها و هزینه ها ارزش آن را دارد.

هر ساله بیش از 1.5 هزار دانشجو برای امتحان CAT با امید به دست آوردن یکی از 10 هزار کرسی در کالج های مدیریت عالی کشور حاضر می شوند. برنامه های MBA معمولی شامل یک برنامه درسی اصلی از موضوعات است که علاوه بر دروس انتخابی شامل امور مالی، بازاریابی، تدارکات و تجزیه و تحلیل تجاری است.

در این مقاله
بهترین بازی های مدیریت برای دانشجویان MBA
مزایای ادامه تحصیل در رشته MBA
چشم انداز شغلی بعد از MBA

بهترین بازی های مدیریت برای دانشجویان MBA
\”همه کار و هیچ بازی، جک را به پسری کسل کننده تبدیل می کند\” – همانطور که قبلاً ذکر شد، دوره های MBA با ارائه ها و پروژه های مداوم، مطالعات، کلاس ها و نگرانی های دائمی برای قرار دادن می تواند به طور فوق العاده خسته کننده و شدید شود.

برای مقابله با این، اکثر دوره های MBA بازی های مدیریت آفلاین و آنلاین را برای دانشجویان MBA گنجانده اند تا آنها را درگیر و با انگیزه نگه دارد.

علاوه بر این، این بازی‌ها کاربردهای عملی تئوری اقتصاد و تجارت را که از طریق دوره یاد می‌گیرند را به نمایش می‌گذارند. این فرآیند تجسم و ادعا به آنها کمک می کند تا مطالب برنامه درسی خود را موثرتر درک کنند.

S. N. نام بازی چه خواهید آموخت؟
1. بازی‌های توپ کریستال MBA تجربه تجاری مجازی و چالش‌های اساسی در تجارت و مدیریت
2. Capsim مفاهیم پایه و پیشرفته کسب و کار و تعامل بین رشته ها
3. تجسم داده های Forio و مهارت های مبتنی بر نقش
4. BSG Online مسئولیت اجتماعی شرکت و تصمیم گیری
5. بازی پرتاب توپ در ساحل با افراد جدید آشنا شوید. رشد شخصیت
6. نقاشی پشت سر هم مهارت های ارتباطی را تقویت کنید
7. The Mixed Picture Puzzle کار تیمی و همکاری
8. دو حقیقت و یک دروغ مهارت های مشاهده را توسعه دهید
9. بازی نام اهمیت پرسیدن سوالات درست و برخورد با موقعیت های مختلف
10. هواپیماهای کاغذی چگونه یادگیری را سرگرم کننده کنیم
11. The I’s Have It ارتباطات بین فردی و درون فردی را توسعه می دهد
12. رهبری برج‌ها، کار گروهی و نحوه استفاده از حداقل منابع

کالج های برتر MBA اغلب به سراغ بازی های شبیه سازی مدیریت آنلاین نوآورانه می روند مانند:

بازی های توپ کریستال MBA
بازی‌های MBA Crystal Ball نسبتاً ساده‌تر هستند و در ابتدا برای بازدیدکنندگان وب‌سایتشان ایجاد شد تا منابع و ابزارهای MBA را درک کنند. سادگی آن را برای اساتید جذاب کرد و این بازی‌ها در کالج‌های مدیریت ارشد در بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، هند و سنگاپور مورد استفاده قرار گرفتند. بازی های مدیریتی MBA Crystal Ball عبارتند از:

بازی استراتژی کسب و کار (BizMAP)
این بازی یک تجربه تجاری مجازی را به شما می دهد. در این بازی شما باید با یک تیم 4 کارمند و یک میلیون دلار در دست یک کسب و کار موجود را در اختیار بگیرید. با تجزیه و تحلیل اعداد مالی و عملیاتی و ارائه پنج تصمیم، قرارداد خود را تکمیل کنید که عبارتند از:

چند واحد تولید شود
نحوه قیمت گذاری آن
برای بازاریابی چقدر باید خرج کرد
چند کارمند برای استخدام/اخراج
چقدر برای توسعه محصول سرمایه گذاری کنیم
در زیر مراحل انجام بازی آمده است:

مرحله 1 – بررسی وضعیت مالی
مرحله 2 – تجزیه و تحلیل داده های کسب و کار برای SCM، HR، و بازاریابی
مرحله 3 – تصمیمات را وارد و ارسال کنید

بازی مدیریت زنجیره تامین
برای کمک به دانش آموزان در درک چالش های اساسی موجود در تجارت و مدیریت، این بازی به کاربران خود اجازه می دهد تا زنجیره تامین مجازی را مدیریت کنند. هدف اصلی در این بازی دستیابی به تعادل در زنجیره تامین در اسرع وقت، با استفاده از تنها یک پارامتر برای تصمیم گیری در هر چرخه، یعنی اینکه چند واحد تولید شود.
در زیر مراحل انجام بازی آمده است:

مرحله 1 – بررسی وضعیت
مرحله 2 – مقدار را وارد کنید
مرحله 3 – ارسال تصمیمات

کپسیم
Capsim یک بازی شبیه سازی پیچیده است که مفاهیم اولیه و پیشرفته تجاری را پوشش می دهد. Capstone و Foundation را ارائه می دهد که در آن دانش آموزان می توانند گروه هایی تشکیل دهند تا در رقابت سالم و بدون خطر شرکت کنند، بنابراین، در مورد تعامل بین رشته ها یاد بگیرند. آن شامل:

شبیه سازی صندوق ورودی
شبیه سازی کسب و کار
ارزیابی های آنلاین

به دنبال بهترین کالج/دانشگاه MBA هستید؟
جزئیات را در صندوق ورودی خود دریافت کنید

نام

پست الکترونیک

سیار

شهر

دوره را انتخاب کنید

توجه: نگران نباشید! ما اسپم نمی کنیم.

فوریو
شبیه‌سازی‌های Forio عمدتاً می‌شوند

Views: 1

برچسب‌ها:, , , , , ,