بیماری خود شیفتگی مزمن

بیماری خود شیفتگی مزمن
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۳
21 بازدید

بیماری خود شیفتگی مزمن بیماری خود شیفتگی مزمن  چرا بعضی ها فکر میکنندبا خواندن چند جلد کتاب و یا با برگزاری برخی سمینارها یا برخی حرفها قدرت مطلق و بلا منازع هستند یا شاید هم بخاطر یک سربی مو یا چند عنوان و…. وقتی برخی تازه به دوران رسیده های بی سواد سود جو از […]

بیماری خود شیفتگی مزمن

بیماری خود شیفتگی مزمن 
چرا بعضی ها فکر میکنندبا خواندن چند جلد کتاب و یا با برگزاری برخی سمینارها یا برخی حرفها قدرت مطلق و بلا منازع هستند یا شاید هم بخاطر یک سربی مو یا چند عنوان و….
وقتی برخی تازه به دوران رسیده های بی سواد سود جو از احساسات پاک پروفسور حیدری استفاده می کنند و با سوء استفاده از نام و قلب پاک استادخود را بالا می کشند و البته بلافاصله هم فراموش می کنند و یا وقتی برای تولد و بزرگداشت پروفسور مسعود حیدری و برای قدم گذاشتن در مراسم جشن تولد ایشان هم طلب پول می کنند؟ دیگر باید چه گفت؟
اری سخن من با ان دسته افراد بی سوادی است که با عناوین … و با بیرون دادن یک جلد کتاب کپی شده از کتاب پروفسور حیدری و بدون هیچ نوع اوری نام برندینگ را هم در این مملکت به چالش میکشند ؟
جالب است برخی از این افراد در بزرگترین مذاکره زندگی یک بازنده به تمام معنی هستند و حتی همسر و زندگی خانوادگی خود را نیز نتوانسته اند حفظ کنند البته پس از طلاق شاهین وار دختر های مردم را طعمه قرار داده اند و می دهند ….
بنده به عنوان فردی که حداقل ۱۵ سال در زمینه مذاکره و زبان بدن و کارافرینی بصورت تخصصی کار کرده ام و تقریبا بیش ازصده نهاد خصوصی و دولتی را زیر پا گذاشته و….. به جد می گویم کسی که تا دیروز شعار زبان بدن وجود ندارد و نیست را تبدیل به هست می کند و هر روز رنگ عوض می کند اعتباری نیست از امروز تا ابد سعی می کنم یک رنگ و یک رو باشم و نه نان به نرخ روز خور؟ چند شب پیش صدای امریکا با من مصاحبه کرد و در جواب سوال بنده که چرا با من مصاحبه می کنید گفتند به این علت که …. و خوشحال شدم کارهایم را حداقل انطرف مرزها رصد می کنند
بقول معروف مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید
اری دوست خوب من کمی هم سمینارهای خود برنامه های خود و واقعا عملکرد خود را تحلیل کنیم امروز اگر سرنوشت بیشتر کارهایمان این چنین شده دلالت بر این دارد که یک هم نیستیم و فریاد ۲۰ بودن سر می دهیم اری استـــــــــــــــــــــاد در فرهنگ ما ……
از جناب دکتر آرلن طهماسبیان بخاطر زحمات فراوان در تور ایران با عنوان مذاکره و زبان بدن و همچنین افتتاح آکادمی بزرگ زبان بدن بینهایت سپاسگزارم و در این راه دست تمام علاقه مندان را میفشارم و این حرکت را گامی نو در عرصه کمک به کارافرینی و کارافرینان می دانم همیشه سلامت و همیشه موفق باشید.

مطالعات بیشتر:

تب خود شیفتگی مزمنNarcissism

 شجاعت

 سید مازیار میر

Views: 8

برچسب‌ها:, , , , ,