تحلیل زبان بدن عادل فردوسی پور

تحلیل زبان بدن عادل فردوسی پور
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳
22 بازدید

تحلیل زبان بدن عادل فردوسی پور زبان بدن عادل فردوسی پور عادل فردوسی پور چهره محبوب برنامه ۹۰ حتما می دانید زبان بدن چیست ؟ زبان  بدن همان زبان بی زبانی است و امروز می خواهم برایتان از زبان بی زبانی عادل بگویم راستی چرا انقدر اقای مجریاین قدر محبوب شد عادل اول به بیوگرافی […]

تحلیل زبان بدن عادل فردوسی پور

زبان بدن عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور چهره محبوب برنامه ۹۰

حتما می دانید زبان بدن چیست ؟ زبان  بدن همان زبان بی زبانی است و امروز می خواهم برایتان از زبان بی زبانی عادل بگویم

راستی چرا انقدر اقای مجریاین قدر محبوب شد عادل اول به بیوگرافی ساده عادل خواهم پرداخت او متولد ۱۰مهر ۱۳۵۳ می باشد زاده رفسنجان در استان کرمان است دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است او مدرس و مترجم و روزنامه نگار و مجری محبوب تلویزیونی است…..

این روزها اما نود اقبالی ندارد ودیگر پخش نمی شود فروغی مدیر جدید شبکه سه اما درباره پخش دوباره این برنامه میگوید که این هفته به احتمال زیاد ویژه برنامه اربعینی را دوشنبه شب خواهیم داشت؛ اما ان شاء الله از هفته آینده نود دوباره روی آنتن می رود.

همچنینی فروغی اضافه نمود که شب اربعین محدودیت اربعین را داشته اما انشاالله  برنامه «نود» را قبل از بازی پرسپولیس حتما داشته باشیم که البته باید به جلسه کنداکتور حتما ارسال شود  و منوط  است به آیتم‌های  دیگر برنامه ها و….

لطفا برای مطالعه کامل این مقاله به ادرس زیر مراجعه فرمائید.

https://www.زبان-بدن.com/

لطفا از سایر مقالات ما هم دیدن فرمائید. باتشکر

Views: 7

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , ,