جدیدترین مقالات زبان بدن 2

جدیدترین مقالات زبان بدن 2
مرداد ۱۹, ۱۴۰۲
13 بازدید

جدیدترین مقالات زبان بدن 2 مجله مذاکره و زبان بدن مازیار میر مشاور و تحلیل گر حرفه ای زبان بدن شما را با ژرفای علم زبان بدن آشنا خواهد ساخت و در این رابطه و با نو پا بودن این علم از شما عزیزان صمیمانه در خواست می گردد تجربیات خود را با ما به اشتراک بگزارید . اما زبان […]

جدیدترین مقالات زبان بدن 2

مجله مذاکره و زبان بدن

\"۱۱-۹\"

مازیار میر مشاور و تحلیل گر حرفه ای زبان بدن شما را با ژرفای علم زبان بدن آشنا خواهد ساخت و در این رابطه و با نو پا بودن این علم از شما عزیزان صمیمانه در خواست می گردد تجربیات خود را با ما به اشتراک بگزارید . اما زبان بدن چیست ؟

زبان بدن به کلیه رفتارها و حالتها و ژستها که خواه به صورت ارادی و یا ارادی  بروز می کند بدون هر کلامی البته به جز صداهایی بی معنی مثل هوم اوهوم ووو هوووو و یا ….

به تمام این رفتارها و علائم بدنی که به صورت نیمه آگاهانه یا ناخودآگاه به نوعی پیام را مخابره می کنند اختصارا زبان بدن  یا body language می گویند ….

یکی از زیانهایی که استاد نماهای بیسواد و یا کم سواد مرتکب میشوند این است که به همگان طی آموزش های تاریخ گذشته مبتنی بر کتاب آلن پییز و باربارا پییز و یا تحلیل پروفسور البرت محرابیان که خود سالها بعد سخنان خود را تکذیب و تلطیف نمود قرار دارند .

دوست عزیز چیزی که بلد نیستی و در مورد آن بویی هم نبردی با وصل خود به پلیس و غیره و بزرگ نمایی کم خردانه آنرا به خورد نسل جوان نده شاید دنیای دیگری هم باشد و ….

در هر حال این آموزشها توسط افراد کم سن و سال مجرد و سطحی و بیسواد که در حال گسترش است فقط و فقط کار را خراب تر می کند همین چراکه در یک نگاه و یک

نظر شما حق تصمیم گیری ندارید  من در این مقاله تکنیکهایی برای تاثیر گذاری بیشتر را خدمت شما معروض می دارم و در تمام بند بند این مقاله توجه شما را به این

مهم جلب می کنم که اول هیچ چیز انگونه که به نظر می رسد نیست دوم به موارد مطروحه حداکثر ۵۰%ذاعتماد و اکتفا نکنید چون نگاه مکان و زمان و جنسیت در باور و

دیدگاه شما بسیار موثر است. و در عین حال پوشیده اری تحت تاثیر آموزشهای غلط  بیشتر افراد در اولین ملاقات، و در همان لحظه‌ای که شما را می‌بینند، با توجه به زبان

بدن شما افراد  تصمیم می‌گیرند که آیا شما فرد صادق و یا انسان قابل اعتماد، لایق و دارای سایر خصوصیاتانسانی هستید یا نه؟

برنارد مار (Bernard Marr)، مولف و متخصص عملکرد شرکت‌های جهانی می‌گوید:

(((شاید شنیده باشید که فقط چند ثانیه برای ایجاد اولین برداشت از خودتان فرصت دارید، اما حقیقت این‌ است که مغز طرف مقابل، تصمیم خود درباره شما را فقط طی چند میلی‌ ثانیه گرفته ‌است)))

به گفته این کارشناس ارشد عملکرد شرکتهای جهانی تا وقتی که ما به شناخت کسی دست یابیم، مغزمان با اتکا به قضاوت لحظه‌ای تلاش می‌کند هر فرد را در دسته‌بندی خاصی که برایش شناخته شده است، قرار دهد و پیش‌بینی کند که فرد مورد نظر چه رفتاری خواهد داشت و ما در مقابل باید چه عکس‌العملی باید نشان دهیم در واقع  این شاید راهی برای مختل کردن قضاوت چند صدم ثانیه‌ای ما باشد که به زبان بدن خود آگاه باشید. چه وقتی تقاضایی می‌کنید یا می‌خواهید ، و یا در جلسه با یک مشتری جدید، با آگاهی از زبان بدنتان و کنترل نامحسوس و تغییر آن می‌توانید روی درک طرف مقابل تاثیر عمیقی بگذارید و نتیجه را کاملا تغییر دهید.

احتمالا شما هم در مصاحبه‌های کاری زیادی شرکت داشته‌اید. و کاملا هم ناموفق بوده اید پس حالا دلیل انرا می دانید خوب شاید حالا  بد نباشد بدانیم که در کنار رعایت تن گفتار، باید تن گفت یا زبان بدن کاملا مناسبی هم داشته‌ باشیم،چراکه تاثیر مخرب از زبان بدن می تواند قدرت شما را به شدت کاهش داده و شمارا در مسیر آسیبها و صدمات غیر قابل جبران ناپذیری قرار دهد.

با بهره گیری از زبان بدن حرفه ای مثبت و تاثیر گذار شما می‌توانید شانس داشتن یک گفتگوی خوب و سازنده را به شدت افزایش و در صورت نداشتن هنر ارتباط موثر با تکیه بر علم زبان بدن شانس موفقیت شما را به صورت معنی دار و ملموسی به شدت کاهش خواهد داد…..

مازیار میر مشاور و تحلیل گر
جدیدترین مقالات زبان بدن 2

Views: 2

برچسب‌ها:, , , , , , , , ,