راه های طلایی تمرکز

اسفند ۱۹, ۱۴۰۲
22 بازدید

چگونه می توانم در شبکه سازی خوب باشم؟ آیا نشسته اید و تلاش های شبکه خود را برنامه ریزی کرده اید؟ کیت فرازی در کتاب خود، هرگز به تنهایی نخورید، می‌گوید که اشتباه مهلکی که مردم مرتکب می‌شوند این است که متوجه نمی‌شوند ایجاد یک شبکه قوی مانند هر هدف دیگری است. شما نیاز به […]

چگونه می توانم در شبکه سازی خوب باشم؟

آیا نشسته اید و تلاش های شبکه خود را برنامه ریزی کرده اید؟ کیت فرازی در کتاب خود، هرگز به تنهایی نخورید، می‌گوید که اشتباه مهلکی که مردم مرتکب می‌شوند این است که متوجه نمی‌شوند ایجاد یک شبکه قوی مانند هر هدف دیگری است. شما نیاز به یک برنامه اقدام دارید که مشخص کند با چه کسانی می خواهید ارتباط برقرار کنید و چگونه برای انجام آن برنامه ریزی می کنید. در اینجا نحوه ایجاد برنامه اقدام رابطه شما آمده است:

دو لیست تهیه کنید اولین نفر افرادی هستند که ملاقات کرده اید و می خواهید رابطه خود را با آنها تقویت کنید. به عنوان مثال می توان به همکاران، افراد باحالی که در رویدادها ملاقات کرده اید و سایر آشنایان اشاره کرد. لیست دوم افرادی هستند که می خواهید با آنها ملاقات کنید. به عنوان مثال، رهبران در محل کار، اعضای جامعه ای که می خواهید در آن مشارکت داشته باشید یا افراد تاثیرگذار در جایگاه شما.
یک برنامه عملیاتی ایجاد کنید. هر لیست را تهیه کنید و در مورد اقداماتی که قرار است برای ملاقات یا تقویت رابطه خود با هر فرد انجام دهید تصمیم بگیرید. همانطور که این کار را انجام می دهید، بهترین راه های ارتباط با هر فرد را استراتژی کنید. به عنوان مثال، اگر برای اولین بار با هم ملاقات می کنید، روی ایجاد یک تاثیر اولیه عالی تمرکز کنید. یا، اگر قبلاً آن شخص را می‌شناسید، با تنظیم قرارهای قهوه‌خوری ماهانه، راه‌هایی برای صحبت بیشتر با او بیابید.
با تقویت ارتباطات و ایجاد اهداف جدید، برنامه اقدام رابطه خود را به طور منظم به روز کنید. هر چه در تلاش‌های شبکه‌ای خود دقیق‌تر باشید، سریع‌تر روابط ایجاد می‌کنید.

در یک رویداد شبکه ای کجا باید با یستیم

بزرگترین اشتباه تازه کار که من می بینم این است که مردم خودشان را درست در ورودی یک رویداد شبکه می کارند تا با مردم ملاقات کنند. این بدترین نقطه است! در اینجا دلیل آن است:

وقتی مردم وارد یک رویداد می شوند، باید به آنها فرصت نفس کشیدن بدهید! به طور غریزی، وقتی در یک مکان جدید در اطراف افراد جدید هستیم، دو چیز می خواهیم: تغذیه (معمولا یک نوشیدنی یا غذا) و بررسی اتاق. بنابراین، خودتان را درست در درب خانه نگذارید. هرکسی که فقط با ورود به سمت راست به آن می‌پرید، به این فکر می‌کند که چیزی از بار بگیرد، بشقاب را بار کند یا سعی کند اتاق را به‌طور مخفیانه بالای سرتان بررسی کند.

بهترین مکان برای ایستادن درست جایی است که افراد هنگام خروج از بار آنجا را ترک می کنند. به این ترتیب نوشیدنی در دست دارند و آماده اختلاط هستند. وقتی در رویدادهای شبکه هستم همیشه اینجا جایی است که خودم را جا می‌دهم و مکالمه‌های بسیار آسانی را ایجاد می‌کند.

 

از ایستادن در صف به نفع خود استفاده کنید
هرگز فرصت ملاقات با کسی را در حالی که در صف ایستاده اید از دست ندهید. این ساده ترین و غیر ناخوشایندترین راه برای ملاقات با فرد مقابل و احتمالاً پشت سرتان است. امتیاز این است که اگر از صحبت کردن با آنها لذت نمی برید، به راحتی می توانید به محض دریافت نوشیدنی یا غذا، مکالمه را پایان دهید. در یک رویداد شبکه‌ای که واقعاً کسی را نمی‌شناسم، وقتی طولانی شود دوباره به صف می‌روم تا بتوانم به راحتی با افراد بیشتری ملاقات کنم. اگر برای گفتن چیزی به کمک نیاز دارید، شروع کننده مکالمه قاتل ما را بررسی کنید.

 

از Head Tilt استفاده کنید
ایجاد ارتباط واقعی در رویدادهای شبکه می تواند سخت باشد، اما ممکن است. و من این کار را با استفاده از زبان بدن انجام می دهم. حرکت مورد علاقه من کج شدن سر است. کج شدن سر علامت جهانی زبان بدن برای «گوش می‌کنم» است. شما می توانید این کار را زمانی انجام دهید که شخصی صحبت می کند تا نشان دهد که توجه شما را جلب می کند و از ملاقات با او هیجان زده هستید. این باعث می شود شما کاریزماتیک تر به نظر برسید.

به استراتژی های بیشتری برای ارتباط با مردم نیاز دارید؟

اولین تاثیرات: 8 استراتژی مبتنی بر علم برای به جا گذاشتن اولین تاثیر ماندگار
زمین های آسانسور:

من می توانم به شما در زمینه آسانسور کمک کنم!

 

استاد کارت ویزیت باشید
دو مشکل همیشه در مورد کارت ویزیت در رویدادهای شبکه رخ می دهد. ابتدا، زمانی که شخصی کارت ویزیت خود را درخواست می کند، به طرز ناخوشایندی جستجو کنید. یا دوم، از دست دادن کارت ویزیت کسی که نتوانید روز بعد آن را پیگیری کنید. از حفاری کیف یا کیف پول خود برای یافتن کارت ویزیت یا گم کردن کارت‌هایی که با استفاده از جیب راست سیستم من به دست می‌آورید، خودداری کنید: کارت‌های ویزیت من، جیب چپ: کارت‌های ویزیت دیگران. دیگر هرگز کارتی را گم نخواهید کرد و این تبادل را بسیار آسان می کند. به هر حال، اگر کیف پول دارید، از یک جیب برای جیب خود و یکی برای جیب دیگری استفاده کنید.

مرحله اقدام: آیا کارت ویزیت شما خسته کننده است؟ راهنمای ما در مورد ساخت کارت ویزیت خود را بخوانید.
نکته داخلی: یک پست وبلاگ عالی در Eventbrite همچنین پیشنهاد می‌کند قبل از رویداد، فهرست مهمان را بررسی کنید، که واقعاً می‌تواند به شما کمک کند افراد مناسب را هدف قرار دهید.

چگونه نام همه را به خاطر بسپاریم

به خاطر سپردن نام ها می تواند یک کابوس باشد، به خصوص زمانی که چندین بار با کسی ملاقات کرده اید! من به شما نشان خواهم داد که چگونه هرگز نامی را فراموش نکنید. محققان دانشگاه اموری تلاش کردند تا حفظ نام و یادآوری افراد را طی سه جلسه بهبود بخشند. در جلسه اول، هر شرکت کننده برای تعیین توانایی پایه خود یک آزمون یادآوری چهره انجام داد. در جلسات بعدی به هر یک از شرکت کنندگان یک استراتژی حافظه آموزش داده شد. تنها پس از یک ماه، شرکت کنندگان به طور قابل توجهی توانایی یادآوری خود را بهبود دادند، برخی تا 69 درصد!

در اینجا چیزی است که آنها یاد گرفتند. یک نشانه بصری را به یک o صورت منحصر به فرد متصل کنید

Views: 6

برچسب‌ها:, , , , , , , , , ,