زبان بدن دختر

زبان بدن دختر
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳
31 بازدید

زبان بدن دختر زبان بدن زبان بدن دخترها زبان بدن چیست؟ زبان بدن به کلیه رفتارها و زستها و حرکات و مدلهای ایستادن راه رفتن و حتی سخن گفتن ما بدون صوت و کلام اطلاق می شود که به ارتباطات غیر کلامی نیز اطلاق می گردد . در این مقاله کوتاه به چند نکته مهم […]

زبان بدن دختر

زبان بدن

زبان بدن دخترها

زبان بدن چیست؟

زبان بدن به کلیه رفتارها و زستها و حرکات و مدلهای ایستادن راه رفتن و حتی سخن گفتن ما بدون صوت و کلام اطلاق می شود که به ارتباطات غیر کلامی نیز اطلاق می گردد . در این مقاله کوتاه به چند نکته مهم پیرامون زبان بدن دخترهای ایرانی خواهیم پرداخت .


کتاب زبان بدن ایرانی چاپ ششم


 

\"برترین

قبل از هر مطلبی بخاطر داشته باشید هیچ چیز هیچکس هیچ رفتار و گفتار و کرداری آنگونه که به نظر می رسد نیست . کتاب زبان بدن ایرانی

اگر بخواهیم زبان بدن را بدانیم و درک کنیم و مخصوصا زبان بدن زنان که داردی پیچیدگیها ی بسیار زیاد است می توانید با توجه به ریزجزئیات انسانها به این مهم دست پیدا کنیم این در حالی است که از طریق تماس های فیزیکی زنانه بین زنان و یا دیدن فیلمها و یا دیدن نزدیکان و عزیزانمان به بسیاری از واقعیتهای ملموس در جامعه هم پی برد.

در علم زبان بدن یکی از بزرگترین و بهترین المانها تماس فیزیکی است حرفه ای ترین راه برای نزدیک شدن به سایر انسانها و  درک بیشتر و همه جانبه علم زبان بدن. شاید برایتان بسیار جالب باشد که محققین دانشگاه UCL  در سالهای اخیر تحقیقات گسترده ایی در این زمنه داشته اند و به این نتیجه رسیده اند که تماس فیزیکی به شدت می‌تواند اول اعتماد و دوم محبت و سوم جلب توجه و چهارم طرف مقابل را برای مدتهای مدید در ذهن باقی بگذارد.

در بیشتر مواقع برخورداهای فیزیکی در آئین و رسم و رسوم ایرانیان بسیار نکوهش شده است اما برخوردهای ناخواسته که با ملایمت و اتفاقی با عکس العملهای مثبت فرد روبرو شود معمولا معنی بسیار خوبی دارد و شما می توانید به آینده نامزد خود بسیار خوش بین باشید اما در مقابل رفتارهای خشمگینانه و ناراحت و عصبی و تند نشان دهند مخالف این مطلب است.

وقتی نامزد شما را هل می دهد و لمس می کند و یا تماس ملایمی با شما دارد این را هم می توان جزو زبان بدن علاقه محبت و دوست داشتن تلقی نمود و این هم جزو تفاسیر بسیار مثبت و مهم است.

اما در کنار این مدل رفتارها عقب زدن و راندن شما نگاه های خیره و با عصبانیت و ناراحتی همه و همه نشانه های بسیار بدی است معمولا همسران در موقع اختلاف و ناراحتی و یا دعوا هایشان با چنین رفتاری از طرف خانم خودشان روبرو می شوند که صد البته برای زنان کاملا عادی است . یک دختر خانم وقتی او را تلویحا و یا عمدا لمس نمودید شدیدا عکس العمل از خود نشان داده و اخم می‌کند یا احساس می کنید عصبانی می‌شود. این مدل از ژستها و رفتارها بسته به شدت و حدت و سرعت ان نشانه‌ های بسیار بدی است و باید سعی فرمائید که دیگر هرگز این اتفاق نیفتد.

\"آموزش

در این مطلب کوتاه ذکر چند نکته واجب است :

اول این مطالب ۱۰۰ در صد نیست اگر در مقاله ای به این مهم اشاره نشود نویسنده و یا ان گروه دچار اشتباه مهلکی پیرامون زبان بدن شده اند

دوم مدل نگاه و تفسیر شما فوق العاده مهم و حیاتی است

سوم هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست

مازیارمیرمشاور و تحلیلگر

Views: 12

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,