زبان بدن دکتر ظریف

زبان بدن دکتر ظریف
فروردین ۱۲, ۱۴۰۳
10 بازدید

زبان بدن دکتر ظریف زبان بدن دکترظریف مجله مذاکره و زبان بدن دکترظریف مردی برای تمام فصول مقالات متعددی از زبان بدن ظریف خواندم و خود به رشته تحریر درآورده ام . متاسفانه اولین سایتهای معرف گوگل برای زبان بدن همیشه جای افراد حرفه ای هم نیست شاید هم برخی با عنوان مدرس و تحلیل […]

زبان بدن دکتر ظریف

زبان بدن دکترظریف

مجله مذاکره و زبان بدن

دکترظریف مردی برای تمام فصول

مقالات متعددی از زبان بدن ظریف خواندم و خود به رشته تحریر درآورده ام .

متاسفانه اولین سایتهای معرف گوگل برای زبان بدن همیشه جای افراد حرفه ای هم نیست شاید هم برخی با عنوان مدرس و تحلیل گر زبان بدن دست به تحلیل های سطحی و غلط می زنند که صحت هم ندارد. اما باید اذعان کرد ده بیست و حتی سی سال برای اخذ تخصص زبان بدن و تحلیل درست آن هم کافی نیست .

اکثر تحلیل ها سطحی غیر علمی و کاربردی است افراد بیسواد و غیر متخصص با رد زبان بدن سخت کوشانه بر طبل بیسوادی خویش می کوبند و افراد سطحی دیگر که هنوز کشمش نشده مویز میشوند و در صفحات گوگل اول هستن هم سخت کوشانه بر بدیهیاتی غیر علمی بصورت مطلق اصرار دارند که علاوه بر بیسوادی فقط و فقط آنها را کوچکتر از تبلیغات گسترد کوچک و کوچک و کوچکتر نزد خواص می نماید.

دکتر ظریف برای حفظ اصول تشریفات حتی به دگمه لباس خود اهمیت می دهد و این نشان از اهمیت ایشان به اقتدار نظام و ایران اسلامی دارد و این خود جزئی از زبان بدن و اهمیت آن است و در نهایت حرفه ای بودن دکتر ظریف را به ما می فهماند.

زبان بدن دکتر ظریف تعامل او با غرب و آمریکا و به چالش کشیدن دشمن و مخصوصا لابی صهیونیستی نشان از این دارد که او می تواند مبنی علمی درستی برای سیاسیون و رجال بزرگ کشور در تعاملات خارجی باشد .

روش دکتر ظریف هم علمی است هم مستند بر دستورات مقام معظم رهبری است . در این میان باید تاکید کنم که اول علم با درک مساوی نیست و دکتر ظریف به درک صحیح و چند بعدی از مفاهیم علمی زبان بدن نائل شده است و دوم دکتر ظریف توانست با زبان بدن خود دنیا را متوجه پیام واقعی مقام معظم رهبری پیرامون صلح طلب بودن ایران نماید نکته ایی که در ده ها صفحه اول گوگل و به اصطلاح استاد نماهای زبان بدن از مجرد و متاهل و مطلقه و اساتید هیچکدام به آن حتی اشاره ایی ننموده اند و جای تاسف بسیار دارد .که به این مسائل در کتاب زبان بدن ایرانی به تفصیل پرداخته ام . لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به کتاب زبان بدن ایرانی مراجعه کنید.

باید اذعان نمایم مفاهیم چندلایه و چند بعدی زبان بدن هرگز با یک کلاس و با یک مقاله قابل تفهیم و تدریس نیست چراکه انسان به گفته (کورت فیلیشلر آلمانی انسان موجود ناشناخته و به روایت قران کریم انسان اشرف مخلوقات است) مازیار میر

“زبان بدن یک اصل بسیار مهم در ارتباطات موثر است و دکتر ظریف این را می داند در میان راهروهای پر پیچ و خم سازمان ملل متحد با اشاره های معنی دار به دوربین خبرنگاران و  شبکه های تلویزیونی و سلام دادن همراه با لبخندو ابرو بالا انداختن و برقراری ارتباط چشمی فعال همه گان را تحت تاثیر قرار می دهد کاری که تاکنون در هیچ کدام از سکان داران وزارت امور خارجه سابقه نداشته است.

 یک دیپلمات کارکشته آموزش دیده و فعال و حرفه ای از تمامی تکنیکهای زبان بدن فعالانه برای تاثیر بیشتر و القاء واقعی بودن سخنانش بهره می برد. رفتار های حرفه ای و در یک کلام زبان بدن و ارتباطات گسترده غیر کلامی و نقش آن در تعاملات سیاسی و  ارتباطات بین‌الملل و دیپلماتیک نقش کلیدی و بنیادی را ایفاء می نماید.

معمولا مشاوران ارشد وزارت امورخارجه هر کشور  در این مورد به سیاستمداران خود  تذکرات بسیار قاطعی داده و در محافل دیپلماتیک و نیز در دیدار‌های دوجانبه و چندجانبه میان دیپلمات‌ها و سران کشور‌ها، نوع ورود به مجالس و سلام احوالپرسی های سیاسی و ژستها ، سخن گفتن

  و رفتار کردن هر طرف، حاکی از نوع مواضع و آینده دو کشور به هم خواهد بود مخصوصا با نگاهی به تاریخ فریب بزرگ هیتلر با بهره گیری از این تکنیکها ۷۰ میلیون نفر را طی جنگ جهانی دوم به کام مرگ کشید و با اعتماد سازی و فریب شرایط را برای یک جنگ گسترده فراهم نمود….

 اگر علا قه مند هستید به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید اگر می خواهید واقعیت انسانها را بیشتر درک کنید و اگر علاقه مند هستید در مذاکره و تجارت وکسب و کارتان موفق تر ظاهر شوید و اگر می خواهید کمتر فریب نیرنگ دیگران بخورید  لطفا و حتما کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید و یا با ما در.

Mazyar Mir professional consultant and analyst

توصیه میشود مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

زبان بدن احسان علیخانی

زبان بدن علی لهراسبی

زبان بدن مهران مدیری

زبان بدن عادل فردوسی پور

Mazyar Mir professional consultant and analyst

Views: 8

برچسب‌ها:, , , , , , ,