زبان بدن قسمت دوازدهم

زبان بدن قسمت دوازدهم
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۳
17 بازدید

زبان بدن قسمت دوازدهم این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت یازدهم می باشد: زبان بدن قسمت دوازدهم   با توجه به اینکه سالها است به عنوان مشاورکسب و کار و مخصوصا مشاور انتخابات در سراسر کشور فعالیت می کنم زبان بدن ایرانی همیشه برای من از مقام خاصی برخوردار بوده و هست. در ایین قسمت […]

زبان بدن قسمت دوازدهم

این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت یازدهم می باشد:

زبان بدن قسمت دوازدهم

 

با توجه به اینکه سالها است به عنوان مشاورکسب و کار و مخصوصا مشاور انتخابات در سراسر کشور فعالیت می کنم زبان بدن ایرانی همیشه برای من از مقام خاصی برخوردار بوده و هست.

در ایین قسمت به کالبدشکافی از دید زبان بدن خواهیم پرداخت مسئله مهمی که در اخلاق حرفه ای و فنون اداره جلسات و حتی مدیریت زمان فوق العاده کلیدی و مهم است و تقاضا مینمایم که حتما نظرات خود را پیرامون این مطلب در انتهای این مقاله برایمان بنویسید.

و همچنین کالبدشناسی یک برخورد
هر برخورد را هر چند کوتاه می‌توان به ۶ بخش تقسیم کرد و رعایت اصول هر کدام از این بخش‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است:
۱- مرحله‌ی آغازین: در این مرحله هنوز با طرف مقابل فاصله دارید، در این میان مهم‌ترین منطقه‌ی ارتباطی را چشم و دهان شما تشکیل می‌دهند.

\"زبان

۲- جهت‌گیری: به سمت جلو حرکت می‌کنید و در نزدیک طرف مقابل قرار می‌گیرید. میزان فاصله‌ای که از او می‌ایستید از اهمیت بسیار کلیدی برخوردار است. فاصله و زاویه‌ی بدن دو عامل مهم می‌باشند. باید دقت کنید که در رو به روی او قرار می‌گیرید، یا باکمی زاویه در کنار او می‌ایستید. (زاویه‌ی ۴۵ درجه رو به رو باهم برای آقایان و برای خانم‌ها همیشه قرار گرفتن در سمت راست است.)
۳- برقراری تماس: در این مرحله تماس بدنی از طریق دست دادن یا سینه به سینه صورت گرفته، میزان انقباض عضلات وجهت نگاه از اهمیت خاصی برخوردار است.
۴- مشارکت: هم زمان با شروع گفتگو با طرف مقابل، با او به تبادل علائم زبان بدن ادامه دهید.
“تــن چــو اسطــرلاب باشد ز احتساب آیتــی از روح هـــم چـــون آفتــــاب

\"زبانزبان بدن

مثنوی مولانا
۵- جدایی: زمانی فرا می‌رسد که یکی از شما یا هر دو طرف تصمیم می‌گیرید به تبادلات افکار و صحبت‌های خود خاتمه دهید، هر چند با گفتن کلماتی مانند: “بسیار خوب و خداحافظ” زمان جدایی به طور مشخص اعلام می‌شود، اما قبل از آن از طریق علائم زبان بدن از سوی یکی از طرفین شروع‌شده است.
۶- دور شدن: ممکن است فکر کنید که این مرحله از دیگر مراحل مهم تر نبوده، (دیگر برای اثرگذاری دیر شده است.) ولی این مرحله از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

\"زبانزبان بدن

کتاب زبان بدن ایرانی جنجالی ترین وپرفروش ترین کتاب در زمینه زبان بدن میباشد. برای سفارش وپیش خرید این کتاب استثنایی میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید

Views: 6

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , ,