زبان بدن قسمت هشتم

زبان بدن قسمت هشتم
تیر ۳, ۱۴۰۲
5 بازدید

زبان بدن قسمت هشتم این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت هفتم می باشد:   زبان بدن قسمت هشتم زبان بدن قسمت هشتم «تنها یک راه برای خوشبختی وجود دارد، این که به روشی با خودتان و دیگران ارتباط برقرار کنید که برای شما توانایی، شادمانی، خودباوری، شایستگی و توانمندی به همراه داشته باشد.     […]

زبان بدن قسمت هشتم

این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت هفتم می باشد:

 

زبان بدن قسمت هشتم

زبان بدن قسمت هشتم

«تنها یک راه برای خوشبختی وجود دارد، این که به روشی با خودتان و دیگران ارتباط برقرار کنید که برای شما توانایی، شادمانی، خودباوری، شایستگی و توانمندی به همراه داشته باشد.                                                                                    «آنتونی رابینز»
مردم نه فقط به کردار و گفتار ما پاسخ می‌دهند، بلکه به ظاهر ما یعنی: لباس، آراستگی و صفات بدنی ما نیز واکنش نشان می‌دهند. برای بالا بردن عزت نفس، باید هر میزانی که لازم می‌دانید وضعیت جسمانی و ظاهری خود را بهبود بخشید.


لطفا و حتما مقاله زبان بدن لوندی را مطالعه فرمائید


بعنوان یک مدرس اصول و فنون ارتباطات موثر و یک سخنران حرفه ای که دو دهه از عمر خود را روی تکنیکهای سخنرانی برای سیاستمداران و مدیران صرف نموده ام پیشنهاد میکنم این پنج کلید طلایی را به خاطر سپرده و استفاده نمائید و مخصوصا برای مطالعه بیشتر به کتاب زبان بدن ایرانی که چاپ ششم آن وارد بازار شد مراجعه فرمائید.

پنج کلید (طلایی – ظاهری) عبارت‌اند از:

۱- شکل ظاهری بدن
۲- تناسب اندام
۳- عضلات
۴- حالت چهره
۵- اندام


لطفا و حتما مقاله زان بدن آرایش را مطالعه فرمائید.


اگر غیر از این باشد این نظام ظریف و زیبا را به هم زده‌اید و باعث می‌شود که شکم به جلوآمده، لگن به عقب رفته، عضلات مهره‌ها کشیده شده، باعث ناراحتی خستگی و درد بشود. (آزمایش چوب کبریت)
فرم این استخوان‌ها به صورتی است که به راحتی شکسته نمی‌شوند، اما وقتی که از وضع عادی خود خارج شدند، اعصاب داخل نخاع کشیده شده، دردها شروع می‌شوند.
همه جا پر است از انسان‌هایی که با کمر خمیده راه می روند و یا پاهای خود را هنگام راه رفتن همیشه بر روی زمین می‌کشند، سعی کنید این‌گونه نباشید.

 

\"

زبان بدن قسمت هشتم

همیشه به یاد داشته باشید که حرکت و وضع اندامی، دو عامل عمده‌ی ایجاد تصور برخوردی را تشکیل می‌دهند. «هر یک از ما در همه‌ی روابطمان تصویری را در مورد دیگری در ذهن می سازیم همان‌گونه که طرف مقابل نیز تصویری از ما در ذهن دارد. درنتیجه (دو تصویر) با یکدیگر در ارتباطند، نه دو موجود بشری.» کریشنا مورتی

شش گام به سمت وضع اندامی صحیح

این حرکات را روزی یک مرتبه انجام دهید (حداقل روزی ۲ دقیقه) تا به صورت عادت در آیند:
۱- در جای خود راست بایستید

۲-شانه‌های خود را آزاد کنید و دست خود را پایین بیندازید.
۳- عضلات خود را آزاد کنید.
۴- استخوان دنبالچه‌ی خود را جلو ببرید تا ستون فقرات شما راست بایستد.
۵- عضلات ران خود را سفت و شکم خود را صاف و سفت کنید مانند: گارد مشت خوردن در ورزش‌های رزمی
۶- شانه‌های خود را پایین انداخته، به عقب بکشید تا به طور موازی در افق قرار گیرند و به جلو یا عقب متمایل نشوند.
۷- بدن خود را کمی بالا بکشید تا قفسه‌ی سینه‌ی شما بالا کشیده شود و چانه‌ی خود را موازی سطح زمین قرار دهید. حالا فکر کنید که به گوش‌هایتان نخ بسته‌اند، سبک شوید، حس کنید سرتان مانند بالونی است که می‌خواهد گردنتان را بالا بکشد. هرگز سرخود را به جلو یا عقب متمایل نکنید که حالت خشکی و رسمی به خود نگیرید. در همین حالت، به راه رفتن اقدام کنید؛ اگر درست راه بروید متوجه خواهید شد که مرکز تمام فشارهای وارده به شکم خواهد بود که این نقطه مرکز ثقل طبیعی بدن است.

زبان بدن قسمت هشتم

در هنگام راه رفتن وزن بدن خود را کمی جلوتر هدایت کنید، حرکت پاهایتان باید مثل پاندول ساعت باشد. تصور کنید که یک دست بزرگ از ناحیه ران به شما فشار وارد می‌کند. زانوی خود را خیلی بالا نیاورید، به مدت طولانی در یک جا ننشینید، حداقل هر ۳۰ دقیقه یک بار از جای خود بلند شوید، به هنگام نشستن قسمت تحتانی کمر خود را به پشتی تکیه دهید.


 لطفا و حتما مقاله راههایی طلایی برای جذب با زبان بدن را مطالعه فرمائید


وضع اندامی صحیح و زبان بدن

اگر پیام زبان بدن ضعیف ارسال شود اثر منفی شدیدی خواهد گذاشت.
شما می‌توانید با ایستادن و راه رفتن حداقل ۳ تا ۴ سانتی‌متر به قد اضافه کنید. اگر وضع اندامی مناسب به خود بگیرید حرکات شما روان تر و متناسب تر خواهد شد، در نتیجه از طریق زبان بدن پیام‌هایی خواهید داد که حاوی اعتماد و اقتدار شما باشند و وجود شما جذاب تر و محسوس تر خواه شد.
بلند قد، لاغر، قد کشیده باهوش، نکته‌سنج، خلاق
ماهیچه‌ی نیرومند، عضلات ستبر (قوی و محکم) تیزهوش، بشاش، پر شور و شوق
سنگین‌وزن، فربه لش، تنبل، ضعیف، خارج از کنترل، اما مهربان، خوش‌برخورد، شکیبا، نازک دل، احساساتی
تصور منفی از بدن بر عزت نفس اثر گذارده سبب مشکل می‌شود. از طرفی اضافه‌وزن برای خود انسان نیز مضر است. اگر وضع ظاهری شما باعث خجالت شود امکان دارد قدرت تصور برخوردی از شما سلب شود.


لطفا و حتما مقاله جدیدترین زبان بدن عشق را مطالعه فرمائید.


پنج نکته‌ی مهم موفقیت‌آمیز کم کردن وزن و جذاب تر شدن

۱- هرگز از رژیم‌های غذایی ضربتی استفاده نکنید، چرا که تغییری در الگوی غذایی شما ایجاد نشده است.
۲- از آب فراوان استفاده کنید. میزان از دست رفتن آب بدن خیلی بیشتر از آن است که فکر می‌کنید، به همین دلیل بر روی سلامتی و سیمای انسان اثر منفی می‌گذارد.
۳- برای رژیم گرفتن از دارو استفاده نکنید. کم کردن وزن بدن درمدت کوتاه مهم نیست، اصل جلوگیری از افزایش وزن در مدت طولانی است که این کار تنها زمانی عملی می‌شود که از عادت‌های بد غذایی جلوگیری کنید.
۴- اگر با یک رژیم غذایی خاص موفق نشدید، رژیم دیگری را امتحان کنید.
۵- از مصرف مواد غذایی سرپایی و تنقلات در بین وعده‌های غذایی صرف‌نظر کنید. هرگز شکلات نیروزا نخورید و به جای آن از میوه استفاده کنید. هنگامی که تحت تأثیر فشارهای روانی قرار گرفته‌اید بر چگونگی تغذیه‌ی خود بیشتر دقت کنید.

\"زبان بدن ایرانی

Views: 6

برچسب‌ها:, , , ,