زبان بدن قسمت هفتم

زبان بدن قسمت هفتم
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۳
15 بازدید

زبان بدن قسمت هفتم این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت ششم می باشد: زبان بدن قسمت هفتم زبان بدن قسمت هفتم در هنگام درگیری فکری، تردید یا عصبانیت، به رفتار خود دقت کنید؛ بی‌گمان در خواهید یافت که قسمت خاصی از بدن خود را دنبال کرده، مورد توجه قرار می‌دهید. (لطفاً آزمایش کنید.) خود تماسی […]

زبان بدن قسمت هفتم

این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت ششم می باشد:

زبان بدن قسمت هفتم

زبان بدن قسمت هفتم

در هنگام درگیری فکری، تردید یا عصبانیت، به رفتار خود دقت کنید؛ بی‌گمان در خواهید یافت که قسمت خاصی از بدن خود را دنبال کرده، مورد توجه قرار می‌دهید. (لطفاً آزمایش کنید.)
خود تماسی نشانه‌ی چیست؟ ۱- شخص بسیار هیجان‌زده شده است که می‌تواند ناشی از عصبانیت، خشم، تردید و … باشد. ۲- این امکان وجود دارد که شخص از موضعی که برای خود لمسی انتخاب کرده متنفر است و سعی دارد آن را پوشش دهد مانند: جوانان که جوش‌های خود را پنهان کرده، یا مورد حمله قرار می‌دهند و یا با کرم‌ها و مواد مختلف آن را می‌پوشانند.

\"زبانزبان بدن قسمت هفتم

ایجاد تصوری جاودانه
«خود شیفتگی» یا نارسیسیسم در معنی حقیقی خود با گناه فرسنگ‌ها فاصله دارد. (البته در طبقات گوناگون و افراد مختلف جامعه این تعریف متغییر است.)
«شخصی که به طور صحیح به خود عشق می ورزد، هر کار دیگری را به طور صحیح انجام خواهد داد.» مارکوس
متأسفانه بیشتر مردم نه تنها نمی‌توانند به خود عشق بورزند بلکه، اغلب به سختی می‌توان آنان را دید که حتی با خود حرف بزنند. کسی که خودش را دوست نداشته باشد دیگران نیز به راحتی نمی‌توانند با او دوست شوند و ارتباط برقرار کنند پس، دیگران و خود را دوست داشته باشیم.
موضوع مهم دیگر این است که برای ایجاد یک اثر مثبت، داشتن یک رابطه‌ی عمیق با خود از اهمیت خاصی برخوردار است. این بدان مفهوم نیست که چنان اسیر ظاهربینی (خودبینی) شوید که به هیچ کس دیگر فکر نکنید.
دیگران به ما همانطوری می‌اندیشند که ما به خود می‌اندیشیم. «رفتار هر انسان آیینه ای است که او چهره‌ی خود را در آن نشان می‌دهد» گوته برای داشتن اثر مثبت بر دیگران، داشتن خودباوری سالم توأم بااحساس توانایی، اعتماد و عزت نفس، نقش بسیار مهمی‌دارد و آن تصور داشتن یک رابطه‌ی نزدیک به صورت محسوس و نمایان است.

کتاب زبان بدن ایرانی جنجالی ترین و پرفروش ترین کتاب در زمینه زبان بدن می باشد. برای سفارش و خرید این کتاب استثنایی میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید

\"زبان

زبان بدن ایرانی

Views: 4

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , ,