زبان بدن لوند و عشوه گری قسمت هفتم

زبان بدن لوند و عشوه گری قسمت هفتم
شهریور ۲, ۱۴۰۲
26 بازدید

زبان بدن لوند و عشوه گری قسمت هفتم زبان بدن لوند وعشوه گری دکترمازیارمیر محقق و پژوهشگر ارتباطات غیرکلامی آمار وردپرس – بازدید: 938401   mazyarmir.com@gmail.com https://www.aparat.com/mazyarmir https://www.aparat.com/zabane_badan https://t.me/Iranian_leadership_school https://www.instagram.com/mazyare_mir https://www.instagram.com/mazyare.mir https://www.linkedin.com/in/mazyarmir        در دنیا تنها دو چیز زیباست زن و گل و …   این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن لوند […]

زبان بدن لوند و عشوه گری قسمت هفتم

زبان بدن لوند وعشوه گری

دکترمازیارمیر محقق و پژوهشگر ارتباطات غیرکلامی

آمار وردپرس – بازدید: 938401

 

mazyarmir.com@gmail.com

https://www.aparat.com/mazyarmir

https://www.aparat.com/zabane_badan

https://t.me/Iranian_leadership_school

https://www.instagram.com/mazyare_mir

https://www.instagram.com/mazyare.mir

https://www.linkedin.com/in/mazyarmir

 

 

   در دنیا تنها دو چیز زیباست

زن و گل و …

 

این مقاله در ادامه مطلب زبان بدن لوند قسمت ششم نگارش شده است :

 

\"زبان

زبان بدن لوندقسمت هفتم

mazyarmir.com@gmail.com

https://www.aparat.com/mazyarmir

https://www.aparat.com/zabane_badan

https://www.instagram.com/maziyare_mir

زبان بدن body language همان زبان بی زبانی است و لوندی با طعم زنانه مخصوصا چیز دیگری است که طی ده سال گذشته بارها و باره آنرا به شدت تجربه کردم خانمهایی که به شدت مورد تعریف و تمجید نامزد یا همسر خود قرار گرفته و ملکه وار در حال زندگی خوش و خرم هستند در حالیکه من و شما در حیرتیم که این مرد سخت و خشن چگونه اینچنین مانند موم در دستان این زن قرار دارد به راستی زنانگی و لوندی چیست ؟ زنانگی هنری است ذاتی که در وجود تک تک زن ها وجود داردو منحصر بفرد است در بین زنان و تبلور آن را در رفتارهای خاص زنانه لوندی گویند . در این سلسله مقالات هر بار به یک نکته اشاره می کنیم دوستان گلایه داشتند روند ارایه مطالب کند است شاید بخاطر این باشد که تعداد زیادتری قرار است به درک وسیعتر و واقعی تر نائل بیایند و علت دیگر توضیح کامل و همه جانبه مسائل است در هر حال هرچه بیشتر و دقیق تر به منابع خارجی و یا کتاب زبان بدن ایرانی مراجعه کنید مطالب بیشتری خواهید فهمید.

زبان بدن لوند وعشوه گری

خندیدن را جدی بگیرید؟

یکی از کلیدی ترین ویژگیهای لوندی که با لوندی گره خورده است خندیدن و لبخند است  در این زمینه تحقیقات گسترده محققین آمریکایی نشان داده کسانی که لبخند برلب داشته یا می خندند، حتی وقتی که به طور مشخص هم شاد نباشند،نیمکره چپ مغزشان را که موسوم به خوشحالی است را آکنده از فعالیت های الکتریکی می کنند.

پروفسور ریچارد دیویدسون از دانشگاه ویسکانسن، در پژوهش های متعدد خود پیرامون خنده ، دانشجویان خود را به دستگاه نوار مغزی متصل نمود تا میزان فعالیت امواج مغزیشان را اندازه گیری کند.در این تحقیقات دیویدسون فیلم های خنده دار نشان دانشجویان خود می داد و از آنها نوار می­گرفت.

لبخند زدن باعث می شد که منطقه خوشحالی در مغز آنان به فعالیت دیوانه وار و تیک تیک بیفتد. این فول پرفسور آمریکایی ثابت کرد که تبسم و خنده ای که از روی قصد و به عمد صورت می گیرد فعالیت مغزی را به سوی خوشحالی خودجوش و خودانگیخته سوق می دهد.

در همین خصوص هم پرفسور روان شناس دیگری در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی بنام آرنی کان، مورد بسیار جالبی را کشف نموده که طنز و مطایبه، می توانداثر بسیار مثبتی در مقابله با استرس و تنش داشته باشد.

 

آزمایش های کان بصورت هوشمندانه فقط با افرادی بود که به تازگی نشانه های افسردگی از خود بروز داده بودند. دو گروه از آن ها در طول سه هفته فیلمهایی را نگاه کردند. گروهی که فیلم های کمدی تماشا کردند، بهبودی بیشتری در علائم بیماری خود نشان دادند تا گروه کنترلی که فیلمهای معمولی و عاری از هرگونه کمدی دیده بودند پروفسور کان به یک کشف هیجان انگیز دیگر هم رسید و آن این بود که افرادی که زخم معده دارند بیشتر از افرادی که زخم معده ندارند دچار گرفتگی و صورت گرفته هستند.

قانون اول در لوند بودن علمی این است که سنت پیامبران و اولیاء خدا را در درون خود تقویت کنید و آن این است که پیوسته لبخند بزنید و همیشه خود را مورد ارزیابی قرار دهید یادتان باشد خنده بر هر درد بی درمانی دوا است و باید بخندید تا دنیا هم به شما بخندد واگر در صورت خود یک اخم همیشگی را کشف نمودید باید سعی کنید پیوسته تمرین کنید که اولا متبسم و گشاده رو باشید و دوم پیوسته موقع مذاکره و یا صحبت نمودن دست خود را روی پیشانی قرار دهید تا یادتان باشد لبخند و از بین بردن اخم در صورتتان فراموش نگردد . سعی کنید بدخواهی و شیطنت را از خود دور کنید یک تحقیق میدانی طی بیست سال گذشته انجام داده ام و مخصوصا آنرا در کلاسهای زبان بدن و مذاکره به اثبات رساندم در این تحقیق متوجه شدم چهره آدمهای مهربان دارای جذابیت و لطافت خاصی است .مکنونات قلبتان در چهره شما هویدا است و با هیچ آرایشی پاک یا پنهان نخواهد شد.

توصیه می کنیم حتما بسته آموزشی استادی در مذاکره که به شیوه های جذاب بیان و زبان ردن و همچنین گفتگو و مذاکره تا مرحله جذب و شناسایی افراد امتداد دارد و  برای اولین بار در جهان و  کشور و پس از ده ها سال کار علمی و عملی تهیه شده است را تهیه فرمایید تا قدرت استثنایی در ایت عرصه پیدا نمایید.

خانم مهندس فراهانی 

۰۹۳۹۷۵۵۸۵۰۰

قسمت های دیگر این مطلب را میتوانید از اینجا دنبال کنید:

زبان بدن لوندقسمت اول

زبان بدن لوندقسمت دوم

زبان بدن لوندقسمت سوم

زبان بدن لوند قسمت چهارم

زبان بدن لوند قسمت پنجم

زبان بدن لوند قسمت ششم

 

یک پیشنهاد دوستانه حتما مطالب زیر را هم مطالعه فرمائید:

زبان بدن آرایش قسمت اول

کارگاه آموزشی پیشرفته مذاکره و زبان بدن در کسب و کار

آموزش زبان بدن و مذاکره

تبی بنام خودشیفتگی مزمن

Narcissism

روشهای ساده آموزش زبان بدن

زبان بدن تتلو

Mazyar Mir professional consultant and analyst

مازیار میر مشاور و تحلیلگر کسب و کار

 

لطفا ما را در اینستاگرام دنبال فرمائید

#مازیارمیر

https://t.me/Iranian_leadership_school

 

 

09198718767

09902974255

 

لطفا ما را در آپارات با عنوان بنیادمیر دنبال فرمائید

https://www.aparat.com/mazyarmir

 

Views: 28

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,