زبان بدن و رنگ سال

زبان بدن و رنگ سال
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳
5 بازدید

زبان بدن و رنگ سال زبان بدن وقتی با رنگ سال و رنگهای حرفه ای همراه باشد میتواند بسیار در جذب مخاطب و در زوجهای جوان یا برای همسران مفید فایده واقع شود و زیبایی های دو طرف را بیشتر به چشم بیاورد . قبل از فرا رسیدن کریسمس و در ماه سپتامبر کمپانی های […]

زبان بدن و رنگ سال

زبان بدن وقتی با رنگ سال و رنگهای حرفه ای همراه باشد میتواند بسیار در جذب مخاطب و در زوجهای جوان یا برای همسران مفید فایده واقع شود و زیبایی های دو طرف را بیشتر به چشم بیاورد .

قبل از فرا رسیدن کریسمس و در ماه سپتامبر کمپانی های معتبر تعیین کننده رنگ مد سال رنگهای پیشنهادی خود را اعلام می کنند و در یک نظرسنجی رنگ منتخب اعلام می شود.

کمپانی پنتون یکی از مطرح ترین اعضای این گروه است که تقریبا بیشترین رای را به رنگهای منتخب خود در سالهای گذشته اختصاص داده است اما ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این عنوان به کمپانی بنجامین مور رسیده است و به نوعی Benjamin Moore در این زمینه از پنتون پیشی گرفته است.

معرفی رنگ سال ۲۰۱۷ – ۱۳۹۶

روز چهارشنبه Benjamin Moore رنگ منتخب خود را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷-۱۳۹۶ اعلام کرد. امسال این موسسه تصمیم گرفته بود تا رنگی متفاوت با رنگ سفید صدفی که سال پیش پیشنهاد کرده بود را معرفی کند و همینطور هم شد.

رنگ امسال بنفش گل شاه پسند است ، رنگ سال ۲۰۱۷ از ترکیب رنگ خاکستری و بنفش به دست امده است که البته برخی وب سایت ها این رنگ را از ترکیب یاسی و بنفش حاصل دانستند اما وب سایت رسمی کمپانی بنجامین ترکیب اصلی رنگ سال ۹۶ را خاکستری و بنفش اعلام کرد.

مطالعات بیشتر:

روانشناسی رنگ

روانشناسی فروش وبازاریابی(قسمت دوم شناخت مشتری با بهره گیری از مدل انیاگرام)

دوره روانشناسی فروش و بازاریابی با گرایش زبان بدن و تحلیل مستند استیو جابز

برترین کتابهای روانشناسی جهان قسمت اول

برترین کتابهای روانشناسی جهان قسمت دوم

برترین کتابهای روانشناسی جهان قسمت سوم

مازیار میر

Visits: 8

برچسب‌ها:, , , , ,