سمینار حرفه ای زبان بدن در شیراز

سمینار حرفه ای زبان بدن در شیراز
تیر ۲۳, ۱۴۰۲
20 بازدید

سمینار حرفه ای زبان بدن در شیراز مازیارمیر   این مطالب برگرفته از سخنرانی دکتر سید مازیار میر در سالن ۷۰۰ نفری فرهنگیان شیراز است راهی برای رسیدن به حقیقت مردم – دوستان، اعضای خانواده، همکاران و، فروشندگان  و… شاید همیشه به ما دروغ به گویند برخی بصورت تمام وقت. روزانه، ساعتی،  ویا به صورت مداوم. اما […]

سمینار حرفه ای زبان بدن در شیراز

مازیارمیر

 

این مطالب برگرفته از سخنرانی دکتر سید مازیار میر در سالن ۷۰۰ نفری فرهنگیان شیراز است

راهی برای رسیدن به حقیقت

مردم – دوستان، اعضای خانواده، همکاران و، فروشندگان  و… شاید همیشه به ما دروغ به گویند برخی بصورت تمام وقت. روزانه، ساعتی،  ویا به صورت مداوم. اما شاید هیچ کدام از ما از گزند این دروغهای سفید و یا سیاه و خاکستری هرگز مصون نباشیم و همه ما  متاسفانه قربانیان این تراژدی غم انگیز هستیم.

با توجه به آخرین مطالعات انجام شده توسط محققان  دانشگاه ایلینویز طی ۲۰۱۰ و سایر دانشگاههای ایالاتی آمریکا هر انسانی با حدود ۲۰۰  دروغ از صبح تا شب روبرو است.

امروز قصد دارم تکنیکهای پیشرفته سه گانه را برای اولین بار در ایران پرده برداری کنم

اول – آموزش تشخیص چهره، آموزش بازجویی و بررسی جامع از تحقیقات در این زمینه  بصورت همه جانبه با تکیه بر شبکه ایی از تحلیل ترکیبی

شما باید بدانید در یک بدنه تخصصی اطلاعات توسعه به طور خاص برای کمک به رهبران کسب و کار  به منظور جلوگیری از فریب و شناسایی و دریافت اطلاعات مورد نیاز برای موفقیت انجام فعل و انفعالات مهم مجموعه های بزگ و کوچک بسیار بسیار حیاتی است.

خوشبختانه برخی از مدیران برجسته کسب و کار کشور  پس از سالها آموخته اند . چگونه از این روش برای ریشه کن کردن دروغ در مخاطرات شرایط فو.

قسمتهای از مطالب این برنامه برگرفته از جدیدترین خاطرات و تجربیات افسران باز نشسته CIA- MI6_ KGB  و….. می باشد. مطالبی که در دانشکده آموزش پلیس، و دانشگاه های مختلف مورد تحقیق  واکاوی قرار گرفته است.

آموزش اسرار ارتباطی که قبلا فقط به تعداد انگشت شماری از دانشمندان، بازجویان و متخصصان اطلاعاتی  و برای افراد معدودی شناخته شده بود اما حالا دیگر به یک دانش پیشرفت فراگیر و مقبول  و موثر تبدیل شده است ….. این سمینار با حضور حداکثری در شیراز برگزار گردید.

hk fnk.cfhk fnk jjg.cfhk fnk jjg,gogبهترین استالل ل لخ لخخ لخخلد مذاکره و زبان بدن 

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

Mazyar Mir professional consultant and analyst

Views: 7

برچسب‌ها:, , , , , , , ,