مذاکره موفق قسمت پنجم

تیر ۱۶, ۱۴۰۲
13 بازدید

مذاکره موفق قسمت پنجم خلاصه کتاب مجمع الجزایر گولاگ نوشته الکساندر سولژنستین مطالبی پیرامون مذاکره در شبکه های مجازی و اینترنت بصورت کپی های ناقص مثل قارچ در حال ازدیاد است ومتاسفانه برخی افراد سطحی نگر و بیسواد هنر مذاکره را فقط از دریچه دانشمندان و محققین کمبریج و یا هاروارد قابل قبول می دانند. […]

مذاکره موفق قسمت پنجم

خلاصه کتاب مجمع الجزایر گولاگ نوشته الکساندر سولژنستین

مطالبی پیرامون مذاکره در شبکه های مجازی و اینترنت بصورت کپی های ناقص مثل قارچ در حال ازدیاد است ومتاسفانه برخی افراد سطحی نگر و بیسواد هنر مذاکره را فقط از دریچه دانشمندان و محققین کمبریج و یا هاروارد قابل قبول می دانند. به راستی چرا؟

و این در حالی است که هنر مذاکرات رسول الله و وارثان واقعی ایشان با یهودیان و مسلمانان و منافقان و….. نمونه های مذاکرات علمی و در عین حال کاملا موفقی است که در نمونه هایی مانند کورت فیلشر آلمانی  و یا ویل دورانت و بسیاری دیگر از دانشمندان و محققان به آن اشارات مستقیم و غیر مستقیمی داشته اند و حتی اسلام شناسان این رویه را بصورت علمی بعدها ادامه دادند.

یک برنامه روزانه برای افزایش قدرت مذاکره تدارک ببینید و لطفا با استایل مذاکره کنید اگر میخواهید در کسب و کارها و استارتاپها و لین استارت آپ خود موفق باشید و یک پشتوانه قدرتمند برای خودتان درست کنید، بدون شک مطمئن باشید باید بیشتر از دیگران مطالعه نمائید و تمرین مستمر داشته  باشید تا تبدیل به یک مذاکره کننده قدرتمند و حرفه ای شوید.

تغییر وضعیت شما از مذاکره کننده آماتور به یک مذاکره کننده حرفه ای طی راه طولانی را می طلبد ما در این مقاله قصد داریم نکات کوچکی را برایتان بیان کنیم. افرادی که میخواهند مسیر کسب و کارهایشان را تغییر دهند و تبدیل به یک سوپر استار کارافرینی مثل استیو پل جابز و یا مارک زوکر برگ یا بیل گیتس شوند و کارآفرینی کنند و یا در راه تحقق اهداف خود تلاش می کنند، آنهایی هستند که شور و شوق و انگیزه در راه رسیدن و تبدیل شدن به یک حرفه ای مذاکره برایشان مهم تر از هر چیز دیگری است باید در این خصوص تلاش کنند.

همه مقالات به همه چیز در مورد مذاکره پرداخته اند اما متاسفانه در مورد اصل اول مذاکره کمتر دیده و خوانده ام و آن بیان و لحن و آوای شما است . متاسفانه اکثر افراد سخن نمی گویند بلکه فقط و فقط ناله می کنند ناله ای که حال انسان را بد می کند لطفا و حتما سعی بفر مائید اوای خود را بهبود و توسعه داده و روی لحن خود کار کنید و برای صدای انرزیک سعی  کنید رو به سمت مطالعه کتب حرفه ای پیرامون  ائین سخنوری و سخنرانی بیاورید و یا به کلاسهای فن بیان البته نه توسط آماتورهای تازه کار که الان به یمن پول های باد آورده و  کلاهبردارنه که صرف رتبه اول گوگل  شدن نموده اند بروید در اینجا جا دارد از استاد بزرگوارم مرحوم مهران دوستی و یا مرتضی احمدی و عطاء الله کاملی بزرگ که جای خالی استاد در دنیای دوبله و گویندگی و تدریس به شدت خالی است (خداوند رحمت کند)

دکتر مازیار میر مشاور و تحلیل گر

Views: 2

برچسب‌ها:, , , , , , , , , ,