معرفی بهترین کتاب های مذاکره 2023

اسفند ۱۱, ۱۴۰۲
22 بازدید

معرفی بهترین کتاب های مذاکره 2023     چه در حال مذاکره با همکاران، مشتریان یا اعضای خانواده باشید، 19 کتاب مذاکره زیر از کارشناسان PON دیدگاه های جدیدی را در مورد معضلات رایج مذاکره ارائه می دهد. در میان بهترین کتاب‌ها در زمینه مذاکره، به شما کمک می‌کنند تا به معاملات بهتری برسید، روابط قوی‌تری […]

معرفی بهترین کتاب های مذاکره 2023

 

 

چه در حال مذاکره با همکاران، مشتریان یا اعضای خانواده باشید، 19 کتاب مذاکره زیر از کارشناسان PON دیدگاه های جدیدی را در مورد معضلات رایج مذاکره ارائه می دهد. در میان بهترین کتاب‌ها در زمینه مذاکره، به شما کمک می‌کنند تا به معاملات بهتری برسید، روابط قوی‌تری ایجاد کنید و به طور موثر به تعارض رسیدگی کنید.

22 کتاب مذاکره که شما را به \”بله\” در هر مذاکره شخصی یا تجاری می رساند

بهتر، نه کامل :

راهنمای رئالیستی برای حداکثر نیکویی پایدار ، نوشته ماکس اچ. بازرمن. در مذاکره و فراتر از آن، ما اغلب ناخواسته تصمیمات ناکارآمد و حتی غیراخلاقی می گیریم. بازرمن، استاد دانشکده بازرگانی هاروارد، راهنمایی هایی را از فلسفه و روانشناسی ارائه می کند تا تصمیمات بهتری را بدون نیاز به فداکاری بیهوده اتخاذ کند.

مذاکره کارآفرینی :

درک و مدیریت روابطی که موفقیت کارآفرینی شما را تعیین می کند ، نوشته ساموئل دینار و لارنس ساسکیند. اکثر استارت آپ ها شکست می خورند و گام های اشتباه در مذاکره اغلب مقصر هستند. دینار،مدرس دانشگاه MIT

دستیابی به بله با خود و سایر مخالفان شایسته ، نوشته ویلیام اوری. درکتاب پیشگامانه خود در مورد مذاکره، پروژه مذاکره هاروارد و کارشناسان PON یک رویکرد گام به گام برای دستیابی به توافقاتی ارائه می دهند که به نفع همه طرف ها باشد. به ویژه، آنها ارزش تمرکز بر منافع را به جای موقعیت ها و جدا کردن مردم از مشکل برجسته می کنند.

\"مهارت

مهارت های مذاکره قدرتمندی ایجاد کنید و معامله گر و رهبر بهتری شوید. گزارش ویژه رایگان ما، مهارت های مذاکره: استراتژی های مذاکره و تکنیک های مذاکره برای کمک به شما برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده بهتر ، از برنامه مذاکره در دانشکده حقوق هاروارد دانلود کنید.

 

 

استعداد شورشی: چرا شکستن قوانین در محل کار و زندگی به صرفه است ،اثر فرانچسکا جینو. در مذاکره و سایر حوزه‌ها، پایبندی بیش از حد به قوانین می‌تواند منجر به تصمیمات و توافق‌های بدون الهام شود. جینو، استاد دانشکده بازرگانی هاروارد، در Rebel Talent می نویسد، هم در تجارت و هم در زندگی شخصی ما، دوز سالم شورش می تواند تعامل ما را عمیق تر کند. 

مذاکره در محل کار: تبدیل بردهای کوچک به سودهای بزرگ ، اثر دبورا ام. کولب و جسیکا ال. پورتر. اگر فقط در طول مصاحبه استخدام و بررسی عملکرد سالانه مذاکره کنیم، به اهداف شغلی خود نخواهیم رسید. درمذاکره در محل کار، استاد بازنشسته کالج سیمونز، کلب و مشاور پورتر به ما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانیم برای فرصت‌های جدید و انعطاف‌پذیری بیشتر با زیر سؤال بردن وضعیت موجود، مذاکره کنیم.

مذاکره سه بعدی: ابزارهای قدرتمند برای تغییر بازی در مهمترین معاملات شما ، توسط دیوید A. Lax و James K. Sebenius. لاکس، مدیر Lax Sebenius و سبنیوس، استاد مدرسه بازرگانی هاروارد، می نویسند که ما با یک اراده در فرآیند مذاکره رو در رو جذب می شویم، ما اغلب فرصت های فراوانی را که برای شکل دادن به مذاکرات به نفع خود از طریق تنظیم و طراحی معامله داریم، تشخیص نمی دهیم.مذاکره سهبعدی

اولین حرکت: همراهی مذاکره کننده ، اثر آلن لمپرور و اورلین کولسون. هنگامی که یک مذاکره بی نتیجه می شود، اغلب به دلیل آمادگی ناکافی است. در اولین حرکت ، لمپرور، استاد دانشگاه براندیس و کولسون، استاد مدرسه بازرگانی ESSEC، استراتژی‌های مشخصی برای حرکت فراتر از غریزه، با تأکید ویژه بر ایجاد رابطه، ارائه می‌کنند.

مذاکره غیرممکن: چگونه بن بست ها را بشکنیم و درگیری های زشت را حل کنیم (بدون پول یا عضله) ، نوشته دیپاک مالهوترا. هنگامی که پشت شما به دیوار است، به مجموعه ای خاص از تکنیک های مذاکرهنیاز دارید. مالهوترا، استاد مدرسه بازرگانی هاروارد، سه رویکرد اثبات شده را که می‌توانید برای هدایت بحران‌های زندگی واقعی در محل کار و خانه استفاده کنید، تشریح می‌کند.

نابغه مذاکره: چگونه بر موانع غلبه کنیم و به نتایج درخشان در میز مذاکره و فراتر از آن دست یابیم ، نوشته دیپاک مالهوترا و مکس اچ. بازرمن. در Negotiation Genius ، استادان مدرسه بازرگانی هاروارد، Malhotra و Bazerman مهارت‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که همه ما برای برتری در مذاکره به آن نیاز داریم، از جمله اینکه چگونه فرصت‌های مذاکره را در شرایط چالش‌برانگیز شناسایی کنیم و از یک موقعیت ضعیف چانه‌زنی با موفقیت مذاکره کنیم.

چانه زدن با شیطان: چه زمانی مذاکره کنیم، چه زمانی بجنگیم ، نوشته رابرت منوکین. وقتی یک همتای بالقوه را از نظر اخلاقی منفور می‌یابیم، ممکن است به‌کلی از مذاکره با او اجتناب کنیم، اما این همیشه بهترین انتخاب نیست. Mnookin، رئیس برنامه در Negotiation و استاد دانشکده حقوق هاروارد، توصیه هایی را در مورد چگونگی تصمیم گیری عاقلانه درباره زمان مذاکره و زمان مبارزه با سرسخت ترین دشمنان ارائه می دهد.

رهبران واقعی مذاکره می کنند! به دست آوردن، استفاده و حفظ قدرت رهبری از طریق مذاکره ،نوشته جسوالد دبلیو سالاکوز. رهبری سازمانیمستلزم مذاکره مداوم است و رهبران به مشاوره مذاکره متناسب با مسئولیت های منحصر به فرد آنها نیاز دارند. در رهبران واقعی مذاکره کنید! سالاکوس، استاد دانشگاه تافتز، استراتژی‌های مذاکره‌ای را  برای پیشرفت به موقعیت‌های رهبری، پیشرفت در نقش خود و حفظ قدرت خود ارائه می‌کند.   

مذاکره در مورد غیر قابل مذاکره: چگونه بیشترین تعارضات احساسی خود را حل کنیم ، نوشته دانیل شاپیرو. برای یافتن روش‌های مؤثرتر برای حل تعارض، رویکرد گام به گام شاپیرو، بنیان‌گذار و مدیر برنامه مذاکره بین‌المللی هاروارد را دنبال کنید. مذاکره در مورد غیر قابل مذاکره،نیروهای عاطفی عمیقی را توصیف می کند که روابط ما را خراب می کنند و نحوه غلبه بر آنها را توضیح می دهد.

با تشکر از بازخورد: علم و هنر دریافت بازخورد خوب ، توسط داگلاس استون و شیلا هین. جذب و پذیرش بازخورد یک مهارت کلیدی در مذاکره است، اما تعداد کمی از ما در آن مهارت داریم. استون و هین از پروژه مذاکره هاروارد توضیح می‌دهند که چگونه از بازخوردهای ارائه‌شده حتی ضعیف بیاموزیم – حتی اگر مایلیم همانگونه که هستیم پذیرفته شویم.

مکالمات دشوار: چگونگی بحث در مورد آنچه که بیشتر اهمیت دارد ، نوشته داگلاس استون، بروس پاتون و شیلا هین. وقتی مذاکرات داغ می‌شود، اغلب کنار می‌کشیم یا سرکوب می‌کنیم. استون، پاتون و هین، کارشناسان پروژه مذاکره هاروارد، در کتابتأثیرگذار خودمورد مذاکره، راهبردهایی را برای باز کردن مکالمات دشوار مورد نیاز برای بازگرداندن روابط و مذاکرات ارائه می‌کنند.

معامله گری: استراتژی جدید مذاکرات ، اثر گوهان سوبرامانیان. بیشتر توصیه‌های مذاکره بر تعاملات ما با کسانی که در آن طرف میز هستند متمرکز است. اما در مورد رقبای ما چطور می توانیم به طور موثر با آنها برخورد کنیم؟ برای کمک به موفقیت ما در طیف وسیعی از مذاکرات پیچیده، استاد دانشکده بازرگانی هاروارد و دانشکده حقوق هاروارد، سوبرامانیان بهترین شیوه های مذاکرات و مزایده ها را ارائه می دهد.

خوب برای شما، عالی برای من: یافتن منطقه تجاری و برنده شدن در مذاکره برد-برد ، اثر لارنس ساسکیند. به گفته ساسکیند، استاد MIT، مذاکره‌کنندگان اغلب بر این باورند که با انتخاب بین سخت‌گیر بودن و منصف بودن روبرو هستند، اما اینطور نیست. خوب برای تو، عالی برای منبه ما نشان می دهد که چگونه با طرف مقابل کار کنیم تا معاملات خلاقانه پیدا کنیم – و سپس بخش عمده ای از ارزش را برای خودمان ادعا کنیم.

دستیابی به بله با خود و سایر مخالفان شایسته ، نوشته ویلیام اوری. خواه از آن آگاه باشیم یا نه، اغلب با رفتارهای خود خرابکارانه خود را در مذاکره نگه می داریم. کتاب «دستیابی به بله با خودت»نوشته «برنامه در مذاکره» یوری- در اصل، پیش درآمدی بر پرفروش‌ترین کتاب او«دستیابی به بله»(نوشته شده با راجر فیشر و بروس پاتون) – به ما نشان می‌دهد که چگونه بر موانع درونی روابط و توافقات قوی فائق آییم.

کتاب مذاکرات دنیای واقعی: استراتژی های موفق از تجارت، دولت و زندگی روزمره ، نوشته جاشوا ان. وایس. هنگام تمرین اصول و استراتژی های مذاکره، به یادگیری نحوه اجرای موفقیت آمیز آنها توسط دیگران کمک می کند. در کتاب مذاکرات دنیای واقعی ، وایس، یکی از همکاران ارشد پروژه مذاکره هاروارد، 25 مذاکره در دنیای واقعی قانع کننده را ارائه می دهد که در آن مذاکره کنندگان بر موانع مهم غلبه کردند و قفل توافق را باز کردند. 

هنر مذاکره: نحوه بداهه سازی توافق در یک دنیای آشفته ، نوشته مایکل ویلر. حتی زمانی که به توصیه‌های صحیح مذاکره مسلح باشیم، ممکن است همچنان در مواجهه با غافلگیری‌هایی که بر سر میز مذاکره ظاهر می‌شوند، دچار مشکل شویم. ویلر، استاد دانشکده بازرگانی هاروارد،درکتاب هنر مذاکره

قدرت توجه: آنچه که بهترین رهبران می بینند ، نوشته مکس اچ. بازرمن. آیا تا به حال به دلیل از دست دادن اطلاعات مهمی که باید به آن توجه می‌کردید، مذاکراتی از هم پاشیده شود؟ بازرمن، استاد مدرسه بازرگانی هاروارد، چگونگی غلبه بر تمایل رایج به تمرکز بیش از حد بر مشکل پیش روی ما در مذاکرات و فراتر از آن را توضیح می دهد.

Sidetracked: چرا تصمیمات ما از مسیر خارج می شوند و چگونه می توانیم به برنامه پایبند باشیم ، اثر فرانچسکا جینو. در مذاکره و سایر حوزه‌های تصمیم‌گیری، ما اغلب از اهداف خود پیروی نمی‌کنیم. جینو، استاد مدرسه بازرگانی هاروارد، با تکیه بر تحقیقات در زمینه اخلاق، روابط، و تعصبات رایج، راه‌های جدیدی را برای بهبود پیگیری ما پیشنهاد می‌کند.

زندگی مذاکره: رازهایی برای دیپلماسی روزمره و ایجاد معامله ، نوشته جسوالد دبلیو سالاکوز. به دنبال راهنماي چگونگي مذاكره در زندگي روزمره خود هستيد؟ استاد دانشگاه تافتس، سالاکوزه، خوانندگان را گام به گام در فرآیند مذاکره راهنمایی می‌کند و طیف گسترده‌ای ازاستراتژی‌های مذاکرهکه می‌توانید در فرهنگ‌ها، درمذاکرات چند طرفه، در دفتر و با عزیزان از آنها استفاده کنید.

Views: 3

برچسب‌ها:,