دکتر مازیار میر مرجع و مشاور انتخابات، مذاکره و زبان بدن ایران

در این مطلب خواهید خواند

مهندسی برندها برای پسا اینده

مهندسی برندها

برند

من این نقشه راه را برای هر متخصص، کارشناس یا اجرایی که می خواهد یک برند شخصی بسازد اما نمی داند از کجا شروع کند، تهیه کرده ام. همچنین برای مدیران بازاریابی در شرکت های خدمات حرفه ای است که وظیفه دارند سازمان و افراد خود را بیشتر دیده شوند.

چه یک کارآفرین انفرادی باشید یا در یک شرکت Fortune 100 کار کنید، روندی که من ارائه می کنم یکسان است. با این حال من یک اخطار دارم. نقش شما هر چه باشد، یک نکته اساسی وجود دارد که من نمی توانم به شما یاد بدهم – شما باید در زمینه کاری خود تخصص درستی داشته باشید. هیچ دانش تخصصی تقلبی وجود ندارد.

همچنین ببینید: داستان موردی همکاران نیشیث دسایی

برندسازی شخصی چیست؟
برند شخصی ترکیبی از دیده شدن و شهرت یک فرد در میان مشتریان و همتایانش است. برندسازی شخصی برنامه‌ای از فعالیت‌هایی است که برای ارتقای دید افراد و بهبود شهرت آنها طراحی شده است. با شناخته شدن و احترام بیشتر، این افراد برجستگی و قدرت کسب می کنند.

نمونه های برندسازی شخصی
برای زنده کردن این مفهوم از برندسازی شخصی، اجازه دهید چند مثال را در نظر بگیریم. برای متخصصی که در صنعت خدمات حرفه‌ای کار می‌کند، نمونه‌هایی از برندسازی شخصی بر روی ایجاد دید و اعتبار آنها به عنوان یک متخصص متمرکز است. یک معمار با تجربه را در نظر بگیرید که در طراحی پل مدرن تخصص دارد. آنها ممکن است با سخنرانی در کنفرانس‌های صنعتی که در آن می‌توانند تخصص خود را به نمایش بگذارند و برخی از نوآوری‌هایی را که در کار خود پیاده‌سازی کرده‌اند، توصیف کنند، به میزان دیده شدن و شهرت خود بپردازند.

اگر این معمار قرار بود با یک متخصص روابط عمومی کار کند، ممکن است با برقراری ارتباط با روزنامه‌نگاران و سایر تأثیرگذاران در صنعت معماری، شهرت و شهرت خود را بیشتر کند. یک متخصص روابط عمومی ممکن است در چند پادکست حضور داشته باشد و شاید مصاحبه ای را در یک مجله معتبر ترتیب دهد.

راه دیگری که این متخصص می تواند برند شخصی خود را بسازد، نوشتن مطالب رهبری فکری منظم در وبلاگ شرکت خود است. سپس می توانند این محتوا را با اتصالات خود در لینکدین به اشتراک بگذارند. و اگر آنها پست های وبلاگ خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند، می توانند توسط یک مخاطب کاملاً جدید پیدا شوند – مخاطبی که فقط در طول زمان رشد می کند.

بنابراین با در نظر گرفتن این تعریف و مثال‌ها، استراتژی برندسازی شخصی چگونه به نظر می‌رسد؟

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
اگه مطلب رو دوست داشتی، اینا رو از دست نده!
خلاصه کتاب

معرفی بهترین پادکست‌‌های ایرانی نوشته مازیار میر

معرفی بهترین پادکست‌‌های ایرانی نوشته مازیار میر معرفی بهترین پادکست‌‌های ایرانی نوشته میر معرفی بهترین پادکست‌‌های ایرانی معرفی بهترین پادکست‌‌های ایران معرفی بهترین پادکست‌‌ها       بهترین پادکست‌‌های ایرانی

mazyar mir
خلاصه کتاب

خلاصه کتاب راه تویوتا اثر جفری کی لایکر

خلاصه کتاب راه تویوتا اثر جفری کی لایکر خلاصه کتاب راه تویوتا خلاصه کتاب نقد و بررسی کتاب راه تویوتا نویسنده: جفری لایکر     راه تویوتا   خلاصه کتاب

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما:

دکترمازیار میر

989198718767+
دریافت مشاوره