نکاتی طلایی در تبلیغات و آگهی 1

نکاتی طلایی در تبلیغات و آگهی 1
تیر ۲۳, ۱۴۰۲
25 بازدید

 نکاتی طلایی در تبلیغات و آگهی مجله مذاکره و زبان بدن   بعنوان یک مدرس و مشاور کسب و کار یکی از مهمترین حلقه های مفقوده در کسب و کارهای ایرانی و حتی بین المللی را عدم وجود یک ویترین مناسب و همه جانبه می دانم باید اذعان نمود رفتارهای قدیمی و پر از اشتباه […]

 نکاتی طلایی در تبلیغات و آگهی

مجله مذاکره و زبان بدن

 

بعنوان یک مدرس و مشاور کسب و کار یکی از مهمترین حلقه های مفقوده در کسب و کارهای ایرانی و حتی بین المللی را عدم وجود یک ویترین مناسب و همه جانبه می دانم باید اذعان نمود رفتارهای قدیمی و پر از اشتباه دیروز امروز هرگز جایگاهی ندارد.

استفاده از ابزارهای مختلف و در راس ان شبکه های عمومی و خصوصی و بمباران گسترده مخاطب با هر ابزاری تکرار می کنم هر    ا  ب  ز  ا  ر  ی امروزه نقش گسترده ایی را بازی می کند . امروزه تبلیغات و آگهی و حتی نوع و ساخت و تفکر پشت ان نقش مهمی در افزایش فروش و معرفی محصول به مشتریان دارد و برندسازی شخصی و سازمانی و … همه و همه رابطه تام با موفقیت در این مهم دارد.

اما چه نکاتی در این میان نقش کلیدی دارد و چه رفتارهایی باید از ما بروز کند تا ما بتوانیم دقیقا به وسط سیبل و یا هدف بزنیم . باید بدانید که این مهم به شرطها و شروطهای فرا روانی باز می گردد که در مورد آن در مقالات بعدی بحث خواهیم نمود.

نظر سنجی و آمار سنجی در نظر گرفتن تمام ابعاد تبلیغ ورا تبلیغ و پس آینده تبلیغ و در نظر گرفتن تمام موارد پیرامون تبلیغات و آگهی ما در جملات و کلمات و عکسها و اندازه آنها در محیط مجازی این مسائل به شدت مهم و تاثیرگذار است.

 


لطفا مقاله بازاریابی به روش داعش را مطالعه فرمائید.


 

عنوانی جذاب و گیرا برای آگهی های خودتان انتخاب نمائید. لطفا عنوان اگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربر ترغیب شود بر روی آگهی شما کلیک کند. به ویژگیها و برتریها و مزیتهای کالا و خدمات خودتان در عنوان اگهی به شدت نظر داشته و به آن توجه کنید. در هر شهر با هر شهرستان یا شهر کوچکی ی غیر از تهران فعالیت تجاری دارید اسم شهر خود را در عنوان اگهی ارائه دهید و مخصوصا در محله مشخصی از تهران خدمات یا محصولی را ارائه می دهید اسم محله مربوطه را در عنوان آگهی ارائه دهید. لطفا یادتان باشد اسم و عنوان آگهی شما کلید ورود به دروازه های قلب مشتریان شماست. هرچه عنوان اگهی خودتان را بهتر  و جذابتر بنویسید احتما ل جذب و رضایت و لذت مشتری شما بالاتر است. این نکته مهم را بیاد داشته باشید متن اگهی خودتان را کامل و جامع و قانع کننده بنویسید. از تکنیک آوردن نظرات مشتریان راضی خودتان در متن آگهی می توانید بسیار سود ببرید.

نکته مهم دیگر این است که در متن آگهی به جای آنکه از خودتان حرف بزنید، در رابطه با مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد مستند حرف بزنید . و تا آنجایی پیش بروید که مطلب جدیدی ارائه بدهید و متنی که می نویسید به کاربر کمک  کنید که محصول یا خدمات شما را بهتر بشناسند لطفا به نوشتن ادامه دهید. اگر مطالبی که در آگهی می نویسید برای کاربر مفید نیست و به او در شناخت محصول شما کمکی نمی کند، پس خواهش میکنم که اصلا پر حرفی نکنید.

 


لطفا مقاله تبلیغات به شیوه استیو جابز را مطالعه فرمائید.


 

حتما حتما در متن اگهی آدرس شرکت و محل کار خودتان را ارائه دهید. این امر به جلب اعتماد مشتری کمک زیادی می کند و متن اگهی خودتان را شفاف و واضح بدون حواشی غیر مفید بنویسید. سعی کنید در متن آگهی اشکال و غلط املایی و  ادبیاتی و … نداشته باشید.

برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس خوب و مناسبی انتخاب نمائید. در وب سایت ها و شبکه های مجازی و…. برای هر آگهی عکس  زیبا و تاثیر گذار انتخاب نمائید. عکس و توصیه دوستانه به شناخت بهتر خدمات و محصولات شما و جلب اعتماد کاربر کمک زیادی می کند. اگر بتوانید از محصولات خودتان عکس واقعی و اصلی تهیه کنید بسیار موثر تر است. اگر خدماتی ارائه می دهید افراد شرکت خودتان را حین کار می توانید در تبلیغات خود نشان دهید. برای افزایش تاثیر و بازدهی آگهی خودتان فرصت درج تصوی را از دست ندهید.

لطفا برای آگهی و تبلیغ خودتان کلمات کلیدی موثرت و اثر گذارتر و چند وجهی تری را انتخاب نمائید. کلمات کلیدی در ایندکس شدن بهتر اگهی و تبلیغ شما توسط گوگل کمک بسیار زیادی می کند. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب شانس دیده شدن و بهتر دیدشدن آگهی  های خودتان را افزایش خواهید داد. تصور کنید که مشتریان کالا و خدمات شما از چه عبارتهایی در گوگل استفاده می کنند تا کالا و خدمات مورد نظر خودشان که شما هم همان محصولات و خدمات را ارائه می دهید را پیدا کنند. همان عبارتها را به عنوان عبارتهای کلیدی برای آگهی خودتان در نظر بگیرید. ….ادامه دارد

دکتر سید مازیار میر مشاور و تحلیلگر

مطالعات بیشتر:

کمپین تبلیغاتی

 

اخبار مهم

ننه ما یا ننه بورکینافاسو مسئله این است

ننه ما یا ننه بورکینافاسو مسئله این است...

اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳
خلاصه کتاب تفکر نامطمئن نوشته آنی دوک

خلاصه کتاب تفکر نامطمئن نوشته آنی دوک...

اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳
خلاصه کتاب سرزمین موعد نوشته باراک اوباما

خلاصه کتاب سرزمین موعد نوشته باراک اوباما...

اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳

زبان بدن اشک و نظریه های روانشناسی اشک...

اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳
دروغ در مذاکره

دروغ در مذاکره

اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳
خلاصه کتاب استاد مذاکره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن

خلاصه کتاب استاد مذاکره اصول و فنون مذاکره و ...

اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۳
خلاصه کتاب دقیقا چه بگوییم نوشته فیل ام جونز

خلاصه کتاب دقیقا چه بگوییم نوشته فیل ام جونز...

اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۳
اصول و فنون مذاکره حرفه ای و اقناع مخاطب

اصول و فنون مذاکره حرفه ای و اقناع مخاطب...

اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۳
یادداشت های یک مشاور کسب و کار

یادداشت های یک مشاور کسب و کار...

اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۳
وزن در مذاکره ها و بایدها و نبایدهای آن در ارتباطات حرفه ای

وزن در مذاکره ها و بایدها و نبایدهای آن در ار...

اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۳
مذاکره چیست؟ نوشته دکتر مازیار میر

مذاکره چیست؟ نوشته دکتر مازیار میر...

اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳
نگاهی به کتاب موفق وپرفروش “استادی در مذاکره” به قلم استادمازیارمیر

نگاهی به کتاب موفق وپرفروش “استادی در مذاکره”...

اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳

همایش بین المللی شیوه های کاربردی اندیشه های ...

اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳

نمونه سوالات دانشگاه بین المللی GIG...

اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳

مذاکره با راهبرد دفاع در عمق راهبردی استراتژی...

اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳