نکات پیشرفته زبان بدن عشق قسمت 13

نکات پیشرفته زبان بدن عشق قسمت 13
تیر ۲۳, ۱۴۰۲
18 بازدید

نکات پیشرفته زبان بدن عشق قسمت ۱۳ عشق ورزیدن و  عاشق کسی بودن به زندگی ما رنگ و بو و عطری زیباتر و رویاییو رومانتیک تر می بخشد. انسان وقتی به دیگری احساس نزدیکی می کند، شادتر و حتی بسیار سالمتر خواهد بود. عشق کمک میکند احساس کنیم مهم  و ارزشمند و متفاوت هستیم، درکمان می کنند و در کنار او هم  احساس […]

نکات پیشرفته زبان بدن عشق قسمت ۱۳

\"love

عشق ورزیدن و  عاشق کسی بودن به زندگی ما رنگ و بو و عطری زیباتر و رویاییو رومانتیک تر می بخشد. انسان وقتی به دیگری احساس نزدیکی می کند، شادتر و حتی بسیار سالمتر خواهد بود. عشق کمک میکند احساس کنیم مهم  و ارزشمند و متفاوت هستیم، درکمان می کنند و در کنار او هم  احساس  والای امنیت را تجربه و با تمام وجود حس می کینم.

اما هر نوع عشق حس خاص خود را هم دارد و این بسیار طبیعی است. حس عشقی که برای والدینمان احساس میکنیم با آنچه برای برادر و یا خواهر کوچکمان یا دوست صمیمیمان داریم کاملا متفاوت بوده و  فرق میکند. و دوست داشتنی که در روابط عاشقانه تجربه میکنیم خود نوع بسیار خاصی از یک عشق است. توانایی ما برای حس کردن عشق از دوران نوجوانی آغاز میشود. نوجوانان همه جهان حس عاشقانه مجذوبیت را احساس میکنند. حتی در فرهنگهایی که به افراد اجازه ابراز اینگونه احساسات داده نمیشود، باز هم این احساسات وجود دارند. ایجاد احساسات عاشقانه و جذبه جنسی به دیگران بخشی طبیعی از بلوغ است. این احساسات جدید میتوانند بسیار هیجان انگیز یا حتی در ابتدا گیج کننده باشند. ترکیبات جادویی روابط عاشقانه ، عشق آنقدر احساس انسانی و عارفانه و قدرتمندی است که  حد و حدودی ندارد مطابق آخرین تحقیقات عشق را در سه گام بلند و اصولی باید دسته بندی نمود .


لطفا و حتما کتاب زبان بدن ایرانی را هم مطالعه فرمائید.


این سه خصوصیت اصلی عبارتند از :

گام اول- وفای به عهد از کوچک و بزرگ خلف وعده ها که زیاد می شود با ید به عشق و معشوق شک کرد چرا که  قول و وعدهایی که در زمان عاشق شدن به همدیگر می دهیم بسیار مهم و حیاتی است و طبق همین قول و قرار ها و حتی در پستی ها و بلندی های رابطه و یا زندگی مشترک باید به طرف مقابل خود  و برای همیشه وفادار باقی بمانیم.

گام دوم – احساس صمیمیت نزدیکی و از خود بودن و تا آنجا این نزدیکی به پیش می رود که همه مکنونات قلبی خود را برایش باز گو می کنیم و مشتاق به بیانات مکنونات قلبی خود هم به شدت و در طول مدت زمان هستیم احساس امنیت و اعتماد و مخصوصا سبک بال بودن پس از بیان همه حقایق بخشی از احساس خوب و دلپذیر امنیت و درک متقابل و مخصوصا لذت عاشق بودن و دوست داشتن همه و همه در گروی این گام بلند است.

گام سوم – هرچند معیارهای این گام شاید فراتر از معیارهای معمول است اما رایحه و بوی معشوق دو طرف را بهم می کشد و شاید بخاطر همین مسئله می گویند علف به دهن بز باید شیرین بیاید طعم بوسه های معشوق اگر چه برای دیگری صورت ظاهر معشوق دیگری زشت و کریه المنظر است اما در چشم عاشق معشوق زیباتر از یوسف و برتر از زلیخا رخ می نماید. و این کشش آنقدر عمیق معنی دار است که هر مانعی را از سر راه بر می دارد تا به معشوق خود برسد و این بسیار قابل تعمق و تامل است.

این سه ویژگی ها که من آنرا در سه گام اساسی عشق دسته بندی نمودم. برای فرم دادن به انواع مختلف روابط بسیار مهم است نبود هر گام نشان از اکمل بودن آن رابطه است من باب مثال جذابیت بدون اینکه  در کنارش حضور  پر رنگ و موثری داشته باشیم نوعی دوستی و یا حداکثر یک دوستی صمیمی است  و هرگز ما عاشقانه مجذوب این دوستان نیستیم ….

 مازیار میر مشاور و تحلیلگر 

Mazyar Mir professional consultant and analystd

توصیه می شود نگاهی داشته باشید به مطالب زیر:

زبان بدن زنان

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ

یک خانم وکیل حرفه ای چه ظاهری دارد ؟

فن دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری

آموزش زبان بدن و مذاکره

مجموعه آموزشی موفق قسمت اول

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

Views: 4

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , ,