پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق اول

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق اول
فروردین ۱۲, ۱۴۰۳
23 بازدید

مجله مذاکره و زبان بدن پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق اول پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق اول اما اول باید بدانیم زبان بدن چیست؟ زبان بدن یا body language یا همان زبان بی زبانی  قدیمی ترین و رایج ترین زبان بین حیوانها و بین نسل بشر است سنگ نوشته های روی غارها و یا […]

مجله مذاکره و زبان بدن

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق اول

\"زبانپیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق اول

اما اول باید بدانیم زبان بدن چیست؟

زبان بدن یا body language یا همان زبان بی زبانی  قدیمی ترین و رایج ترین زبان بین حیوانها و بین نسل بشر است سنگ نوشته های روی غارها و یا فسیلهای کشف شده و یا نوشته های حکمتانه و یا تخت جمشید و اهرام ثلاثه مصر همه و همه موید این مسئله است که زبان بدن یا زبان رفتار و یا تن گفتار قدیمی ترین و اولین زبان نسل بشر و حتی حیوانات است.نوزادی که تازه به دنیا آمده است نیز از همین زبان یاری می جوید تا احساس و نیازهای خود را به مادرش بازگو نماید.

که به انواع  و اقسام اشکال ارتباطات غیر کلامی اطلاق می شود و یا بصورت تخصصی به رفتاری اشاره می‌کند که یک انسان بدون هیچ آوا و کلام و صدایی بتواند به دیگر افراد پیام و سخن و منظور خود را انتقال دهد گویند.

این زستها و رفتارها و حرکتها می تواند مانند انواع اداها و حالتها و به اصطلاح اطوارها و یا حالت بدنی خاص مانندکیفیت قرار گرفتن سر و صورت و یا پا بازوها و دستها و انگشتان دست و…  باشد.به تعبیر دیگر باید گفت  زبان بدن یا تن گفت یا تن گفتار به کلیه رفتار های بدنی و و زوایای بدنی و همچنین جلوه های هیجانی سر و صورت چشمها لب و دهان و ابرو و… اطلاق می گردد.

امروزه تمامی مردان و زنان جهان دنبال اکسیریبرای جذب همسر و یا عشق ابدی زندگیشان بسیار سیر می کنند و متاسفانه در سایتها به مطالب خوب و بومی ایرانی برخورد نمی کنند جز مطالبی بدیهی و ساده و پیش پا افتاده و بی اثر و اشتباه ما سعی داریم دراین سلسله مقالات کوتاه و کاربردی به این موارد بپردازیم آرزو می کنم در این امر مقدس به توفیق لازم دست پیدا نماییم لطفا مارا از نظرات خوب خودتان مطلع فرمائید.

چگونه هر مرد و زنی را تحت تاثیر خود قرار داده و جذب کنیم آیا این امر ممکن است؟ مرحله بعدی که بسیار مهم تر است این خواهد بود که بتوانیم  زبان بدن طرف مقابل را ارزیابی کنیم که ایا به طرف شما جذب شداند یا نقش بازی می کنند  و یا ….

واژه‌ها و کلماتی که خانمها و آقایان  به کار می‌برند وبه دنبال آن هستند که ببینند فرد مورد نظرشان به طرف آن‌ها جذب شده است یا نه کدام است؟

بهترین تکنیک استفاده از تکنیک ۶۰ ثانیه است شما باید ظرف سه تا پنج ثانیه طرف مقابل مرد و زن فرقی ندارد تحت تاثیر قرار دهید و کمتر از ۶۰ ثانیه تمام آنچه باید بگوئید را به نحو احسن بیان نمائید سلام کلید آغاز سخن است اما باید بدانید هر مرد و زنی از آهنگ طنین پر قدرت و زیبای آهنگ کلام تحت تاثیر قرار می گیرد که چاشنی اصلی آن یک لبخند آشنا و زیبا است برای آقایان سلامی محکم و مردانه و برای خانمها سلامی با حس زنانگی بهترین آغاز سخن است ارتباط چشمی در حداکثر توان و قدرت بهمراه لبخندی ملیح و دلچسب که به قدرت کلام شما می افزاید اما بعنوان کلید حسن ختام این قسمت حتما ظرف کمتر از ۶۰ ثانیه ارتباط چشمی را قطع کنید تا جسور و گرگ صفت شناخته نشوید خانمها از آقایان هیز بدشان می آید و آقایان هم از خانمهایی که خیرگیی در نگاهشان مستور باشد …..

یادتان باشد هیچ چیز و هیچکس و هیچ رفتار و تفکری آنگونه که به نظر می رسد نیست کتاب زبان بدن ایرانیcfhk fnk.cfhk fnk jjg.cfhk fnk jjg,gogبهترین استاد مذاکره و زبان بدن 

ادامه مطلب را میتوانید از اینجا دنبال کنید:

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت دوم

زبان بدن لوندقسمت اول

زبان بدن لوندقسمت دوم

زبان بدن لوندقسمت سوم

زبان بدن لوند قسمت چهارم

زبان بدن لوند قسمت پنجم

زبان بدن لوند قسمت ششم

یک پیشنهاد دوستانه حتما مطالب زیر را هم مطالعه فرمائید:

زبان بدن آرایش قسمت اول

کارگاه آموزشی پیشرفته مذاکره و زبان بدن در کسب و کار

آموزش زبان بدن و مذاکره

تبی بنام خودشیفتگی مزمنNarcissism

روشهای ساده آموزش زبان بدن

زبان بدن تتلو

Views: 8

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,