پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت دهم

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت دهم
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۳
28 بازدید

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت دهم   سلسله مقالات کوتاه و کاربردی با عنوان پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق متاسفانه مواجه شد با سیل پیام های توهین امیز که مرا متهم به اشاعه فساد نمودند اول یاد آور می شوم که حقیر به شدت به مسائل شرعی و دینی بعنوان یک جزئ […]

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت دهم

 

سلسله مقالات کوتاه و کاربردی با عنوان پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق متاسفانه مواجه شد با سیل پیام های توهین امیز که مرا متهم به اشاعه فساد نمودند اول یاد آور می شوم که حقیر به شدت به مسائل شرعی و دینی بعنوان یک جزئ کوچک خانواده سادات پایبندم و معتقدم علمی که با مشقت فراگرفته ام را به هم وطنان انتقال دهم تکنیکهای فوق به منظور ازدواج آسان و بهتر و نگداری همسر و بالا بردن کیفیت زندگی زناشوئی تهیه و تدارک دیده شده است از مواد مخدر هم بعنوان دارو و هم بعنوان سم و افیون استفاده می شود ، آرزو می کنم در این امر مقدس به توفیق لازم دست پیدا نماییم. در چند مقاله گذشته  شما را با دنیای عشق و عاشقی و مقدمات تخصصی آن اشنا نمودیم.

در ادامه بصورت تخصصی مباحث را پیش می بریم لطفا و حتما نظرات خود را برایمان ارسال فرمائید. باتشکر مازیار میر

حالت بالا تنه

حالت بالاتنه اقایان معمولا مربع شکلی است و اغلب زمانیکه با زنی که دوستشان دارند صحبت می‌کنند شانه‌هایشان به طور ناخودآگاه انعطاف پذیری بیشتری پیدا می نماید.

یک اصل بسیار مهم و حیاتی اگر طرف مقابلتان خود را طوری قرار می‌دهد که شما در مقابل و در مرکز او قراربگیرید تا او بتواند براحتی روی شما تمرکز داشته باشد بسیار محتمل است که او یک دل نه صد دل عاشق شما است…..

پیوسته به طرف مقابل تان و بازوهای او کاملا و به دقت تو جه کنید یادتان باشد بازوهای بسته نشان دهنده وجود یک مانع است ، پس بازوهای باز نشان دهنده صمیمیت و نزدیک شدن بیشتر و محبت بیشتر است، چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ احساسی و یکی از شفاف‌ترین نشانه‌های جذب شدن طرف مقابل همین رفتار است مخصوصا اگر هماهنگی بین زبان کلام و زبان بدن وجود داشته باشد.

مواجه شدن با مردی که بازوهایشان از یکدیگر باز است به آن معنی است که او می‌خواهد شما را با آغوش باز بپذیرد و بلعکس….

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

Views: 1

برچسب‌ها:, , , , , , , ,