پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت سوم

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت سوم
تیر ۳, ۱۴۰۲
20 بازدید

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت سوم   پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت سوم در دو مقاله کوتاه گذشته به مواردی که زنان و مردانرا تحت تاثیر واقعی قرار داده و در مورد نکات مهمیپرده برداری نمودم و کمی پیرامون قدرت واژه‌ها وکلمات سخن راندیم (این مقاله نیم نگاهی داردبه مقاله کوتاه […]

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت سوم

 

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت سوم

در دو مقاله کوتاه گذشته به مواردی که زنان و مردانرا تحت تاثیر واقعی قرار داده و در مورد نکات مهمیپرده برداری نمودم و کمی پیرامون قدرت واژه‌ها وکلمات سخن راندیم (این مقاله نیم نگاهی داردبه مقاله کوتاه این شماره گاردین )واژه‌ها و کلماتی که مردان و زنان عاشق به کار می‌برندو سفت و سخت به دنبال آن هستند که ببینند طرفمورد نظرشان به طرف آن‌ها جذب شده است یا خیر؟

زمانیکه پای جذب شدن افراد مختلف بدور از نگاهجنسیتی سخن به میان می‌آید،بهتر است که ببینیمزبان بدن چه می‌گوید به جای اینکه به کلام توجه کنیم،بهتر است به زبان بدن افراد توجه خاص و ویژه داشته باشیم.

زمانیکه فردی زن و یامردی به طرف کسی جذب می‌شوند معمولاً زبانشان بسته یا خیلی باز می شود یعنی پرگویی غیر رایج و یا لکنت و سکوت همه و همه می تواند نشان از علاقه مندی باشد هرچند این قانون مطلق نبوده و نیست . ممکن است فرد عاشق گیج و سردرگم و یا مه و مات به نظر برسد.به هر حال توجه داشته باشید اتفاقاتی در حال تکوین است پس به ریزجزئیات و ریزترین ریز جزئیات بسیار توجه کنید.

((برای اولین بار در کشور تئوری نگاه به ریزجزئیات و ریزترین ریز جزئیات را مازیار میردر کشور مطرح نموده است))

در اینجا به قسمت‌هایی از علم  زبان بدن اشاره می‌کنم  آن زمانیکه فرد به طرف شما جذب شد مانند یک کتاب باز کاملا بتوانید تحلیل کنید هر بخشی از رفتارها را البته ذکر این مطلب را بر خود واجب می دانم آنچه استاد نماها و متاسفانه اکثر مدرسین علم زبان بدن بیان می کنند صحت نداشته صرفا تئوریهای اثبات نشده است که علی رقم تذکر به همه عزیزان به منظور کسب درآمد و این دروغ ها را با مجله کذایی خود و یا یک شاخه گل یا ره آورد کانادا به خورد خلق الله می دهند که…. والله دیگر نمی دانم چه کنم….

خوب بهتر است با مقدمه بلند بالا تاکید کنم مطالب علم زبان بدن کمتر از ۵۰% قابل اعتماد است و نباید به آن بصورت افراطی و کلی و چشم بسته اعتماد کرد اما در ادامه این سلسله مقالات شمارا با کلیدهایی نوین در تفسیر زبان بدن عشق که برای اولین بار در این سایت مطرح خواهد شد اشنا خواهم نمود برخی از استاد نماها با یک تفسیرعکس کذایی شما را به بیراهه می برند و با ۵۰-۶۰ سال سن و تجربه و مطالعه زبان بدن و یا بقول خودشان مدرس دانشجویان دکترای هستند اما متاسفانه زبان بدن را اصلا  نمی شناسند و نمی فهمند پس خیلی از خود انتظار نداشته باشید و کمی صبر و تحمل داشته باشید.

اغلب مردان و زنان سعی می‌کنند علاقه خود را پشت مخ زدن‌های احمقانه پنهان کنند. ممکن است برایتان جک بگویند ، شما را غلغلک دهند یا به شوخی شما را دست بیندازند تا شما را به خنده وادارند .البته ، فردی که درونگرا و آرام باشد ممکن است آرام بگیرد چرا که بسیار می ترسد اما اینها عمومیت ندارد فقط یک چیز حتمی است رفتارها پر رنگ و یا کم رنگ می شود بعبارت دیگر فرد منفعل تر و یا انفعالی شده یا کم تحرک و بیتحرک و این همان اثر عشق است و یا زمزمه طوفان علاقه…..

یادتان باشد هیچ چیز و هیچکس و هیچ رفتار و تفکری آنگونه که به نظر می رسد نیست کتاب زبان بدن ایرانی

 

 مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Mazyar Mir professional consultant and analystd

یک پیشنهاد دوستانه حتما مطالب زیر را هم مطالعه فرمائید:

کارگاه یک روزه ارتباط موثر و زبان بدن ویژه خانمها

زبان بدن لوندقسمت اول

جدیدترین زبان بدن عشق

 مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Mazyar Mir professional consultant and analystd

Views: 8

برچسب‌ها:, , , , , ,