چهاردهمین دوره آموزشی لین استارتاپ Lean Startup

چهاردهمین دوره آموزشی لین استارتاپ Lean Startup
تیر ۳, ۱۴۰۲
15 بازدید

چهاردهمین دوره آموزشی لین استارتاپ متاسفانه  هدف استارتاپ ویکند کمک به کارآفرینان جهت تولید بر اساس ایده آنهاست. و هدف ماشین استارتاپ کارآفرینان آموزش دهد چگونه می‌توانند قبل از تولید امکان سنجی کننددر این دوره ما تلفیق دو مدل به همراه تجربیات گذشته را بصورت فشرده در دستور کار خود قرار داده ایم. متاسفانه در ایران […]

چهاردهمین دوره آموزشی لین استارتاپ

متاسفانه  هدف استارتاپ ویکند کمک به کارآفرینان جهت تولید بر اساس ایده آنهاست. و هدف ماشین استارتاپ کارآفرینان آموزش دهد چگونه می‌توانند قبل از تولید امکان سنجی کننددر این دوره ما تلفیق دو مدل به همراه تجربیات گذشته را بصورت فشرده در دستور کار خود قرار داده ایم. متاسفانه در ایران آموزش استارتاپها توسط افراد غیره خبره انجام می گردد و یا افراد به واسطه خواندن یک یا چند کتاب خود را مشاور استارتاپها قلمداد می کنند.

باتوجه به بیست سال تجربه علمی مستند داشتن شرکت سهامی خاص به شماره ثبت ۱۳۶۳ و گردش مالی معتبر و…. بهمراه تصفیه حسابهای سنگین مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی و قرارداهای متعدد  و واقعی اقدام به آموزش لین استارتاپها نموده ام و از ابتدای سال جاری این چهاردهمین کارگاه آموزشی لین استارتاپ در ایران است که برگزار نمودیم  قبلا هم در ارمنستان و گرجستان و ترکیه این کارگاه ها برگزار شده و به زودی در دبی این کارگاه برگزار خواهد شد .

متاسفانه اکثر افرادی که امروز در محیط مجازی و شبکه های اجتماعی خود را مربی می دانند هرگز خود کسب و کار موفقی و واقعی نداشته و ندارند خواهش می کنم قبل از گذاشتن لفظ استاد برای فرد و آموزش دیدن توسط این افراد به وجاهت علمی و عملی او هم دقت کنید یک ساعت خراب هم دو بار ساعت درست را نشان می دهد آیا این ساعت درست است .

اموزش به ده ها و صدها نفر نیز نمی تواند نشانه اعتبار فرد یا افراد باشد اسمهای بزرگ و پررنگ و آب هم ضامن درستی کار فرد نیست تا فردی راه را طی نکرده باشد هرگز نباید به آموزش دیگران اقدام نمود.

این خطای بزرگ و فاحشی است که به عشق پول و ثروت و سرکیسه کردن جوانها نام استاد برتر و مدرس و…… را انتخاب کنیم

این دوره های آموزشی کاملا عملی است و ما هیچ چیز ماوراء یی را به شما بر اساس حدس و گمان و یا شفاهیات آموزش نمی دهیم بلکه در سیر اجراء شما شرکتی  مجازی را بصورتی پویا تاسیس نموده و فرآیند افرینش تا بلوغ را هم زمان با نظر سنجی و امکان سنجی با شما از صفر تا صد ارزیابی می کنیم ریسکهای پر خطر و مشکلات راه را پرده برداری نموده و تا ابتدای راه و در مسیر راه شمارا همراهی خواهیم نمود.

به قوا استاد بزرگوار و پیشکسوت جناب پروفسور حیدری که سالها در محضرشان اصل اول را فراگرفتم یعنی اصول و فنون حرفه ای مذاکره یک کار افرن موفق ویا برتر از ان یک فرد موفق مذاکره کننده موفق و حرفه ای است و در این مسیر قدم اول موفقیت را درست برداشتن از اوجب واجبات است و آن چیزی نیست جز آموزش آموزش آموزش

لین استارتاپهای تلگرامی  (   Lean Startup Telegram  ) مدل موفق ایرانی که به کمک کسب و کارهای از رونق افتاده آمده اند مدل موفق دیگری است که در حال کار روی آنها هستیم برای آنکه نشان دهیم ما می توانیم با الگو برداری درست نه کپی کاری موفق شویم امروز در حالی آموزش لین استارتاپ در شهر زیبای اصفهان انجام شد که بیش از ظرفیت سالن افراد اجتماع نموده و متاسفانه نتوانستیم از همه افراد به خوبی و درستی پذیرایی نمائیم اما قول قطعی به دوستان دادم که در اوایل مرداد ماه سال جاری این کارگاه برگزار گردد. دوره آموزش لین استارتاپ فردا ۹ تیر ماه در تهران  نیز برگزار خواهد شد  و به زودی در کرج هم همین دوره آموزشی برگزار خواهد شد

در این کارگاه آموزشی نیم روزه بیشتر به رفع اشکال پرداخته شد و عزیزان حاضر ضمن طرح پرسش و پاسخ با کلیات  بازاریابی و  فروش و برند سازی و ایده یابی تکنیکهای پیشرفته رزلینس تفکر بنیادی سیستمی و اصول و فنون حرفه ای ارتباط موثر و  CRM  و همچنین کلیات نظام  سازمان تامین اجتماعی قانون کار و قوانین مالیاتی و همچنین قانون کار آشنا شده و در طول دوره با جزئیات مهم این قوانین آشنا شده لین استارتاپ های موجود را در نظام استاندارد جهانی و بصورت استقرار یافته عملیات جاری سازی را هم زمان استارت زدیم

الزام آموختن این قوانین ضامن تبدیل شدن شما به یک لین استارتاپ موفق خواهد بود و در غیر اینصورت شما محکوم به شکست خواهید بود بیست سال تجربه کاری با انواع کسب و کارهای تازه و نوپا به من یاد داده است که عدم اشرافیت به این موارد باعث شکست قطعی شما خواهد بود.

این دوره آموزشی به زودی در مشهد شیراز و اصفهان تشکیل خواهد شد . از عزیزانی که در این دوره حضور یافته و عزیزانی که امکان ورود به جلسه برایشان میسر نشد و مخصوصا بخاطر کمبود امکانات بعلت کثرت وجود علاقه مندان شدیدا عذر خواهی می نمایم .

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

یک پیشنهاد دوستانه حتما مطالب زیر را هم مطالعه فرمائید:

روشهای ساده آموزش زبان بدن

تحلیل زبان بدن پروفسور حیدری

تحلیل زبان بدن فیلم عطر

تحلیل زبان بدن REVENANT

زبان بدن جرج بوش

مدیری مدیری برای طنز (تحلیل زبان بدن مهران مدیری)

Views: 12

برچسب‌ها:, , , , ,