ژنتیک و زبان بدن

ژنتیک و زبان بدن
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۳
24 بازدید

 رابطه ژنتیک و زبان بدن ل لخ لخخ لخخل لخخلم لخخلمث ایا رابطه ایی ژنتیکی با زبان بدن وجود دارد؟! چگونه از ژنتیک و زبان بدن افراد به نفع خودمان استفاده نماپیم؟! ژنتیک کلیدی برای رسیدن به مکنونات قلبی انسانها: قطعا باید قبول کنیم که بسیاری از رفتارها ما رابطه قوی با ژنتیک افراد دارند […]

 رابطه ژنتیک و زبان بدن

ل لخ لخخ لخخل لخخلم لخخلمث

ایا رابطه ایی ژنتیکی با زبان بدن وجود دارد؟!

چگونه از ژنتیک و زبان بدن افراد به نفع خودمان استفاده نماپیم؟!

ژنتیک کلیدی برای رسیدن به مکنونات قلبی انسانها:

قطعا باید قبول کنیم که بسیاری از رفتارها ما رابطه قوی با ژنتیک افراد دارند البته تربیت و جامعه و در مرحله بعد آموزش هم بسیار موثر است اما در این مقاله کوتاه به اثرات ژنتیک و زبان بدن خواهیم داشت. متاسفانه بعلت محرمانه بودن این دست اطلاعات  و قدرت خاصی که به افراد می دهد در این خصوص اطلاعات زیادی دردست نیست البته به تازگی تحقیقات گسترده و محرمانه ای توسط  افسران سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا افشا شده که به این مسپله اشاره دارد در این خصوص هم چینی ها دست بکار شده و کارهای بسیار بزرگی انجام داده اند این داستان واقعی که تیتر خبرگذاریهای زیادی بود نمونه ای از کاربرد ژنتیک در جرم شناسی است اما در ادامه من موارد دیگری را برایتان بازگو می کنم که بسیار هیجان انگیز و جالب و در عین حال بسیار کاربردی است بر اساس گزارش رسانه‌های داخلی در چین، یک مرد مظنون به قتل‎های زنجیره‎ای زنان که بیش از یک دهه تحت تعقیب بود، بازداشت شده است.

این مرد ۵۲ ساله معروف به ‘جک قاتل چینی’ و دارای دو فرزند است. به گفته پلیس، آقای گائو زنان جوان که لباس قرمز به تن داشتند را هدف قرار می‎داد. او آنها را تا خانه دنبال می‎کرد، بعد به آنها تجاوز می‎کرد و سپس گلوی آنها را می‌برید و بدنشان را قطعه قطعه می‎کرد. بر اساس گزارش رسانه‎های داخلی، او آلت تناسلی قربانیان خود را نیز می‌بریده است. ‌البته بر گرفته از این داستان فیلمی تخیلی هم در چین ساخته شده بود که شخصا آنرا دیده ام مازیار میر
‌وزارت امنیت عمومی چین در این رابطه اعلام کرد که او به سلسله قتل‎هایی بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۰۲ اقرار کرده است مقامهای مطلع در این رابطه اعلام کرده بودند که جوان‌ترین قربانی او ۸ ساله بوده است.
اما داستان زمانی بسیار برایم جالب شد که مرکز تحقیقات جنایی چین در سال جاری پرونده او را بازگشایی کرد، و البته هیچ سرنخی هم پیدا نکرده بود. این نهاد تحقیقاتی با استفاده از فن‎آوری‌های جدید امروزی آزمایش‎های دی‌ان‌ای را مجددا تکرار کردند.
سرنخ‎ها هنگامی به سوی آقای گائو کشیده شد که عموی او در رابطه با یک جرم کوچک بازداشت شد و آزمایش دی‌ان‌ای نشان داد که قاتل یکی از اقوام او باید باشدو….

آری فکر می کنم و مطمئن هستم بیشتر رفتارهای زبان بدن افراد بازتابی بی عیب و نقص از پدر و مادر و خانواده است برای مثال خانواده های نظامی و یا خانواده های فرهنگی و خانواده های کار مندی زبان بدن خاصی دارند و برای این فرضیه علمی البته موارد مخالف هم وجود دارد اما موارد صحیح بسیار زیاد است و موارد غلط آنقدر کم است که شاید قابل چشم پوشی باشد در این خصوص شاید در اقوام و فامیل و نزدیکانتان موارد مشابه بسیار زیاد باشد آنقدر که بتوانید موارد فوق را بصورت ملموس درک کرد.

حضرت امیرالمومنین علی (ع)، مالک اشتر نخعی از یاران خود را به امارت مصر منصوب کرد به همین اصل کلی نظر داشته و شاید برای همین مسله به مالک اشتر دستورات اکیدی در این خصوص بصورت مکتوب ارسال می نمایند هرچند امام می داند مالک هرگز به مصر نمی رسد اما این مطالب را با دستان خویش نوشته و ارسال می نمایند.این نامه بی تردید از مهمترین اسناد سیاسی حقوق اسلامی و خصوصا شعبه شیعی است.

\"زبان

رابطه ژنتیک و زبان بدن

اگر علا قه مند هستید به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید اگر می خواهید واقعیت انسانها را بیشتر درک کنید و اگر علاقه مند هستید در مذاکره و تجارت و کسب و کارتان موفق تر ظاهر شوید لطفا کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید و یا با ما در دوره های تخصصی زبان بدن همراه با شید

منابعی برای مطالعات بیشتر:

زبان بدن کلاهبرداران قسمت اول

تحلیل زبان بدن مدیر یاهو مریسا مایر(Marissa Mayer )

زبان بدن دستها قسمت اول

‌ تجربیات کارآفرینی و ارتباط موثر

مجله زبان بدن قسمت اول

زبان بدن داعش

زبان بدن برایان تریسی

کتاب زبان بدن ایرانی

زبان بدن داود رشیدی

بدن صحبت می کند قسمت اول

زبان بدن داود رشیدی

روشهای ساده آموزش زبان بدن

Mazyar Mir professional consultant and analyst

Views: 6

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , ,