کارگاه آموزشی مدیریت و رهبری زندگی

کارگاه آموزشی مدیریت و رهبری زندگی
اسفند ۱۸, ۱۴۰۲
18 بازدید

کارگاه آموزشی مدیریت ورهبری زندگی Management and leadership of life – M.L.L مدیریت و رهبری زندگی شخصی یک دوره یکساله است که به ما می اموزد چگونه زندگی شخصی و سازمانی خود را مدیریت و رهبری کنیم. در این کارگاه یکساله  (M.L.L) که  بر اساس سر فصلهای دانشگاه هاروارد تدوین شده است با  ارزش ها، […]

کارگاه آموزشی مدیریت ورهبری زندگی

Management and leadership of life – M.L.L

مدیریت و رهبری زندگی شخصی یک دوره یکساله است که به ما می اموزد چگونه زندگی شخصی و سازمانی خود را مدیریت و رهبری کنیم.
در این کارگاه یکساله  (M.L.L) که  بر اساس سر فصلهای دانشگاه هاروارد تدوین شده است با  ارزش ها، چشم اندازها، اهداف کلان، خرد و  هدف از زندگی رمز و رازهای زندگی و بایدها و نبایدها اشنا شده و  (کتابچه زندگی شخصی) خود را با توجه به رسالت خود تدوین می نمائید .
شما در این دوره یک مشاور دارید که بعنوان یک همراه و کوچ شما را همراهی نموده و تدویتن همه آنچه نیاز دارید یا باید به ان بپردازید را به عهده خواهد گرفت .
طول دوره یکساله بوده و هر ماه فقط در پایان هر هفته  پنجشنبه ها و یا جمعه ها  فقط به مدت ۴ ساعت برگزار خواهد شد ظرفیت کاملا محدود بوده و کلاسها بصورت کاملا vip برگزار می گردد.
سرفصلهای دوره عبارت است از:
۵-تکنیکهای خلاقیت و حل مسئله در زندگی
۶-تفکر چند بعدی و سیستمی در زندگی شخصی
 در پایان این دوره یکساله ما با ساختن فراگیرانی که از ابعاد مدیریت روانی به پختگی لازم دست یافته باشند روبرو خواهیم شد  که متناسب با خود می‌آموزند که چه مواردی باید تقویت  و یا حذف  شود و چه مواردی کنترل شود  فراگیران می آموزند که چا لشهای درونی و راههای برخورد و رهبری زندگی خود و عزیزانشان را مدیریت و رهبری نمایند.
مدرس دوره:
دکتر مازیارمیر خلبان و مشاور اسبق حزب اعتدال و توسعه و همچنین برگزار کننده و مدرس سه دهه گذشته با همین سر فصل در سراسر کشور

Views: 8

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , ,