خلاصه کتاب به جعبه دست بزن

فروردین ۲۶, ۱۴۰۳
14 بازدید

خلاصه کتاب به جعبه دست بزن اگر از رویاپردازی راضی هستید، شاید به کتاب به جعبه دست بزن نیاز نداشته باشید. رویاپردازی صرف، به درد زندگی واقعی نمی خورد. اگر از وضعیت فعلی لذت می‌برید، حتی فکر خواندن این کتاب را هم نکنید. کتاب به جعبه دست بزن برای کسانی است که قصد پیشرفت دارند. […]

خلاصه کتاب به جعبه دست بزن

اگر از رویاپردازی راضی هستید، شاید به کتاب به جعبه دست بزن نیاز نداشته باشید. رویاپردازی صرف، به درد زندگی واقعی نمی خورد.
اگر از وضعیت فعلی لذت می‌برید، حتی فکر خواندن این کتاب را هم نکنید. کتاب به جعبه دست بزن برای کسانی است که قصد پیشرفت دارند.
اگر به این راضی هستید که منتظر بمانید تا موفقیت، شما را پیدا کند، لطفا کتاب به جعبه دست بزن را زمین بگذارید و یک کتاب دیگر پیدا کنید. موفقیت با پاهای خود در خانه ی شما سبز نمی شود. اگر واقعاً به دنبالش هستید باید تلاش کنید.
بعد از دیدن نام کتاب، اولین پرسشی که به ذهن می رسد این است: «منظور از جعبه چیست؟»
ست گادین در طول کتاب به جعبه دست بزن ، توضیح می دهد که منظور، جعبه ی بیزر است. بیزر یک قطعه الکترونیکی، ساده و مولد صدا است که صدایی شبیه بوق تولید می‌کند. با زدن هر دکمه صدایی تولید می شود یا چراغی روشن می شود. برای بچه ها، جعبه بیزر بسیار هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی است. درست مانند زندگی. درست مانند زندگی که پر از اتفاقات جدید و غافلگیرکننده است و نباید از آنها واهمه داشت. باید ترس را کنار گذاشت، جلو رفت و به جعبه ی زندگی دست زد.
چرا این کتاب این قدر محبوبیت پیدا کرده است؟ چون کتابی است که خوانندگانش را به انجام دادن کاری که از آن وحشت دارند، تشویق می‌کند…
کتاب به جعبه دست بزن نوشته ست گادین ترجمه فارسی عنوان اصلی کتاب Poke the Box است.
این کتاب مثل دو مُشت متوالی است! نیمی از آن تنبیه است و نیمِ دیگر تشویق!
                               استیون پرسفیلد، نویسنده جنگ هنر

نویسنده کتاب معروف گاو بنفش در این کتاب به ارائه راه کارهای جالبی برای خلاقیت می پردازد همانطور که از نوشته روی جلد کتاب مشخص است از ما درباره آخرین باری که به عنوان شروع کننده کاری بودیم سوال می کند و دنیای امروز را دنیای شروع کننده ها می نامد نه کسانی که با کامل گرایی منتظر رسیدن آن روز خوب هستند . بعد از مطالعه کتاب از شنبه و شناخت انواع اهمال کاری مطالعه این کتاب واقع به دل می نشیند و برای سهیم شدن همگی جمله ای از کتاب را برای دوستان خودم در اینجا از کتاب نقل می کنم:

هنر این نیست که خود را به وضعیت موجود برسانیم ،

هنر اینست که وضعیت موجود را خودمان خلق کنیم

زندگینامه
استودی گودین نویسنده ی نوزده پرفروش بین المللی است که به بیش از 35 زبان ترجمه شده است و شیوه ای را که مردم در مورد بازاریابی و کار فکر می کنند تغییر دادند. برای مدت طولانی، Unavailing Ideavirus محبوب ترین کتاب تا کنون منتشر شده است، و بنفش کوه کتاب فروشی ترین پرفروش این دهه است.

او اخیرا به عنوان معاون بازاریابی تالار مشاهیر، و همچنین عضو تالار بازاریابی مستقیم از شهرت و (نگاهی به رقص)، Hall of Famer بازاریابی چریکی است.

کتاب او، قبیله، پرفروش ترین کشور بود، که در لیست آمازون، نیویورک تایمز، BusinessWeek و وال استریت ژورنال منتشر شد. این در مورد قدرتمند ترین نوع بازاریابی – رهبری – و این که چگونه هر کسی اکنون می تواند یک رهبر شود، جنبش هایی را ایجاد می کند که مهم هستند.

کتاب Linchpin او در سال 2008 منتشر شد و سریعترین کتاب فروش حرفه او بود. Linchpin شما را به چالش می کشد، کارهایی را انجام می دهد که مهم است و به جای آن به رقابت می پردازند. با این حال، بیش از آن، این کتاب تغییرات بزرگی در اقتصاد ما را نشان می دهد، یک تغییر اساسی در آنچه که به معنای داشتن یک شغل است.

از آنجا که Linchpin، Godin دو کتاب دیگر را منتشر کرده است، \”جعبه جعبه\” و \”ما همه چیز عجیب و غریب\” را از طریق پروژه Domino خود منتشر کرده ایم. او این را با فریب ایکاروس از طریق Kickstarter دنبال کرد، که در کمتر از سه ساعت به هدف خود رسید. در ضمیمه ی Watcha Gonna با این اردک و V برای آسیب پذیر است، این کتاب ها در حال حاضر به طور گسترده ای در دسترس هستند. در اواخر سال 2014، او آخرین اخبار خود را اعلام کرد، چه باید بکنید وقتی این Turn Your Turn است، به طور مستقیم از وب سایت خود به فروش می رسد.

سیت علاوه بر نوشتن و صحبت کردن، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Squidoo.com بود. وبلاگ او (آن را با تایپ کردن \”SETH\” به Google) محبوب ترین وبلاگ بازاریابی در جهان است. گودین قبل از کارش به عنوان نویسنده و وبلاگ نویس، معاون رییس بازاریابی مستقیم در یاهو بود؛ کار او پس از فروش وی در سال های 1990، راه اندازی آنلاین، Yoyodyne.

شما می توانید هر جزئیات ممکن که هر کسی می تواند در sethgodin.com می داند را پیدا کند

Views: 5

برچسب‌ها:, , , , ,