ایجاد انگیزش در نظام پیشنهادات

دستاورد آموزشی بسیاری از کارگاه های آموزشی برخی از اساتید ارائه یک پاور پوینت نصفه و نیمه و دیگر هیچ است خروجی ؟؟؟؟

در این کارگاه آموزشی خبری از پاورپوینت نیست البته برای علاقمندان پاورپوینتی ارائه می گردد اما مبنی آموزش نیست . محسوب می‌شود، با این حال که بیشتر عمر خود را در شرکتها و مجموعه ها صرف مدیریت و کار و تولید و … می نمائیم اما هرگز در مدیریت و کار مهارت کافی پیدا ننموده ایم.

برای همین امر و مخصوصا برای جلوگیری از وحدت رویه های موجود که بی‌دلیل با ایده‌هایی موافقت یا مخالفت کنیم بدون این‌که بدانیم افکار و پیش‌داوری‌هایمان از کجا سرچشمه می‌گیرند. ممکن است به راحتی به دام یک آگهی‌ تبلیغاتی پوچ و توخالی بیفتیم یا بدتر از آن بدون هیچ دلیل روشنی نسبت به گروهی از آدم‌ها بدبین یا خوش بین شویم مخصوصا نکته مهم شکست در مدیریت و ایجاد انگیزش به همین دلائل به ظاهر ساده اما متاسفانه پیچیده و فراموش شده!!!

برخی از کارکنان و مدیران دقیقا نمی‌توانند استدلال‌ها و طرز فکرشان را روشن و واضح توضیح داده ونه مدیریت نمایند به همین دلیل گفت‌ و شنودها در محیط کاری همراه با چالش و تعارض فراوان بهمراه کاهش تولید و پایین بودن بهره وری همراه است و خروجی تمام این مطالب با جدال و مشاجره و متاسفانه زدو خورد و…. همراه شده و یا در خوشبینانه ترین حالتهای ممکن به سکوت و سر تکان دادنی مختصر و سکوت سازمانی و مرگ انگیزش می انجامدو….

مدرس دوره:

دکتر سید مازیارمیر مدرس و مشاور کارکنان سازمان برنامه و بودجه محقق و مولف در زمینه نظام پیشنهادات در ایران و همچنین  نویسنده برترین کتاب در حوزه کسب و کار ببا عنوان کسب و کار با دل و کتاب جان و زبان بدن ایرانی

ایجادانگیزش در نظام پیشنهادات

نحوه برگزاری دوره:

کارگاه ایجادانگیزش در نظام پیشنهادات روش‌ها و مهارت‌هایی کلیدی را معرفی می‌کند که یک مدیر و یا هر یک از پرسنل یک مجموعه و کارافرینان یا استارتاپها و حتی لین استارتاپها علاوه بر ایجاد و توسعه و بهبود انگیزش به گسترش و مشارکت در مدیریت و در میان کل کارکنان در هرم خود خواهد انجامید.

ایجاد انگیزش در نظام پیشنهادات یکی از اهرم‌های تبدیل شدن به یک شرکت بین المللی حرفه ای همانند گوگل اپل و یا آمازون و سونی و سامسونگ و… خواهد بود

با شرکت در این کارگاه آموزشی شما به مدیر و یا سرپرست و  حتی کارمندی خلاق با انگیزه و متفکر و منتقد و در عین حال مدیر تغییر حالت خواهید داد.

پرسنل و مدیران پس از شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند اندیشه‌های خود را به شیوه‌ای روشن و شفاف و مؤثر و کاملا بهبود یافته و موثر بیان کنند. ما ادعا نمی کنیم این کارگاه معجزه می‌کند اما روش‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که با تمرین آن‌ها کم‌کم به مدیریت مشارکتی و در عین حال با انگیزه هرچه تمامتر سوق خواهید یافت و متفکرانه به سنجش‌ رفتار خود و مجموعه ها یا شرکتها دست خواهید یافت.

و شرکتها و موسسات و استارتاپها و مجموعه ها را تبدیل به یک مجموعه ای استثنایی که در آن همه حق بهتر فکر نمودن و روشن‌تر و موثر حرف زدن و عمل کردن و نوشتن را دارند .

در این کارگاه  یک روزه، با تعریف کارآمدی از مدیریت مشارکتی زیر سایه ایجاد انگیزش آشنا می‌شویم و با هم درباره این‌که چطور این مهارت های متفاوت و کاملا کاربردی آموخته می‌شود بحث خواهیم نمود و از راه‌حل‌های پیشنهادی مثل تستهای انگیزشی و خلائ های انگیزشی در سایه مدلهای برتر جهان و ایران به توسععه و بهبود نحوه مدیریت عملکرد و تفکر خود و مشارکت همه  خواهیم پرداخت.

متد آموزش فیلم محور بوده و مانند برترین کلاسهای آموزشی دانشگاه هاروارد کپی برداری و الگو برداری شده است.

مازیارمیرمشاوروتحلیلگر

\"\"

Views: 1

دسته‌ها: مدیریت و رهبری
برچسب‌ها: