دوره فوق تخصصی فروش برای مدیران فروش سرای ابریشم

آموزش اصول حرفه ای فروش برای مدیران و کارشناسان فروش مجتمع بزرگ سرای ابریشماین دوره ویژه سرای ابریشم تهیه و تدوین شده بود سرای ابریشم در اقدامی منحصر بفرد و استثنائی اقدام به برگزاری جشنواره ای با یک جایزه ویژهدو میلیارد ریالی واقعی و نقدی نمود پس از جشنواره فوق العاده سال قبل سرای ابریشم با جایزه یک میلیارد ریالی که بسیار مورد استقبال شدید مشتریان قرارگرفت در یک برنامه کاملا استثنائی امسال با دو برابر مبلغ سال گذشته و با مبلغ استثنائی دو میلیارد ریالی و در چهار چوب جذب مشتری و مشتری مداری اقدام به برگزاری جشنواره سرای ابریشم که این اقدام تحسین برانگیز در نوع خود بی سابقه است دراین راستا مدیریت محترم سرای ابریشم اقدام به آموزش مدیران فروش و فروشندگان خود نمود تا حداکثربهره وری و مشتری مداری و احترام به مشتری به عنوان سرلوحه و مرام این مجموعه هم چنان شعار اول سرای ابریشم باشد. در این مجموعه تخصصی و بزرگ کشور برای اولین بار و هم زمان با متد روزجها ن و کشورهای پیشرفته سرفصلهای زیر مورد اموزش قرار گرفت که با توجه به استقبال گسترده فروشندگان برندهای برتر قالی ماشینی ایران در سرای ابریشم مصوب شد پس از جشنواره این سلسه برنامه های اموزشی استمرار پیدا نماید.

در این دوره آموزشی فروش حرفه ای به همه عزیزان تضمین داده بودمکه فروش شما را افزایش می دهیم و خوشحالم که در شرکتهای مختلف از ۱۲۰% تا رکورد استثنایی و قابل ردیابی ۱۶۰% افزایش فروش، افتخار همراهی باتیم فروش را بعنوان یک معلم کوچک داشته ام . لطفا و ختما تلاش حرفه ای خود را افزایش دهید.

مواردی که در این کلاس اموزشی توسط دکتر مازیار میر مشاور عالی برندها شرکت ها انجمنها و مجموعه های بزرگ کشور تدریس شد عبارتند از : ۱- تکنیکهای برخورد با مشتری و مشتریان شاکی

۲- اموزش حرفه ای اصول زبان بدن ایرانی

۳-مشتری از ما چه می خواهد چگونه مشتری مدار باشیم

۴- مشتریان وفادار و تبلیغ مشتریان برترین سرمایه

۵- چگونه مانند یک حرفه ای رفتار کنیم و…

مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Mazyar Mir professional consultant and analyst

یادتان باشد هیچ چیز و هیچکس و هیچ رفتار و هیچ گفتاری آنگونه که به نظر می رسد نیست. برگرفته از زبان بدن ایرانی

توصیه میشود  لطفا و حتما مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 دوره آموزشی مذاکره و ارتباطات غیرکلامی

مدیریت نفس در موفقیت فردی

رازهای طلایی وارن بافت

بهترین برنامه روزانه

تاکتیکهای دکترین مذاکره

چگونه استخدام شوم؟ قسمت اول

تکنیکهایی برای رهبران سیاسی (مدیریت استرس)

توسعه مهارتهای مدیریت زمان

تور سراسری آموزش زبان بدن

دوره فوق تخصصی فروش برای مدیران فروش سرای ابریشم

Views: 0

دسته‌ها: کسب و کار
برچسب‌ها: