رمز و رازهای پیروزی

رمز و رازهای پیروزی قطعی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

اجازه ندهید که روزهای سخت شما را ناامید کنند

هر روز، اخبار بد خواهید شنید. اگر آن، چیزی است که باید با آن مقابله کنید، پس فورا انجامش دهید. اگر نمی توانید چیزی در مورد آن انجام دهید، فراموشش کرده و به راهتان ادامه دهید. نامزدها روزهای سخت و بدِ زیادی دارند. پس انتظار آن روزها را داشته باشید، از آنها عبور کنید و ادامه دهید.


همیشه خونسرد باشیدلطفا فیلم بایدهاونبایدهای کاندیدای انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/GhclS مشاهده فرمایید.


 

مبارزات هرج و مرج ها و رویدادهای غیر منتظره ای را به همراه دارند. اجازه ندهید که این رویدادها شما را از پیام و برنامه تان دور کنند. خود را کنترل کرده و فقط هدف خود را دنبال نمایید.

 

\"رمز

ازهر رأی دهنده ای کمک بخواهید.

هیچ کس را از دست ندهید. این افراد شامل پیشخدمت ها، مسئولین پارکینگ، راننده های اتوبوس، سرایداران، همسایه ها، دندانپزشک شما، مربی فوتبال فرزندتان، و کارمند بانکی است که وجوه نقدی خود را به او می دهید تا به حساب تان واریز کند.


لطفا فیلم تکنیک های انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/aNcSxمشاهده فرمایید.


 

گوش کنید، گوش کنید، گوش کنید.

فقط سر خود را به منظور نشان دادن شنیدن حرف های دیگران تکان ندهید، در واقع نباید به حرف های دیگران کم اهمیتی کنید. حقیقتا به آنچه که برای گفتن دارند گوش فرا دهید. بهترین سیاستمداران کسانی هستند که، وقتی آنها را ملاقات می کنید، به نظر برسند که همه چیز و همه کس را کنار زده اند و عمیقا بر روی شما، حرف های تان و نحوه ی ارائه ی راه حل تان برای مسائل، تمرکز کرده اند.

 


لطفا فیلم چگونه حرفه ای سخنرانی کنیم (ویژه کاندیداهای انتخاباتی) در آپارات https://www.aparat.com/v/jcn4v مشاهده فرمایید.


 

وقتی کسی میگوید قصد رأی دادن به شخص مخالف شما را دارد عصبانی نشوید.

از کوره در نروید، مهم نیست که فرد چقدر خشن و یا گستاخ باشد. نامزدهایی که از خشم و نفرت پر هستند بازنده اند. همچنین نمی دانید که دشمنِ امروز ممکن است حامی فردا باشد! به مردم این فرصت را بدهید که دوست و حامی شما باشند.

مازیار میر مشاور و تحلیلگر عالی انتخاباتی

Views: 4

دسته‌ها: مدیریت و رهبری
برچسب‌ها: