تحلیل زبان بدن یک کلاهبردار قسمت اول

 

تحلیل یک کلاهبردار

 

سلام و درود با توجه به حضور کلاهبردار جماعت و شبه کلاهبردار از این پس هر روز سعی می کنم یک به یک این متدهای کلاهبرداری بدون

اسم و عنوان برایتان مورد تحلیل و بررسی قرار دهم.شاید کپی کارهای فردی کلاهبرداری لقب پیدا نکند اما وقتی فردی اسم و یا با اسم مجعول

و یا با مطالعه این مطالب یا مقالاتی مطلب را به نام خود می زند این هم نوعی از …. باشد . پس لطفا و حتما بیشتر دقت کنید و تحقیق فرمائید.

دروغ هرچه بزرگتر باور آن آسان تر و سهل تر چند روز پیش سمیناری برگزار شد که بصورت نصفه نیمه قرار بود فردی عملیات برند سازی خود را در

آن انجام دهد ولاغیر

 

\"زبانتحلیل زبان بدن یک کلاهبردار

تحلیل زبان بدن کلاهبردار:

شاید بهتر باشد بگویم در مورد مطالب این استاد نماها بیشتر توضیح دهم .اگر کلمه «NLP» را در موتور جستجوگر گوگل وارد کنید، نتایج بسیاری نشان داده می شود که گویای وجود استادان فوق بزرگ «ان ال پی» در ایران است؛ استادان زیاد و بیشمار یک شبه از همه جا و هیچ جا که اغلب بدون تحصیلات و تخصص آکادمیک مدعی آموزش روشی می شوند که از آن طریق موفقیت و ثروت را در مدتی کوتاه وارد زندگی تان می کنند. خیلی ها برای رسیدن به موفقیت و ثروت هزینه زیادی را صرف شرکت در این کلاس ها می کنند اما تضمین می کنم که این افراد فاقد وجاهت علمی و عملی هستند.

در ابتدا فرد مذکور که از دسته استاد نماهای بالا بود که بیشتر شبیه شو من ها بود با عنوان های مجعول و ساختگی خود را پدر علم…… معرفی کرد عنوانی که با توجه به سن و ظاهر و  بیان و …..بعید و غیر قابل باور بود .

در ادامه این فرد مدارکی دال بر عضویت خود در مجامع و انجمن های بزرگ جهان و مشاوره بانکهای داخلی را عنوان نموده و بر آن بسیار تاکید نمود این درحالی است که با توجه به سن و کیفیت مطالب ارائه شده کاملا بعید بود صحت این مدارج و این مطالب ….

برای تحلیل این رفتارهای افراد شو من و تهی از علم و دانش افرادی که با واسطه یک کتاب نصفه نیمه به درجه فوق استادی نائل می شوند باید گفت خانمها آقایان عضویت در انجمنها و مجموعه ها نشانه از عالم بودن و فضل کمال فرد نیست و فقط باعث می شود که به فرد برچسب دروغ گو بودن زده شود.

عضویت در انجمنهای خارجی و داخلی فقط و فقط نشانه عضویت است و نه کمال امروزه داشتن اختراع و یا ارائه مقاله و یا….. فقط باعث رزومه سازی است و آنچه باعث تمایز می شود مطالبی است که فرد از خود نوشته و منتشر می کند در غیر اینصورت یک اسمارت فون یا تلفن همراه هم می تواند مطالب کتاب را پخش کند و بنابراین حفظ یک یا چند کتاب و ارائه آن چیز جدیدی نیست.

وقتی فردی بیسواد باشد  NLP  یا زبان بدن تبدیل می شود به خدا در حالیکه باید دانست این شبه علوم امروزه به آن شکل روز اول مردود اعلام شده و چنین چیزی با این تفاسیر وجود خارجی ندارد.

وقتی فرد ادعا می کند قرار دادهای میلیاردی با بانکها دارد و یا پولهای شما و یا موسساتی که برایش برنامه اجراء می کنند بی ارزش هستند نشان دهنده شدت دروغگویی فرد دارد یادتان باشد بیش از ۳۰% از بیش از ۹۰% انسانها اگر نگویم دروغ است که انحراف از مسیر واقعی است…..

ثروتهای میلیاردی خودرو و خانه های میلیاردی و مجهول و یا عنواین و رزومه های بسیار زیاد که با توجه به سن فرد کاملا دروغ است ….. همه همه کاملا دروغین است و البته قابل ردیابی است.

بهتر است بدانید که در حیطه پزشکی وقتی صحبت از علم یا درمان می شود، باید این موضوع را بررسی کرد که آیا استفاده از یک روش درمانی منتهی به درمان می شود یا نه. آنچه در رول «ان ال پی» اتفاق افتاد به این صورت بود که نتیجه بررسی ها نشان داد درمان افراد به صورت موقت بوده است.

برای مثال شما با شرکت در چند جلسه کلاس بدنسازی نمی توانید به یکی از قهرمانان ورزشی تبدیل شوید. استفاده از تصویرسازی مثبت نیز دقیقا شبیه این موضوع است.
در واقع روش «ان ال پی» یک روش شبه علمی بوده نه علمی. زمان گذشته جادوگرانی وجود داشتند که ادعا می کردند با گفتن برخی وردها و انجام کارهایی خاص دوای هر دردی را می دانند و درمان می کنند.

روش «ان ال پی» مانند یک حباب بود. البته این روش در دهه ۸۰ و ۹۰ طرفداران زیادی پیدا کرد و به اصطلاح مد شد. پیروان این روش درآمدهای زیادی از طریق آن به دست آوردند اما اواخر دهه ۹۰ بندلر و گریندر مشکلاتی در زمینه ثبت برند «ان ال پی» با یکدیگر پیدا کردند و از یکدیگر جدا شدند. چندی بعد یکی از این ۲ نفر ادعا کرد طرف دوم عده ای افراد را در این سیستم قربانی کرده و بر همین اساس کمپین هایی علیه یکدیگر راه انداختند.

اختلاف آنها به دادگاه کشید و فرد خاطی محکوم شد و علاوه بر این، جریمه سنگینی را هم پرداخت اما از آن به بعد با وجود برطرف شدن اختلاف و عقد صلحنامه بین برندلر و گریندر، «ان ال پی» همچنان باقی ماند و دیگر به عنوان برند مطرح نشد بلکه هر کس می توانست آن را به کار بگیرد. لطفا در شرکت در جلسات افراد دقت فرمائید …..

اگر علاقه مند به حضور در کلاسهای زبان بدن ما هستید با ما همراه شوید

 مازیارمیر مشاوروتحلیل گر

توصیه می شود مطالب زیر را هم بخوانید:

زبان بدن سیاستمداران

کتاب زبان بدن ایرانی

زبان بدن برایان تریسی

زبان بدن پیامبر ص

روشهای ساده آموزش زبان بدن

زبان بدن دکتر ظریف

زبان بدن سیاستمداران

زبان بدن هیلاری کلینتون

زبان بدن دونالد ترامپ

زبان بدن داعش

زبان بدن ملانیاترامپ

زبان بدن دستها

زبان بدن برایان تریسی

Views: 13

دسته‌ها: کسب و کار
برچسب‌ها: