همایش بین المللی مدیریت و مهندسی تولید

همایش بین المللی مدیریت و مهندسی تولید با حضور  و حمایت وزیر محترم صنعت معدن و تجارت و وزارت مطبوعه و همچنین مسئولان استادان صاحبنظران و فعالان عرصه تولید به همت موسسه مدیریت تولید پارس روزهای هجدهم و نوزدهم آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی رازی برترین سالن همایشهای  پایتخت برگزار می شود.

 جناب مهندس باقری دبیر اولین همایش مدیریت و مهندسی تولید مهمترین اهداف برگزاری این همایش را برای ما فراهم سازی محیطی مناسب به منظور طرح نظرات مدیران و دست اندر کاران تولید،ارتقا دانش و شایستگی مدیران تولید از طریق ارائه و انتقال درس آموخته ها و تجارب ، تبادل راهکارهای خلاقانه و نوآور در رفع موانع تولید و همچنین آشنایی و ارتباط بین سازمان های تولیدی و شرکت های مختلف در جهت بکارگیری ظرفیت های برون سپاری یکدیگر بر شمرد و همچنین  این همایش حول ۲۰ محور با رویکرد تولید در تمامی بخش های اقتصادی از جمله ثبات ارز و تحریم در زنجیره ی تولید ، مدیریت مهندسی ارزش و … برگزار خواهد گردید.

ادامه

مهندس باقری  همچنین با اعلام برگزاری ۶۰ کارگاه آموزشی و نمایشگاه جانبی در حاشیه این همایش اظهار :۱۸ نفر از اساتید و اعضای هیت علمی دانشگاه های معتبر کشور در این همایشحضور خواهند یافت.

وزارت صنعت معدن تجارت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اتاق بازرگانی ایران، بانک صنعت و معدن، خانه صنعت معدن و تجارت، اتاق تعاون و اصحاب رسانه و صداو سیمای جمهوری اسلامی و …… از جمله حامیان این کنفرانس بین المملی هستند.

حضور اینجانب در این همایش بین المللی بعنوان سخنران مایه افتخار افتخار و سر افرازی بوده و برای مهندس باقری عزیز و گرامی از خداوند منان مسئلت می نمایم.


علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شرکت و برگزاری اولین همایش بین المللی مدیریت و مهندسی تولید می توانند به سایت www.ipmec.com  یا شماره مستقیم جناب
مهندس اکرمی ۰۹۱۲۲۹۷۷۸۲۲-۸۸۹۱۴۱۲۹-۸۸۸۵۲۹۶۴ تماس حاصل فرمائید.

هیچ چیز وهیچ کس آنگونه که به نظر میرسد نیست برگرفته از  کتاب زبان بدن دکتر مازیار میر

Views: 8

دسته‌ها: مدیریت و رهبری
برچسب‌ها: