دوره تربیت اژدهای فروش-پوشش حرفه ای

دوره تربیت اژدهای فروش-پوشش حرفه ای
تیر ۱۹, ۱۴۰۲
46 بازدید

دوره تربیت اژدهای فروش پوشش های حرفه ای و رسمی برای اقایان مجله مذاکره و زبان بدن این مقاله برگردانی است از دوره حرفه ای اژدهای فروش است که با حضور برندهای برتر کشور در دانشگاه تهران با مفقیت هرچه تمامتر برگزار شد امیدوارم در برنامه های بعدی میبان شمایاران و همراهان و اساتید گرامی […]

دوره تربیت اژدهای فروش

پوشش های حرفه ای و رسمی برای اقایان

مجله مذاکره و زبان بدن

\"mo23655\"

این مقاله برگردانی است از دوره حرفه ای اژدهای فروش است که با حضور برندهای برتر کشور در دانشگاه تهران با مفقیت هرچه تمامتر برگزار شد امیدوارم در برنامه های بعدی میبان شمایاران و همراهان و اساتید گرامی نیز باشیم باتشکر مازیارمیر

بعنوان یک مدرس و مشاور کسب و کار همیشه پوشش  آقایان برایم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است . پوشش اقایان در جلسات رسمی مانند جلسات اداری، سمینارها، کنفرانس‌ها، میهمانی‌های اداری و دیدارهای رسمی بسیار بسیار مهم و تاثیر گذار و تعیین کننده است و به شدت روند پیشرفته جلسه را رقم خواهد زد ارتباط گیری و یا ارتباط برقرار نمودن رابطه مستقیمی با این مهم دارد پس باید  به عوامل و نکات زیر در پوشش حرفه ای خود بسیار توجه کنیم و حداقل مشخصات زیر را  برای پوشش خود انتخاب کنیم تا رسمی و حرفه ای به حساب بیاییم:

۱- لطفا هرگز از هیچ کت تکی در هیچ مجلس رسمی و مهمی  استفاده نفرمایید و ظاهر نشوید.

۲-رنگ کت و شلوار رسمی سرمه‌ای و پس از آن مشکی است برترین پیراهن برای این ست پیراهن ابی روشن و سفید و یا صوسی روشن  است لطفا و حتما در جلسات رسمی هیچ رنگ دیگری استفاده نفرمایید.

۳-در صورتی که تمایل به استفاده از کت و شلوار طرح‌دار دارید هرچند توصیه نمیشود اما حداقل از طرحهایی با  خط‌های  بسیار نازک استفاده فرمایید و توجه نمایید که خطوط و طرحهای پوشش شما خیلی جلب توجه نکند کت شلوار مشکی با خط درشت سفید یا چهارخانه غیر حرفه ای بودن شمارا نمایان میسازد. ۴-رنگهای روشن و   زنده و یا بقول امروزیها جیغ صرفا و قطعا برای مراسم غیر رسمی و و غیر حرفه ای باید استفاده گردد یادمان باشد شما اژدهای فروش هستید و یک اژدهای موفق باید همیه اماده مبارزه و حمله و هجوم همه جانبه باشد با یک پوشش کاملا حرفه ای و کاملا رسمی. ۵-از پیراهن های طرح دار حتی طرح ریز و کم رنگ تا انجایی که ا ۶- پیوسته بخاطر بسپارید که از  کت و شلوار های رسمی از پیراهن آستین کوتاه استفاده نکنید. ۷-پیراهن آستین بلند ترجیحا با دکمه سردست استفاده شود تا شکوه و نظم شما را به رخ دیگران بکشد. ۸-اگر از کراوات استفاده می‌کنید با لباس رسمی از رنگ‌های شاد مانند قرمز، بنفش و… استفاده شود هرچند کراوات کاملا مرتبط با سلیقه شما است بعضا مقامات و سران کشورها رنگ کروات خود را از رنگ غالب پرچم کشور خود اقتباس می‌کنند. ۹-کمربند شما حتما باید چرمی، مشکی و ساده باشد با سگکی که جلب توجه نکند. ۱۰-شلوار شما باید فاقد هرگونه پیلی و چین باشد. ۱۱-جوراب کلا یک رنگ دارد آن هم مشکی بقیه رنگ‌ها اصلا جوراب نیست وقت خودتان را تلف نکنید. ۱۲-کفش هم باید مشکی و بنددار ساده باشد ترجیحا نوک‌تیز. از پوشیدن کفش‌های دارای لژ بزرگ پرهیز کنید کفش مردانه رسمی دارای حداقل  ۳ یا ۴ cm  پاشنه است. ۱۳-از کت‌های ۳ دکمه هرگز در جلسات رسمی استفاده نکنید در جلسات رسمی از کت‌های ۲ دکمه و تک دکمه استفاده شود با اولویت دو دکمه. ۱۴-چاک پشت کت می‌تواند دو چاک یا تک چاک باشد، ولی کت‌های دو چاک خوش‌فرم‌تر و به‌روزتر هستند. ۱۵-در هنگام نشستن هر دو دکمه کت باز باشد. ۱۶-در هنگام ایستادن یا راه رفتن صرفا دکمه بالایی کت (در کت‌های دو دکمه) یا دکمه کت تک بسته باشد و دکمه پایین کت‌های دو دکمه باز باشد. ۱۷-جیب‌های کت صرفا جهت تزئین است که جیب‌های کنار هیچ چیزی نگذارید بعضا در هنگام خرید در این جیب‌ها دوخته شده است اصلا بازشان نکنید. ۱۸-در جیب‌های بغل کت چیزی نگذارید که در هنگام بستن دکمه کت برجستگی آن نمایان باشد. کلیاتی از ممنوعیات پوشش ۱-همیشه در جلسات رسمی کارت ویزیت مطابق جلسات گذشته  و روان‌نویس یا خودنویس همراه داشته باشید. ۲-با خودکار معمولی در جلسات رسمی چیزی را امضا یا یادداشت نکنید. ۳-کاربرد ساعت دیگر صرفا نشان دادن زمان نیست ساعت شما قدرت شما را نشان می‌دهد و جایگاه اجتماعی شما را. پس همواره ساعت خوب و روان‌نویس یا خودنویس مارک‌دار به همراه داشته باشید .

مطالعات بیشتر:

دوره تربیت اژدهای فروش – پوشش خانمها

دوره اموزشی تربیت مدیران فروش حرفه ای

دهمین دوره اموزشی تربیت مدیران فروش حرفه ای

کلاس تربیت مدرس اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و زبان بدن

سید مازیار میر مشاور و تحلیل گر

Views: 0

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , ,