زبان بدن قسمت یازدهم

زبان بدن قسمت یازدهم
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۳
24 بازدید

زبان بدن قسمت یازدهم ین مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت دهم می باشد: زبان بدن قسمت یازدهم مجله مذاکره و زبان بدن زبان بدن قسمت یازدهم ورزش کردن: اگر تا حالا ورزش نمی‌کردید بدون فوت وقت شروع کنید. فایده‌ی ورزش کردن فقط در کم کردن وزن خلاصه نمی‌شود. از طریق ورزش، مقاومت بدن […]

زبان بدن قسمت یازدهم

ین مقاله در ادامه مطلب زبان بدن قسمت دهم می باشد:

زبان بدن قسمت یازدهم

مجله مذاکره و زبان بدن

زبان بدن قسمت یازدهم

ورزش کردن:
اگر تا حالا ورزش نمی‌کردید بدون فوت وقت شروع کنید. فایده‌ی ورزش کردن فقط در کم کردن وزن خلاصه نمی‌شود. از طریق ورزش، مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها افزایش پیدا می‌کند. انرژی‌های ذخیره‌شده مصرف می‌شوند، زیبایی بدن و اندام بیشتر می‌شود، جریان خون بهتر عمل می‌کند، صورت جذاب تر شده، رنگی تازه به خود می‌گیرد. با داشتن بنیه‌ی قوی بهتر می‌توانید در برابر مشکلات زندگی، سستی و خستگی بایستید. با ورزش ماده‌ای در بدن ترشح می‌شود به نام اندروفیل که سبب ایجاد حالت مثبت در چهره می‌شود. به همین خاطر روان‌پزشکان پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و تمرین‌های مشابه هوازی را برای بیماران افسرده تجویز می‌کنند.

زبان بدن قسمت یازدهم

اسرار آرام گرفتن
“اگر انسان مایل باشد چیزی را به طور روشن، واضح و دقیق ببیند، می‌بایست ذهنش بسیار آرام و بدون تعصبات، فریب‌ها، گفت و گوها، تجسم و تصاویر باشد. برای دیدن، تمامی این پرده‌ها باید کنار برود زیرا، تنها در سکوت محض است که قادر به شروع فکر خواهید بود نه زمانی که در حال جستجو، پرسش یا در انتظار پاسخ هستید.”کریشنا مورتی برای این که بر دیگران تأثیر مثبت بگذارید و بر موفقیت موجود مسلط شوید اولین قدم در اختیار گرفتن خویشتن خویش است.

برای رسیدن به این هدف:
۱- جای خلوت پیدا کنید و حداقل روزی ۲ بار با حفظ آرامش بنشینید یا دراز بکشید.
۲- افکارتان را بر روی بدنتان متمرکز کنید. دست‌ها، پاها، تمام بدن و در آخر عضلات صورت و هر زمان که نفس خود را بیرون می‌دهید به خود بگویید: آرام شو.
۳- به ذهن خود آرامش دهید. (کنار دریا، بوستان، قدم زدن…)
«انسان همچون رودخانه است، هرچه عمیق تر باشد، آرام و متواضع تر است.» منتسکیو
احساسات، وضع اندامی و انتقال مفاهیم، ارتباط نزدیک باهم دارند. منتظر این نباشید که به شما احساس خوشحالی دست بدهد، بخندید تا خوشحالی به سراغتان بیاید. (خنده بر هر درد بی‌درمان دواست.)
“اگر به خنده درآیی چه جای مرهم ریش که ممکن است که در جسم مرده جان آری.”
سعدی

\"زبان بدن قسمت یازدهم

کتاب زبان بدن ایرانی جنجالی ترین وپرفروش ترین کتاب در زمینه زبان بدن میباشد. برای سفارش وپیش خرید این کتاب استثنایی میتوانید با شماره ما تماس فرمائید.

Views: 7

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , ,