متفاوت ترین کارگاه آموزش زبان بدن با رویکرد کسب و کار و کار آفرینی

متفاوت ترین کارگاه آموزش زبان بدن با رویکرد کسب و کار و کار آفرینی
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۳
24 بازدید

متفاوت ترین کارگاه آموزش زبان بدن با رویکرد کسب و کار و کار آفرینی متفاوت ترین کارگاه آموزش زبان بدن با رویکرد کسب و کار خلاصه کتاب مجمع الجزایر گولاگ نوشته الکساندر سولژنستین   تحلیل و بررسی دلایل موفقیت کارافرینان برتر جهان که شاید زیاد هم نشناسید… لیلیان بتونکورت و خانواده خانم Liliane Bettencourt، در […]

متفاوت ترین کارگاه آموزش زبان بدن با رویکرد کسب و کار و کار آفرینی

متفاوت ترین کارگاه آموزش زبان بدن با رویکرد کسب و کار

خلاصه کتاب مجمع الجزایر گولاگ نوشته الکساندر سولژنستین

 

تحلیل و بررسی دلایل موفقیت کارافرینان برتر جهان که شاید زیاد هم نشناسید…

لیلیان بتونکورت و خانواده
\"لیلیان

خانم Liliane Bettencourt، در دنیای صنایع آرایشی و بهداشتی، نام مطرحی است. وی مؤسس و مالک شرکت لورآل می‌باشد که و تنها فرزند اوژن شولز، مؤسس این شرکت هست. وی ثروتمندترین زن فرانسه است و ثروت خود را از طریق پدرش کسب کرده است.

وب سایت: loreal.com

دارایی خالص: ۴۰ میلیارد دلار


 آلیس والتون
\" آلیس

خانم والتون، از بازماندگان مؤسس شرکت فروشگاه های زنجیره ای والتون است که به دلیل ارث، در فهرست یازدهمین ثروتمند برتر جهان قرار گرفته است. دختری که اکنون، از ثروتمندان امریکا محسوب می‌شود.

سرتیپ خلبان شهید فریدون ذوالفقاری نابغه ای برای تمام فصول

دارایی خالص: ۳۹ میلیارد دلار


 رابسون والتون

\" رابسون

آقای رابسون، بزرگ‌ترین فرزند هلن و سام والتون است که به عنوان رییس هیات مدیره شرکت فعال می‌باشد. وی به دلیل ارثی که دارد، از ثروتمندان آمریکا و جهان محسوب می‌شود.

دارایی خالص: ۳۸ میلیارد دلار


برنارد آرنو و خانواده
\"برنارد

برنادر آرنو،Bernard Jean Étienne Arnault تاجر، کارآفرین و کلیکسیونر آثار هنری می‌باشد که در زمینه کالاهای لوکس فعالیت دارد و از ثروتمندان فرانسه و جهان است. وی از مالکان شرکت مشهور کریستین دیور می‌باشد که در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی، از مطرح‌ترین و موفق‌ترین برندهای جهان است. وی اکنون در شرکت آل وی‌ام اچ به عنوان مالک شناخته می‌شود. ارزش برند گروه لویی ویتون، بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار برآورد شده است. طراحی و عرضه کالاهای لوکس از جواهرآلات گرفته تا موارد آرایشی و بهداشتی و حتی صنعت مد، در زمره فعالیت های موفق آقای آرنو می‌باشد.

وب سایت: www.lvmh.com

دارایی خالص: ۳۷ میلیارد دلار


مایکل بلومبرگ
\"مایکل

مایکل بلومبرگف از شناخته شده ترین میلیاردهای جهان به شمار می‌رود. وی مالک شرکت رسانه ای و تجاری بلومبرگ و شهردار نیویورک می‌باشد که رسانه های تلویزیونی و تبلیغاتی بسیار زیاد و مطرحی را مدیریت می‌کند. وی، صد و هشتمین شهردار نیویورک است که برای نامزدی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری ایالات متحده، قصد فعالیت دارد. کمک ۳۰۰ میلیون دلاری وی به دانشگاه جان هاپکینز، او را یکی از افراد مطرح در زمینه خیریه در دانشگاه های آمریکا کرده است.

دارایی خالص: ۳۵ میلیارد دلار

وب سایت: www.mikebloomberg.com


جف بزوس
\"جف

البته ایشان را همه می شناسند از مطرح‌تریم کارآفرینان دیجیتال جهان است که با کمک همسرش، سایت آمازون را راه اندازی کرد و هم اکنون، از مطرح‌ترین سایت ها و برندهای دنیای آنلاین محسوب می‌شود. آقای بزوس، در کسب و کار خلاقانه‌اش، روش‌هایی را در معرفی و فروش کالاها به ویژه کتاب ارائه کرد که در دنیای آی تی بی نظیر است. دستگاه کتاب خوان الکترونیکی کیندل آمازون، هم اکنون میلیون ها نسخه به فروش رفته است. وی هم اکنون، مدیرعامل آمازون می‌باشد.

دارایی خالص: ۳۴ میلیارد دلار

وب سایت: www.amazon.com


مارک زوکربرگ
\"مارک

شاید، مطرح ترین جوان میلیاردر روزگار ما باشد که با خلق کشور دیجیتالی فیسبوک، نسل جدیدی از شبکه های اجتماعی و فضای فعالیت و حتی کسب و کار را در دنیای تور جهان گستر ایجاد کرد. زاکربرگ جوان، فارغ التحصیل هاروارد بود اما پرتالی که در سال ۲۰۰۴ میلادی ایجاد کرد، اکنون، بیش از ۱ میلیارد کاربر ثبت شده دارد و از مطرح‌ترین برندهای دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود. زوکربرگ، اخیراً وارد دنیای واقعیت مجازی شده است و محصول اوکلوس را عرضه کرده است. وی اکنون، مدیرعامل فیسبوک است و ۲۸ درصد از کل سهام این شرکت را در اختیار دارد.

دارایی خالص: ۳۳ میلیارد دلار

وب سایت: همه می‌شناسید!


لی کیا شینگ

آقای لی کیا شینگ، از تاجران و کارآفرینان مطرح هنگ کنگ است وی اکنون از مالکان شرکت Hutchison Whampoa Limited می‌باشد که که در زمینه تخلیه بار و بارگیری در اسکله ها و بنادر و صنایع مد و زیبایی فعالیت گسترده دارد. وی را ثروتمندترین فرد آسیا می‌دانند. او بنیادی به نام خود نیز در اختیار دارد که کارهای بشردوستانه انجام می‌دهد. وی را یکی از ثروتمندان خندان جهان می‌دانند.

وب سایت: www.lksf.org

دارایی خالص: ۳۳ میلیارد دلار


شلدون ادلسون

شلدون ادلسون، از ثروتمندان جهان است که فعالیت خود را بر خلاف سایر ثروتمندان قبلی، از راه کسب و کار در زمینه گردشگری و کازینو و فعالیت های مربوط به این حوزه به دست آورده است. وی صاحب شرکت لاس وگاس سندز، مالک بسیاری از هتل ها و سالن های همایش می‌باشد که حامی سازمان های یهودی نیز در دنیا می‌باشد. وی هیچ تحصیلات دانشگاهی ندارد. اظهارت ضد ایرانی وی در سال های اخیر، در حوزه مسائل هسته ای، وی را خبر ساز کرده است.

وب سایت: www.adelsonfoundation.org

دارایی خالص: ۳۱ میلیارد دلار


آخرین نامه به دخترم و پسرم ….


لری پیج

آقای لری پیج، در دنیای فناوری اطلاعات، نام شناخته شده ای هست. وی به همراه دوستش سرگئی، خالق سرزمین گوگل است که امروزه، خیلی ها آن را برابر اینترنت می‌دانند و اینترنت بدون گوگل را غیر قابل تحمل می‌دانند! کسب و کاری که آقای لری پیج راه اندازی کرده است، وی را در فهرست ۲۰ میلیارد جهان قرار داده است. گوگل، هم اکنون از برترین برندهای اینترنت و جهان است و آقای پیج، اخیراً به عنوان برترین مدیرعامل آمریکا نیز شناخته شد. درباره گوگل، و کسب و کار خلاقانه این شرکت، صحبت زیاد شده است. خودروهای بدون راننده گوگل، محصول جدید این شرکت است و…..

مطالعات بیشتر:

کارگاه اموزشی چگونه مهمترین و اثر گذار ترین زبان دنیا ( زبان بدن ) را فرا بگیریم

کارگاه عملی اصول و فنون مذاکره و زبان بدن

دوره کارگاهی اموزشی ارتباط موثر و تحلیل رفتار متقابل

دوره کارگاهی تربیت مدیر فروش حرفه ای

کارگاه آموزشی تکنیک های حل مسئلهProblem Solving

کارگاه آموزشی مدیریت زمان موثرEffective Time Management

مازیار میر مشاور و تحلیلگر

متفاوت ترین کارگاه آموزش زبان بدن با رویکرد کسب و کار و کار آفرینی

Views: 6

برچسب‌ها:, ,