مجموعه آموزشی موفق قسمت هفتم

مجموعه آموزشی موفق قسمت هفتم
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳
7 بازدید

مجموعه آموزشی موفق مجموعه آموزشی موفق قسمت هفتم این مقاله ادامه مطلب مجموعه آموزشی موفق قسمت ششم می باشد: مجله مذاکره و زبان بدن مجموعه آموزشی موفق قسمت هفتم چرا مجموعه آموزشی موفقی نداریم؟ چرا مجموعه آموزشی برندی نداریم؟ چرا نام مجموعه آموزشی ما گستردگی لازم را ندارد ؟ آیا زبان بدن حرفه ای مجموعه های آموزشی را می […]

مجموعه آموزشی موفق

مجموعه آموزشی موفق قسمت هفتم

این مقاله ادامه مطلب مجموعه آموزشی موفق قسمت ششم می باشد:

مجله مذاکره و زبان بدن

\"مجموعهمجموعه آموزشی موفق قسمت هفتم

چرا مجموعه آموزشی موفقی نداریم؟

چرا مجموعه آموزشی برندی نداریم؟

چرا نام مجموعه آموزشی ما گستردگی لازم را ندارد ؟

آیا زبان بدن حرفه ای مجموعه های آموزشی را می دانید؟


لطفا فیلم زبان بدن زبان بی زبانی است در آپارات https://www.aparat.com/v/uA7sf را مشاهده فرمایید.


 

مازیار میر

Mazyar Mir professional consultant and analyst

در مقالات قبل به مقدمات دلایل باید ها و نبایدها پرداختیم اما امروز با مسئله ای اصلی مدارس کار داریم و آن معلم و استاد است آری علت اصلی عدم موفقیت مدارس عالی و یا متوسطه و حتی ابتدایی رکن اصلی مجموعه های آموزشی و همانا معلم عزز است .

آیا علم در مدرسه شما آموزش خاصی دیده است آیا معلم عزیز در مدارس و مجتمع های آموزشی بجز آموزش ضمن خدمت روتین دولتی و غیر دولتی و بجز به روز شدن برای تدریس تخصصی علمی کتابی که مورد تدریس قرار می دهد برنامه ای داشته .

با تضمین ۱۰۰% عرض می کنم در تمامی مدارس تراز اول تهران و شهرستانها که از بنده و تیم ما دعوت به آموزش برای برندسازی آموزشی در دانشگاه یا مجموعه آموزشی انجام گرفت پس از مدت کوتاهی شاهد تغییرات شگرفی در کلیات روابط و عملکرد همکاران با دانشجویان و دانش آموزان بودیم .

به عبارت دیگر الگوی هزاره سوم آموزش ۲۴ ساعته است و نه روتین بلکه غیر روتین چرا در گوگل و فیسبوک و….. هزینه زیادی بصورت مستمر و هدفمند صرف آموزش می کنند ما که متولی امر آموزش هستیم چرا خود در زمینه آموزش همکاران و پرسنل تخطی مینماییم .

آیا استاد و معلم عزیز مجموعه شما آموزش دوره ایی برای تکنیکهای تخصصی جذب و اقناع دانشجویان باهوش و هوشمند و درس نخوان و پر از انرژی و شرو شور امروزی را گذرانده است آیا می داند برآیند رفتارهای امروز و فردا و دیروز در روح و جان دانشجویانش چیست؟ ایا هرگز از یک عارضه یاب اموزشی استفاده نموده اید؟

به صرف یک مدرک دانشگاهی و از اینور میز بردن به آن طرف میز کفایت می کند آیا وقت آن نرسیده که شما هم کمی به افکتهای مدارس و دانشگاه های خود بپردازید امروزه ما در دانشگاه امیرکبیر دانشجوی عراقی افغانی و…. داریم شما چند نفر رادارید و از این بازار سودآور چقدر متنفع شده اید. ایا به همکاران خود در زمینه ارتباطات غیرکلامی آموزشات تخصصی داده اید . آیا می دانید در این خصوص رئیس جمهور وقت ایالات متحده سه سال آموزش تخصصی دیده است و اصلا چرا؟

آیا زمان آن نرسیده است که دیگر بجای تکیه بر سخت افزارهای ناکارآمد و یا تکیه بر نرم افزار ها  تکیه بر سرمایه های ارزشمند و حیاتی انسانی بزنیم چقدر اطاق فکر تشکیل داده اید و چقدر در این اطاق فکر ها به دنبال خلق ارزش افزودهای کارامد و تبلیغاتی هستید. آری چقدر؟

به راستی تا کی باید تاوان کم کاری و کم فکری خود را بپردازیم هر ماه و هر هفته چند واحد آموزشی بمن زنگ می زنند و تقاضای فروش دارند و یا واگذاری قسمتی از مجموعه خود را مجموعه های آموزشی که با خون دل خوردن ایجاد شده و ثمره یک عمر تلاش و کوشش است بر باد برود.

چقدر پیرامون اصول علمی مهارتهای مذاکره و تکنیکهای پیشرفته گفتگو اساتید و ملم های شما دوره های عملیاتی طی نموده اند ایا به مهارتهای تخصصی سخنوری و سخنرانی مجهز هستند بزرگترین خیانت را معلم و استادی به جامعه می کند که بیسواد است و یا اگر باسواد است با بیانی غیرملموس و ناشایست و ناشنیدنی به سرکلاس محراب مقدس علم پابگذارد .چند معلم و استاد سراغ داریم از این دست و با قلب و روح ما چه کردند و چرا؟

اگر علاقمند به عارضه یابی آموزشی و یا جذب دانشجویان و فراگیران بیشتر در دانشگاه و یا دانشکده و یا مجموعه آموزشی خود هستید لطفا برای مشاوره لطفا با ما تماس فرمائید

مطالب دیگری که پیشنهاد میکنیم حتما بخوانید:

حقایق کارافرینی

آنچه که در مورد کارافرینی در هیچ کتابی نمی خوانیم( قسمت اول)

لمپنیسم کار آفرینی

تجربیات کارافرینی و ارتباط موثر

مازیارمیرمشاوروتحلیلگر

 

Views: 4

برچسب‌ها:, , ,