زبان بدن مهندس نعمت زاده

زبان بدن مهندس نعمت زاده
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۳
11 بازدید

مهندس نعمت زاده   مهندس نعمت زاده وزیر محترم صنعت معدن و تجارت پدیده نوین پدر پتروشیمی ایران، امشب در  ساعت هشت و سی دقیقه به تاریخ  ۸٫۱۷  سخنرانی در سالن صداو سیما ایراد نمودند که بمناسبت همایش چهره های ماندگار صنعت ایراد گردید و در نوع خود بسیار تامل برانگیز بود. مهندس نعمت زاده […]

مهندس نعمت زاده

 

مهندس نعمت زاده وزیر محترم صنعت معدن و تجارت پدیده نوین پدر پتروشیمی ایران، امشب در  ساعت هشت و سی دقیقه به تاریخ  ۸٫۱۷  سخنرانی در سالن صداو سیما ایراد نمودند که بمناسبت همایش چهره های ماندگار صنعت ایراد گردید و در نوع خود بسیار تامل برانگیز بود. مهندس نعمت زاده که در سالهای نه چندان دور بعنوان  پدر پتروشیمی ایران  هم از ایشان یاد می گردید سخنانی بسیار بحث انگیز ایراد نمودند که به انتقال برخی از این نکات اکتفا خواهیم نمود.

ایشان مثل همیشه ساده و صمیمی پشت تریبون ظاهر شدند و لبخند به لب این در حالی است که جناب وزیر روز بسیار سختی را پشت سر گذرانده بودند و از صبح زود تاکنون علی رم فشار کاری و خستگی کار طاقت فرسا در وزارت و اکنون در سالن همایش صداو سیما سعی نموده بودند حداکثر تلاش و قدرت خود را در نمایش یک مرد خستگی ناپذیر مبزول نموده بودند. ایشان در ابتدا با نگاهی بلند و بالا به مباحث مدیریتی و صادرات مسائل و تجربیات خود را بیان نمودند .نکته های مهم ایشان پیرامون صادرات بخش پتروشیمی و صنایع تبدیلی و صادرات به کشورهای مختلف نشان از تجربه و مهارتهای ایشان دارد جالب بود که خودشان گفتند از  قبل از نماز صبح تا ساعت ۱ بامداد مشغول به کار هستند .

برای من با توجه به مهندس نعمت زاده خستگی ناپذیر بینهایت جالب توجه بود انسانی خستگی ناپذیر و تلاشگر که با عشق به میهن و ایران سعی در ابادی ایران دارد انهم با تمام وجود. نکته بسیار مهم در مورد مهندس نعمت زاده هیجان در سخنرانی ایشان بود .

البته باید اذعان کنم که ایشان از زبان بدن خوبی مهندس برخوردار نیست و از دستها کمتر در سخنرانیش استفاده می کند ریتم تهاجمی بلندی دارد و روی یک خط صحبت می کند اما در مقابل اشرافیت بر موضوع سخنان عمیق و معنی دار و اعتماد به انچه که می گوید با تمام وجود از نکات پر قدرت مهندس نعمت زاده عزیز و گرامی است.

برخلاف شادی و نشاط درونی دکتر قالیباف شهردار محترم تهران که به تعبیر برخی افراد بیسواد اورا فارغ از نشاط و شادابی و سیمای این مرد انقلابی را سرد توصیف مینمایند که نشان از بی تجربگی و بی اطلاعی این افراد دارد اما درون و برون مهندس نعمت زاده از شور و نشاط و شادی لبریز است او عشق خدمت دارد نه عشق ریاست و این دو معقوله کاملا جدا است

کارنامه مثبت و درخشان دکتر روحانی با وجود چنین وزیر انقلابی و حرفه ای تکمیل تر شد مخصوصا اقدامات بزرگ بنیادی و کلیدی که در این خصوص در حال بوقع پیوستن است و همه اینها نوید بخش روزهای بهتر و شاداب تری چه به لحاظ صنعتی و به لحاظ اقتصادی و فرهنگی را برای ایران رقم خواهد زد.

در این جلسه مهندس نعمت زاده قول به راه اندازی اطاقی به همراه وزیر در وزارت خانه را داد که انهم جای تشکر دارد ودر جای دیگر به استاندار تهران پیشنهاد ایجاد معاونت صادرات را دادند . فکر می کنم باید با این تحول شدید در نگاه وزیر و عملکرد قوی و دامنه دار مهندس نعمت زاده و تیم همراه باید منتظر تحول عظظیم در صنعت معدن و تجارت کشور باشیم.

دکتر سید مازیار میر

توصیه میشود مطالب زیر را مطالعه نمایید:

مدیریت کوکائینی

مدیریت ارشد بازاریابی

مدیریت پیشرفته ورزش (قسمت اول)

مدیریت نفس در موفقیت فردی

Views: 3

برچسب‌ها:,