چگونه زبان بدن فعال داشته باشیم قسمت دوم

چگونه زبان بدن فعال داشته باشیم قسمت دوم
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۳
8 بازدید

چگونه زبان بدن فعال داشته باشیم قسمت دوم نوشته دکتر مازیار میر

چگونه زبان بدن فعال داشته باشیم

زبان بدن فعال

اگر می خواهید زبان بدن یک حرفه ای را داشته باشید

،از این استراتژی‌ها ی ویژه استفاده کنید تا نشان دهید

که قوی هستید و می‌توانید هرکاری انجام دهید و بسیار

حرفه ایی هستید آری زبان بدن فعال  را برخی جوانتر ها

زبان بدن خفن تعبیر  کاربردهای گوناگونی دارد در مقاله

قبل چند رفتار حرفه ایی و در عین حال تخصصی را موشکافانه بررسی و تحلیل نمودیم و در این قسمت به ادامه مطالب می پردازیم.

رفتارهای متقابل

در جلسات و مکانهای متفاوت باید سعی کنید که قدرتمندانه و مثبت ظاهر شوید اما در کنار تمامی این مطالب یک نکته بسیار ظریفی وجود دارد در رویارویی با دیگران برای تاثیر گذاری مضاعف پیوسته تکنیک ثانی مقابله به مثل است.

چشمهایتان را باز نگه دارید و به دقت ببینید و الگو برداری کنید و سپسآنرا ماهرانه و بسیار ظریف تقلید کنید البته نباید این رفتار اولا جنبه تصنعی نداشته باشد و دوم نباید حالت تمسخر آمیزی داشته باشد. چنین رفتاری باعث می شود که فشار روحی و تنش را از فرد مقابل دور نماید.

من باب مثال اگر طرف مقابل ایستاده و یا نشسته باشد شماهم چنین رفتاری را پیشه کنید. تنظیم کردن ژستهای شما با طرف مقابل باید هوشمندانه و دقیق منطبق شود تا جذابیت شما چندین برابر شود و در نهایت به سمت یک رابطه بسیار دوستانه تغییر وضعیت خواهید داد . امتحان کنید

-حواستان به خودتان باشد

نکته بسیار مهم این است که بدانیم هر لحظه و لحظه به لحظه باید خود را رصد کنیم آری باید حواس‌تان به بازوهای‌ تان باشد.اگر بازوها پشت سر شما باشند،قدرتمند ظاهر نخواهید شد و حس خوبی القاء نخواهید نمود.

بیشتر علمای علم زبان بدن تفسیر جالبی دارند و آن این است اگر با دستهای به شکل ضربدری روی سینه‌ ظاهر شوید کمی تا قسمتی تهدیدکننده و یا جنگجو و متعارض ظاهر خواهید شد.

اما اگر هدفتان این است که با ژستی قدرتمندانه و یا مانند یک رئیس موفق جلوه کنید،سعی کنید همیشه بازوانتان را بسیار باز و راحت بگذارید، پیوسته این مطلب مهم را هم به یاد داشته باشید که قفل کردن انگشتان به یکدیگر و یا استقرا آن در جلوی شما،نشان از تمرکز و در عین حال  علاقه مندی شما به موضوع و افراد مخاطب است…..

مطالعات بیشتر:

چگونه زبان بدن فعال داشته باشیم قسمت اول

 

بدن صحبت می کند قسمت اول

 

مانند یک حرفه ای با افراد سخت برخورد کنید

 

آموزش تخصصی مذاکرات

Views: 2

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , ,