تجربیاتی از موفقیت در بازاریابی قسمت اول

تجربیاتی از موفقیت در بازاریابی

 

نظام تشویقی هوشمند در اپل

تقریبا تمامی فروشندگان شرکت اپل با گرفتن ارتقا شغلی, پول بیشتری خواهند گرفت.
فروشندگان در اپل از طریق کسب امتیاز ی که مشتری در فرم رضایت خود به فروشنده می دهد، ارتقا سازمانی پیدا نموده و متعاقبا اضافه حقوق و پاداش دریافت می کند .
شاید به همین دلیل است که فروشندگان اپل در فروشگاه برای کسب حداکثر رضایت از مشتریان و ارتقا شغلی, با مشتری ها با حوصله و دقت و متانت فراوان برخورد می کنند و درباره ویژگی محصولات باآرامش و مهربانی هر چه تمامتر توضیتکرار می گردد .

افراد را مشتری مخصوص خود می کنند، یعنی به صورتی که مشتری برای خرید خود به دنبال فروشنده محبوب و اول خود بیاید و این هم برای مشتری و هم برای فروشنده بسیار مفید و موثر خواهد بود.

به این شکل ما مطمئن خواهیم بود مشتری با حداکثر قدرت پرزنت دیسکاوری و پروموشن روی او انجام شده در عین حال دلسوزانه با مشتری رفتار شده و در ادامه حداکثر تلاش صورت گرفته تا مشتری جذب شود.

متاسفانه قانون غلط روز مزد به جای کار مزد که تیشه به ریشه کارافرینی ایران زده در کشورهای پیشرفته کار مزد بجای روز مزد الگوی قالب است ….

برای پیشرفت کارافرینان باید در ایران رو به سوی کارمزد بجای روزمزد بیاوریم متاسفانه این رویه خیلی خیلی در ایران سخت و پیچیده شده اما قابل اجراء می باشد.

مطالب مربوط:

موفقیت در کسب و کار و فنون حرفه ای مذاکره

درسهایی از دوره زبان بدن با گرایش بازاریابی و فروش (فروش بیشتر از طریق خدمات مشتری)

دوره آموزش زبان بدن در بازاریابی و فروش حرفه ای

نکات طلایی در فروش

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

Views: 3

دسته‌ها: کسب و کار
برچسب‌ها: